czwartek, 25 sierpnia 2016

Zestaw mebli do pokoiku dzięcięcego

Dużo by można pisać o tym projekcie, ale chyba nie ma sensu. Doświadczenia się zbiera, wyciąga wnioski na zaś i zapomina o tym co złe, żeby nas to złe nie zeżarło.
W każdym bądź razie były meble, stare, z różnych okresów, w różnym stanie i chodziło o zespolenie ich w jedną całość. Mam wrażenie ze wyszły całkiem nieźle.
Łóżeczka (szt 2) i komódkę dekorowałam ręcznie, motywy malowałam farbami akrylowymi. Meble malowane farbami kredowymi, krzesełka tapicerowałam grubszą bawełną. W sumie jestem z efektu zadowolona.















Niestet nie będzie zdjęć z pokoju w którym meble staną, trudno w całości  będą się prezentowały jeszcze lepiej, ale tego mogę się jedynie domyślać.
Pozdrawiam całą blogową brać i do miłego.

14 komentarzy:

  1. super renowacja, przecudnie pomalowane mebelki

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, ogrom pracy za Tobą, wiem coś ostatnio na ten temat... Ale wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Taka metamorfoza!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne meble;) Pokój będzie śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!!!!!!!. Ale z Ciebie czarodziejka. Mebelki wyszły cudnie. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobny stój (po babci) tylko fornirowany mam zaadoptowany w formie ławy (obcięliśmy nogi). Sześć lat temu (na blogu) okleiłam go kafelkami. Sprawuje się świetnie do dzisiaj.
    Fajnie zaadoptowałaś mebelki. Są bardzo lekkie i świeże.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wyczarowałaś. Dzieci zapewne są zachwycone.
    Serdeczności ślę moc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite są Twoje rysunki, zestaw jest przez nie niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mebelki wyszły pięknie. najbardziej jest zachwycona krówką, podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała metamorfoza. Tory są cudowne, a krzesła prezentują się wspaniale z nowymi obiciami. Niewiarygodne jak z "niczego" może powstać takie COŚ. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Odwiedzam Pani bloga regularnie.Czekam z niecierpliwością na nowy post.Podoba mi się to,że jest Pani taka wszechstronna.Dzisiaj moje serce także podbiła krówka.Cudna jest.
    Ja niedawno także zaczęłam pokazywać moje twory światu,choć wytwarzam je od lat.Serdecznie zapraszam http://adaartcraft.blogspot.ie/ (nie wiem tylko czy zamiast koncówki ie/ w tym adresie nie powinno być com/ ?).Może znajdzie Pani i u mnie coś ciekawego dla siebie.Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne mebelki,oto przykład,że można z głową pełna pomysłów stworzyć cuda.Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.