niedziela, 6 listopada 2016

Malowany kubek

Miło mi bardzo że nadal mnie odwiedzacie, że jesteście i  tak miło mnie powitałyście po długiej przerwie. Mam nadzieję że blog znów ożyje i będę mogła częściej Was odwiedzać.

Szykuję nawet małą niespodziankę, może w okresie przedświątecznym się przyda.

Dzisiaj wbrew paskudnej aurze jaka jest za oknem pomalowałam pierwszy (ale już wiem że nie ostatni) kubek. Ten jest dla mojej rodzicielki.
Używałam do tego farb do porcelany Decorfin jeszcze ich nie wypalałam bo szkoda zachodu dla jednego kubka, zaraz idę po kolejne i zobaczę co dalej.

Blog zmieni trochę charakter, będę próbowała dzielić się swoją wiedzą i pomysłami, mam nadzieję że ku wspólnej uciesze.

Na razie, do miłego :)






17 komentarzy:

  1. Joasiu, jak się ciesze, ze jesteś. Znowu będzie pięknie i mnóstwo pomysłów. Kubeczek cudny. Moze taki będzie do wygrania???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu dla Ciebie może być do podarowania :)

      Usuń
  2. Bardzo odpowiedni kubek na jesienne pochmurne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Letni :) Zimowy z choinką i puchową pierzynką też by był fajny, zwłaszcza z gorącą herbatą.

      Usuń
  3. Ślicznie go ozdobiłaś....motyw maków bardzo swojski i piękny...
    Mama będzie zachwycona ....ja już jestem.

    Pozdrawiam Cie serdecznie i cieszę się na następne posty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę "Mamonku" Kochany ,że obie postanowiłyśmy dokonać nazw w naszych blogach:)
    Strasznie jestem ciekawa nowej nazwy.
    Kubek nie dość, że przepięknej urody to taki od serca. Jest bezcenny.
    Buziaki i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko nie zmieniam nazwy tylko może troszkę charakter bloga:) chcę więcej pokazywać jak coś wykonać, zwłaszcza takie proste rzeczy z którymi każdy będzie mógł sobie poradzić.

      Usuń
  5. Kubek jest wspaniały, masz talent ale zapewne doskonale to wiesz!!!
    Cieszę się, że będziesz częściej 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu każdy ma talent, tyle że każdy ma inny :)

      Usuń
  6. Kubek super, bardzo mi się podoba. Zawsze uważam,że prezent zrobiony przez ofiarodawcę jest znacznie milszy i cenniejszy od kupionego w sklepie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.