niedziela, 14 grudnia 2014

Całkiem niechcący

z puszki po cukierkach powstało małe puzdereczko na mini prezent, potem drugie i trzecie a potem puszka po ciasteczkach też została przetworzona. W końcu opakowania będą potrzebne nie tylko dla mnie. Tym sposobem zamiast bombek narobiłam pudełeczek :).
Bombeczki co prawda też powstają ale powielam te same wzory więc nie zamieszczam ich na blogu.

Natomiast dumna i blada jestem ze swojej osłonki wiklinowej, samodzielnie wyplecionej Jedynym nie moim elementem jest szyldzik, który tak pięknie dopełnia całości. Przyjaciółko dziękuję:)

Bardzo jestem zapracowana w ostatnim czasie, nie zdążam z robieniem zdjęć, wpisami a już zupełnie nie wiem co się dzieje na Waszych blogach, może w święta będę miała czas żeby wreszcie do Was zajrzeć. Póki co pozdrawiam wszystkich serdecznie i do miłego.






20 komentarzy:

  1. Piękności! Świetna osłonka, i fajny pomysł, razem z szyldem i kwiatami tworzy fantastyczną całość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczka super. Bombki z zimnej porcelany rewelacja, ale ...
    ale koszyk to już mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda. Te różyczki ... nie mogę się napatrzeć, a wiklina moja ukochana. Podziwiam wszystkich, którzy potrafią wyplatać wiklinowe cuda. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Puszki są śliczne. Chyba każdy chciałby dostać prezent w takim pudełeczku. Ja na pewno tak. Koszyczek podziwiam. Pięknie wypleciony;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cuda, wszystkie, bez wyjątku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty jesteś dokładniutka, pokryweczki wyglądają jakby je maszyna wyprosukowała, jestem pod wielkim wrażeniem Twojej precyzji!
    Osłonka wiklinowa piekna, nie dziwię się, że nie masz czasu, te zdolne łapki nie mogą się marnować, cały czas muszą tworzyć.

    pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne, romantyczne i kobiece, a zarazem niesamowicie eleganckie sa te pudeleczka...Mysle ze same w sobie beda pieknym prezentem dla obdarowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczka są przepiękne! Nie wiem, jak to robisz, ale cudnie Ci wychodzi!
    A pojemnik na kwiatki jest tak starannie wypleciony! Czego nie dotkniesz, to Ci wychodzi - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie jak zwykle same cuda :) Napatrzeć się nie mogę ...
    Pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, ąe pokochałam te pudełeczka od pierwszego wejrzenia ? Bo bombki już dawno..... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze pudełka i świetny pomysł na prezenty. To się nazywa opakowanie do prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Puzdereczka są prześliczne. Bombka i osłonka też piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych, radosnych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałych Rodzinnych Świąt życzę Tobie i Twoim Najbliższym.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdolna Babeczka!
    Pudełeczka bardzo mi się podobają =}
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.