piątek, 27 stycznia 2017

Coś z niczego

Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam sklepy second hand.

To często źródło inspiracji, sweterek za 4 złote może dać wiele radości. Kupiłam go z myślą o wykorzystaniu w jakimś bliżej nie określonym celu. Kolor ulubiony w dodatku  to 100% kaszmiru, jak go nie kupić :)

Pomyślałam sobie, że potrzebna mi  czapka i rękawiczki. Zastanawiałam się nawet czy nie sięgnąć po druty no i przypomniałam sobie ów sweterek, który już uprany leżał sobie na półce.

Wymierzyłam sprawdziłam czy z połowy uda mi się zrobić czapkę i ozdobiłam kawałek sweterka wełną do filcowania, potem pozszywałam tu i ówdzie a efekty, no cóż oceńcie sami. Mi się podoba :)






Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do odczytania.

20 komentarzy:

  1. Czapeczka jest cudna. Miałaś świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO mi się podoba :)
    Czekam teraz na rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, muszę zobaczyć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak mi słów. Fantastyczna! Uwielbiam takie przeróbki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł rewelacyjny! I fantastycznie go przyozdobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chwaliłam już na FB. REWELACYJNA ... już myślę, tyle, że ja nie noszę czapek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super metamorfoza. Czapeczka jest śliczna i wyjątkowa w bardzo oryginalny wzór. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszło! Czapki z blokowiskiem jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ cudowna, uwielbiam taki celowy recykling. suuuuper! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapa piękna! A gdzie rękawiczki, rób bo zimno!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspanialy pomysl i fantastycznie wykonany, bardzo orginalny. Czapka po prostu superowa !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak się ma oko i rękę artysty, to tylko cudeńka wychodzą -czapa jest wspaniała i jedyna, bo to Twój pomysł! Wszystkiego dobrego życzę i ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wierzę! Zeby z niczego powstała taka piękna czapka?Jesteś genialna!
    PS Szkoda,ze tak rzadko tu bywasz:(
    Serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczna czapa, pomyslowa i unikat bo jedyna... mam dwa sweterki z prawdziwego kaszmiru, dalam za nie fortune i nosze tylko do chemicznego czyszczenia.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Czapka jest rewelacyjna, to chyba nawet taki z lekka kapelusik, miałaś doskonały pomysł. Efekt jest naprawdę rewelacyjny!!!
    2. tez lubię sh, można znaleźć prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalna i inna niż wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeejciu jaka słodka! Mistrzostwo świata, uwielbiam takie metamorfozy. Napatrzeć się nie mogę :) A z 80% moich ciuchów pochodzi z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda zabawnie i oryginalnie. Extra !

    OdpowiedzUsuń
  19. No baaaa, sliczna czapuchna, i miekka, cos o tym wiem, bo tez skupuje w SH kaszmirowe sweterki. Na razie leza wyprane i czekaja na pomysl i czas :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.