niedziela, 26 października 2014

Obiecana tunika

            No cóż nie jest doskonała, ale przecież jestem samoukiem. Trochę podglądając filmiki, trochę podczytując i rozmawiając z zaprzyjaźnionymi duszami, sięgnęłam po wełenkę, dzianinę lnianą i ufilcowałam takie oto cudo:)) Spójrzcie łaskawym okiem na moje wypociny, ale targnęłam się na dużą formę nie mając doświadczenia ani umiejętności. I tak jestem zdumiona, że jest na mnie odpowiednia rozmiarem :))))) Bo to raczej przypadek niż zamiar. Nie mam pojęcia czy kiedykolwiek ją ubiorę a raczej się przebiorę. Chociaż może na na halloween:))







Życzę Wam miłego tygodnia cieplejszego ni ostatni weekend:) Do miłego.

22 komentarze:

  1. Pięknie wyszła :) A jak cieplutko Ci będzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem piękna:)))powinnaś nosić:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu, już po raz kolejny powiem, że bardzo w Tobie cenię twórczość, kreatywność i to, że w każdym swym działaniu jesteś wyjątkowo staranna. Wkładasz we wszystkie rzeczy, które tworzysz serce i duszę, ja to wiem:) Tunika to Twoja dusza, piękna i delikatna choć wydaje się mocna. Myślę, że będziesz w niej bardzo ładnie wyglądać. Oryginalność to przywilej artysty, a Ty artystką jesteś:) Jesteś dla mnie wzorem do naśladowania w pracy twórczej. Ściskam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś ja nosić, przecież jest piękna. Gratuluję tak fantastycznie wykonanej roboty. Jesteś kobietą 1000 talentów!

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim stroju to na łąkę przede wszystkim:) Misterna robota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to ustawiczne niezadowolenie, nawet jak jest świetnie.
    Nie będę pisać jak wypadło, bo nie chce przynudzać.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, to wyższa szkoła jazdy! Nie jesteś zadowolona , widzisz jej mankamenty boś twórca.Ja ich nie dostrzegam, dla mnie to dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale odjazd ! Ja bym pod spod wlozyla biala lub kremowa cienka bluzke z lejacego materialu z szerokimi rekawami, a wtedy i do spodni i do spodnicy bedzie wygladac "bombowo"!
    Jestem pewna ze niejedna kobieta zapyta skad masz to cudo?
    Podziwiam i wielkie brawa dla Ciebie. ( Moj welniany szal w filcowe maki, tez juz prawie gotowy - niedlugo prezentacja, jestem ciekawa jak sie Tobie spodoba?) Pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, chociaż nie jestem entuzjastką tego typu wyrobów. Ale Ty zrobiłaś to bardzo ładnie, nie jest przeładowane. Co do noszenia- to chyba jest ciepłe, więc na chłodne dni możesz miec z tego pociechę. I wiesz, na ogół pierwsze "produkcje" wychodzą bardzo dobrze, bo człowiek jest bardzo skoncentrowany na tym co robi właśnie dlatego, że jeszcze nie potrafi, a z kolejnymi razami różnie bywa.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna. Ja jestem pod wrażeniem, że wybrałaś tak duzą formę, ale skoro z nią sobie poradziłaś to już wszystko inne to pestka.

    OdpowiedzUsuń
  11. No kochana jak Ty nie jesteś zadowolona to ja chętnie przygarnę i się odzieję bo bardzo mi się podoba! Świetny wzór. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Ja tylko raz próbowałam takiego filcowania i stwierdziłam, że to nie dla mnie. Ciężka, fizyczna praca. Tym bardziej pokłony składam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieplutka i piękna. No i ważki które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! jak można nosić takie dzieło sztuki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam, że sama potrafisz stworzyć coś takiego! Próbowałam kiedyś ufilcować kwiatek i wiem, jakie to było trudne! Tym bardziej podziwiam, że taki piękny "obrazek" wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie tunika jest świetna, bardzo pomysłowe motywy i wykonanie mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyższa szkoła jazdy. Sama chętnie bym ją ponosiła, jest piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja nie mogę.Coś mi kiedyś wspominałaś na ten temat.Że masz zamiar. Ale Kochana "czapki z głów". Uważam, że na pewno będziesz ją nosiła i to nie na żadne "przebieranki" jak to próbujesz sugerować.Jest super.
    Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna tunika , tej techniki to bym się chciała nauczyć.!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dobra robota zwłaszcza jak na samouka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest wyjątkowa! Nosiłaby to cudo przez całą zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jednak się zdobyłaś na tak dużą pracę- gratuluję wiem, że to spore wyzwanie i świetnie dałaś sobie z nim radę . Jest bardzo ładnaa!!! Tak jak poprzedniczki powiem, noś ją i wtedy dopiero poczujesz pełną satysfakcję :))))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.