niedziela, 9 listopada 2014

Pierwsze podejście do dekoracji świątecznych

       Zrobiłam wreszcie pierwsze odejście do dekoracji świątecznych. Może moja bombka jest mało bombkowa, ale z pewnością będzie delikatną ozdobą okna lub półki. Gdzie zawiśnie?- tego jeszcze nie wiem.
Wykonana jest z: kuli styropianowej i masy porcelanowej, przybielona farbą akrylową.
Tak więc  sezon świąteczny uważam za otwarty.
      Z pewnością ten sezon będzie się różnił od poprzednich,( każdy się różni)  :) Ale w tym roku nie będzie szaleństwa bombkowego nie zakupiłam ani jednej sztuki, po szufladach turlają się styropianowe kule i postanowiłam je jakoś wykorzystać, a ta poniżej jest jednym z pomysłów.
Jeśli przypadnie wam do gustu, to proszę  częstujcie się:)


Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli.





32 komentarze:

  1. Dla mnie rewelacja ... jakby była lekko przypudrowana śniegiem. Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! W końcu jakieś logiczne zastosowanie zimnej porcelany :) logiczne w sensie, że nadające się do wykorzystania przeze mnie:) dziękuję za inspirację !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wesoło Asieńko bo to ,,szkolne" karteczki :) Stęskniłam się za Tobą :*

    P.S. Lecę podziwiać Twoje nowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest boska..... :) Przepiękna i taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się ze wszystkimi komentarzami, bombka jest naprawdę piękna, wyjątkowa!
    Dziękuję za udział w candy :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne otwarcie sezonu świątecznego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna, wyjątkowa, oryginalna, delikatna i uroczysta.......!!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszła I te różyczki... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna ! A ja właśnie dowiedziałam się o istnieniu masy porcelanowej ...człowiek całe życie się uczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli chodzi o mnie to rewelacja.Jeszcze nigdy nie słyszałam o masie porcelanowej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Co to jest masa porcelanowa? Jestem nieuświadomiona, ale bombka jest bajkowa, jak z krainy Królowej Śniegu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masa którą się robi samemu ze skrobi kukurydzianej, wikolu, oliwki dla niemowląt, i parafiny kosmetycznej. Przepis znajdziesz w necie.

      Ja swoją robię z jednej szklanki skrobi, jednej szklanki wikolu, 1 łyżki oliwki, 1 łyżki parafiny i 1 łyżeczki octu. wszystko mieszasz na patelni i podgrzewasz około 5 min stale mieszając i zdejmując patelnię z ognia. Mieszasz do uzyskania jednolitej masy, ale trzeba uważać żeby nie przesuszyć. Masę należy natychmiast zapakować w woreczek foliowy, bardo szczelnie.

      Usuń
  13. Gdyby to miała być jedyna bombka w tym roku,to już jesteś"do przodu".Wspaniała,elegancka bombeczka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękna i bardzo stylowa!

    OdpowiedzUsuń
  15. A myślałam, że tylko ja jakaś dziwna jestem, że już zaczynam główkować na temat tegorocznych dekoracji. UFFFF ulżyło mi!!!!!
    Bombka bardzo delikatna i elegancka.

    Pozdrawiam nocną porą
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest bardzo elegancka, promieniuje swiatecznym blaskiem, choc jak piszesz nie koniecznie bozonarodzeniowym. Takie cacko bedzie pasowac do wszystkiego i do kazdej okazji, wszystko zalezec bedzie od dodatkow...Piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dostałam szczękościsku i nic nie powiem- tylko pozazdroszczę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylowa, subtelna ozdoba, bardzo udana propozycja. U mnie tez sezon zaczął się, powstało już sporo szyjątek, muszę je przedstawić światu. Asiu pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł, wygląda przepięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba, ślicznie te różyczki zrobiłaś :)
    Czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj racja.Przygotowania czas zacząć:))
    Jest taka delikatna, subtelna można by rzec elegancka. Bardzo mi się podoba.
    Serdeczności i uściski posyłam, nie mogąc doczekać się końca tygodnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna bombka, ja jeszcze bombek nie zaczęłam, ale mam już wianki za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No mówię, że pomysłowa z Ciebie kobieta jest :) Świetny pomysł! Nigdy nie pomyślałabym, że to styropianowa bombka! Jest piękna! A ta zielona z kolejnego postu - C U D N A!!! Zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna!!! Takiej jeszcze nie widziałam!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.