wtorek, 28 czerwca 2016

Naszyjnik w letnim klimacie

Witam wszystkich którzy nadal pamiętają o moim istnieniu. :) Chacha, trochę czasu już minęło od ostatniego wpisu. Sama jestem zdumiona że przez rok tu nie zajrzałam. O przepraszam zajrzałam nie raz, tylko nic nie napisałam z braku czasu. Już nawet tłumaczyć się nie będę,( bądź uczynię to przy innej okazji ) ale nadeszły  wakacje i mam nadzieję je wykorzystać również na działania twórcze. Na początek letni zestaw biżuterii który popełniłam na powitanie lata.



To by było na tyle, zawsze powroty są trudne, pozdrawiam wszystkich serdecznie i mam nadzieję że do odczytania niebawem.

10 komentarzy:

  1. PIękny komplet:) DObrez,że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, jak dobrze, że jesteś. Mam nadzieję, że więcej tak slicznych prac nam pokażesz. Witaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Cie widzę :))) Piękny komplet, kocham perły, ładnie je połączyłaś z lnianym(???) sznurkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z taką biżuterią to chyba każde lato będzie słoneczne, piękny zestaw. Jest po prostu zachwycający i w pięknych kolorach.

    koniecznie wpadaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuję ta biżuteria. Założyłabym bez zastanowienia;)
    Chętnie zobaczę Twoje nowe prace;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, dobrze, że dałaś znak życia :) Super biżutki, wracaj częściej.

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj i to w jakim pieknym stylu

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że zagościsz u siebie na dłużej.Nie zrażaj się trudnością powrotu - to tylko wygląda na trudne a tak naprawdę to łatwe, bo wciąż czekamy na Ciebie. A komplecik wielce stylowy.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. warto było czekać na taki powrót. Naszyjnik cudny. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. No skoro tak piękną pracą Asieńko powitałaś to lato to i ono nam się odwdzięcza piękną pogodą.
    Uściski i serdeczności posyłam mając nadzieję na spotkanko:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.