sobota, 30 września 2017

Trudno, znowu wpadnę na chwilkę zamieszam i zginę

Tak już pewnie pozostanie, że będę tu rzadkim gościem. Facebook wypiera bloga pod względem poświęcanego  czasu na publikację. Wystarczy kliknąć zdjęcie, wysłać  na FB i sprawa prosta. Do Was drodzy obserwatorzy tak się nie da. Przede wszystkim przez szacunek dla blogowej społeczności. Tu chciałoby się zasiąść w fotelu wypić kawę i zastanowić się co tak naprawdę chciało by się napisać.

Zmiany jakie zaszły w moim życiu niekoniecznie mi na to pozwalają, więc jeśli nadal będziecie mnie odwiedzać mimo sporadycznych wpisów, będzie mi bardzo miło.
Dzisiaj mam pierwszy dzień urlopu od zeszłorocznych wakacji w dodatku wzięty zamiast zwolnienia lekarskiego, nie mniej jednak mam zamiar pozaglądać tu i ówdzie jak również podzielić się z Wami tym co w międzyczasie robiłam.

Tak całkiem nie zaprzestałam udzielać się rękodzielniczo :) coś tam spod moich łapek wychodzi, nie zawsze zdążę zrobić zdjęcie, bo najczęściej to jakieś podarunki popełniane w nocy na następny dzień, ale to co uchwycił telefon lub aparat właśnie chcę pokazać.

Na przykład puszki po kawie, które najpewniej staną się opakowaniem na prezent :)




Czy też pojemnik na długopisy



Popełniłam też kilka kubków na specjalne okazje dla specjalnych ludzi:)





Jesień zawitała w międzyczasie do ogrodu, mojego azylu.









Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających, do miłego.

:)

Może za tydzień ?




26 komentarzy:

  1. Z Tobą (czyt.Twoim blogiem) stawiałam moje pierwsze kroki w rękodzielniczym świecie.Przez tyle lat wiernie trwałam,to i teraz nie przestanę:)))
    Uwielbiam wszystko co wychodzi spod Twoich rąk!Piękne te puszki,zwłaszcza ta w formie karuzeli:)A pojemnik na długopisy-cudo!!!
    Malowane kubeczki też fantastyczne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno tylu dobrych słów na raz nie czytałam. Dziękuję i do miłego :)

      Usuń
  2. Wow! Takich przepięknych puszek jeszcze nie widziałam! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne rzeczy robisz! Puszki mnie zachwyciły równie mocno jak kubki, piękne wszystko nawet jesienny ogród. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kubeczki piękne. Pomysł na opakowania z puszek rewelacyjny! bo i opakowanie piękne, a potem jako przedmiot użytkowy u obdarowanego przyda sie z penością.
    Fajnie, że bywasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częstuj się do woli pomysłami w Twoich rękach na pewno przybiorą niezwykłą formę.

      Usuń
  5. Joasiu, a ja się nie zgadzam. Masz tu być i basta, bo bardzo nam brakuje Ciebie i Twoich prac. FB jeszcze mnie nie wciągnął. Tam po mojemu nie ma duszy, a tu rzadziej, ale czujemy Ciebie i Twoją twórczość. Joasiu jak da radę zrób nam tutka na puszki. Są cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu oczywiście że FB jest bezdusznym narzędziem, ale jest szybki w obsłudze. W tym naszym "korpoświecie" czas ma niestety duże znaczenie. Też mi z tym nie jest dobrze. Wolałabym nadal zajmować się tylko warsztatami i rękodziełem ale z tego nie da się żyć :) Ja tylko nadarzy się wolna niedziela z niepogodą obiecuję że przygotuję tutka.

      Usuń
    2. Na Ciebie zawsze, Joasiu, mozna liczyć, a FB nie potępiam absolutnie, ale jeszcze mi z nim nie po drodze. Poza tym jak ktoś jest na FB, to blog już jest sprawą drugorzędną. Dlatego Danusia bardzo prosi, zebyś czasami tu wpadała.

      Usuń
    3. Danusiu tak miło mnie tu powitałaś ze postaram się zaglądać częściej.

      Usuń
  6. Jestem oczarowana tymi pięknymi rzeczami, cudowny ogród! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka szkoda,że nie będzie Ciebie więcej. Jak zawsze Twoje prace zachwycają,
    pozdrawiam ciepło i życzę tylko co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze trochę będzie :))) Dziękuję bardzo za dobre słowo. Z przyjemnością i czułością patrzę na konika od Ciebie.

      Usuń
  8. No to masz zupełnie tak jak ja :) Wpadam na bloga na chwilę po to, żeby zniknąć... Niestety własnie nie da się tu tak szybko opublikować, trzeba usiąść, napisać... A po pracy, w której przez kilka godzin gapisz się w monitor, zwyczajnie się nie chce. Na Fb można szybciutko, wprost z telefonu i już. Ale blogi mają jednak swój klimat, można nie tylko zobaczyć, ale i poczytać, dlatego warto tu wpadać choćby na krótką chwilę :) Oby takich chwil więcej. Zawsze uwielbiam do Ciebie zaglądać. Prace sa niezwykłe, choćby nawet to była puszka po kawie, to zamieniasz ją w dzieło sztuki. Kubeczek z bzem mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu mam podobnie,żałuje że nie mam odpowiednio dużo czasu, brakuje mi kontaktu ze wszystkimi tymi cudownymi ludźmi którzy tu zaglądali i jak się okazuje zaglądają nadal.

      Usuń
  9. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu jak miło Cię widzieć.Ja już tylko przemykam przez blogi jak duszek , a tu patrzę jest!!!!! życie tak wciągnęło z dobrej i złej strony,że po blogowaniu zostało wspomnienie jak po wakacjach w dzieciństwie.Twoje dzieła zachwycają perfekcją i stylem, a w serduszku sentyment pozostał do blogowej koleżanki z beztroskiego wtedy czasu.Ściskam mocno!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu też miałam taki trudny czas, ale chcę bardzo wrócić, pozostawiłam tu tylu fajnych ludzi, nie wiem dzisiaj kiedy odezwę się znowu ale będę próbowała. Może znowu przeczytam coś u ciebie... Kocik siedzi sobie na kominku i czeka...

      Usuń
  11. Love your creative blog. I`m your new follower
    Have a great thursday

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.