wtorek, 24 lutego 2015

Biały i czarny


Trochę czasu upłynęło od ostatniego wpisu. Pewnie upłynęło by wiele więcej gdyby nie życzliwe kuksańce ze strony blogowych koleżanek. Tak więc zgodnie z obietnicą malutki powrót. Nie obiecuję, że teraz to już systematycznie będą pojawiać się wpisy na blogu, ale postaram się częściej niż dotąd zaglądać na jego łamy:)

Naszyjniki wykonane z butelek po napojach i pociętych niepotrzebnych podkoszulek. Mi  się podobaj,ą a wam?




Trudno zrobić zdjęcie czarnego przedmiotu ale coś tam widać. Pozdrawiam całą blogową brać i do miłego:)))










20 komentarzy:

  1. Asiu, podobają się i to bardzo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają, ale że można zrobić cos takiego fajnego z recyklingu ???
    Zaskoczona jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to cuda można zrobić, jestem zachwycona. Dzisiaj pomyślałam o Tobie,że dawno się nie odzywałaś.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa bardzo fajne. Duży plus, że to recykling.

    OdpowiedzUsuń
  5. No w końcu, w końcu!!! człowiek by się zaczekał... :) ale dobrze, że już jesteś. Zaraz pewnie ogród Cie pochłonie i znowu długo Cię nie zobaczymy.
    Biżuteria bardzo fajna, w życiu bym nie powiedziała, że to recykling butelkowy.

    Pamiętaj o nas.

    pozdrawiam Cię tak mocno mocno, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. są fantastyczne, nigdy bym nie zgadła, że powstały z butelek ... szkoda, że nie dałaś zbliżenia na kwiatuszki ...
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja :) Może brałaś pod uwagę zamieszczenie jakiegoś malutkiego kursiku....?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa jest od dawna w tutorialach, zajrzyj:)

      Usuń
  8. Chciałabym zobaczyć w realu. Wyglądają bardzo ciekawie i fajnie. Kolejny piękny przedmiot z niczego - brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się uzyskany efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda świetnie, szczególnie ten jasny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Są obłędne, szczególnie pierwsze. Biel to mój ulubiony kolor w dalszej kolejności czerń a potem niebieskości. Też mi brakuje zbliżeń.
    Szkoda, że nie zdradzisz tajemnicy jak się wykonuje takie cuda.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne, rewelacyjne, mega po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kochana- dobre wejście - śliczne i lekkie przede wszystkim!
    Całuski :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny powrot..bialy naszyjnik spodobal mi sie ogromnie poniewaz kocham bialy kolor..

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak miło podziwiać kolejne Twoje oryginalne prace! Cudeńka stworzyłaś z takich zwykłych rzeczy, codziennego użytku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam głupie pytanie- czy to są denka od butelek po wodzie mineralnej? Fajne, a to białe bardziej mi się podoba.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma podobno głupich pytań:) zobacz jak te kwiatki robię w tutorialach. w nagłówku są zakładki galeria, tutoriale i tam kliknij. miłej zabawy

      Usuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.