sobota, 11 lutego 2017

Ozdoba wielkanocna

Bo przecież pisanką nazwać jej nie mogę, nie pisana, za to klejona i wycinana, wszystkie ozdoby z papieru czerpanego. Może będzie dla Was inspiracją do własnych działań. Częstujcie się proszę:).



A jeszcze takie małe cosik powstało, może też Wam się spodoba :)





Winna Wam jestem rękawiczki, które miałam zrobić a nie zrobiłam bo jakoś wyjątkowo nie jest mi dobrze w tych szarościach, więc czapkę z poprzedniego postu zarzuciłam i poluję na sweterek w kolorze brudnego różu. Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i do miłego :0)

7 komentarzy:

  1. Twoje ozdoby zawsze są piękne i niepowtarzalne, ogląda się je z pawdziwą przyjemnością, zawsze gdy patrzę na Twoje wyroby w głowie mam dwa słowa: szyk i elegancja!
    pozdrawiam,Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty już zaczynasz "działania wielkanocne" a do mnie tylko dotarło, że to będzie dopiero w połowie kwietnia, więc "kupa czasu jeszcze".
    Ładne to wyklejane jajo, ale wciąż pamiętam te malowane przez Ciebie i te ażurowe.
    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawieszka bardzo dekoracyjna, inna, ciekawa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiruję się u Ciebie od lat:)Szkoda,że tak rzadko tu bywasz.
    No ale się doczekałam i dostałam nową garść inspiracji.Ozdoby fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robilam ozdob z papieru czerpanego ale widze ze zrobias cos slicznego i ze mozna i ze sie da,,jajko tez pomyslowe.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited.Thank you.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.