środa, 10 września 2014

Wielowątkowo

Obawiam się że wprowadzę  bałagan w tym dzisiejszym wpisie. Pewnie mogłabym podzielić te informacje na kilka postów, ale z drugiej strony nie wiem kiedy pojawi się kolejny post więc wybaczcie że tyle różnych dziedzin w jednej publikacji.
Niestety najczęściej jest tak że jak mam czas na pisanie bloga i komentowanie, to nie mam czasu na robienie tego co powinnam, zdecydowałam że będę pisała rzadziej.To zaczęło przynosić konkretne efekty o czym możecie się przekonać.
Moje próby z haftowaniem , może są nieporadne ale praca przy nich sprawiła mi wiele radości. Mam nadzieję że haftujące dziewczyny przymkną nieco oko:)) 


Od koleżanki która ma profesjonalną maszynę haftującą dostaję czasem próbki haftów, dla których wyszukuję zastosowanie. Tym razem ubrałam puszkę po ciasteczkach z IKEI. Teraz to jest pudełko na suwaki. 



Popełniłam naszyjnik z bursztynem, moja wyobraźnia musiała sprostać bardzo kolorowej nietuzinkowej dziewczynie:)))))



Co poza tym skrzynie:
jedna na gazety i czasopisma,


druga jest dla małej LUSI  ale tak naprawdę mogła by się w tej skrzyni schować. Ciekawe czy się jej spodoba?



I to by było na tyle, dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim wpisem i żegnam się z Wami do następnego razu z uśmiechem na twarzy. Do miłego.

21 komentarzy:

  1. Rzadziej wpadasz, ale w jakim stylu?! Full prac, którymi zaskakujesz. Pięknie wyglądają hafciki, no i skrzynie. Fantastyczne. Joasiu czy Twój manekin był tak od razu ubrany w len czy też to Ty dałas mu to ubranko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu taki już był, w lnianym ubranku:)

      Usuń
  2. Wszystko świetne. Podoba mi się szczególnie skrzynia z różami. Uwielbiam ten motyw. Można go wykorzystać na wiele sposobów i zawsze wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudności pokazałaś :) Wszystko bardzo mi się podoba , a szczególnie skrzynie :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu co jedna rzecz to piękniejsza od następnej:)
    Wszystko mi się bardzo podoba a pomysł z przystrojeniem pudełka jest niepowtarzalny i oryginalny( tak jak i naszyjnik-świetny).
    Pozdrawiam Marta,

    OdpowiedzUsuń
  5. tyle cudowności , prace piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. jest wspaniale wielowątkowy post i niezwykle twórczy. Zdecydowanie lubię takie! Ta skrynia duża jest wspaniała i te różyczki jakie urocze.
    Widzę, że jesteś urodzoną hafciarką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Puszka czy pudełko nie istotne. Zastosowanie haftu świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, Madziula, gazetowa skrzynia jest rewelacyjna, a Twoje pierwsze zmagania z haftem-niczego sobie. Myślę, że się nie obrazisz jeżeli zasugeruję Ci, żebyś w czasie haftowania na lnie brała albo co dwa oczka labo co jedno i jedną lub dwoma nitkami. Wtedy haft jest ściślejszy i nie ma prześwitów tkaniny. Uważam jednak, że super,że na lnie zaczęłaś a nie na kanwie. Brawo, brawo.
    Kiedy przyjedziesz na kawkę???Zapraszam bardzo serdecznie.
    Buziole przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kajeczko bardzo cenne uwagi , dziękuję, ale czemu Madziula:)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace! Hafciki bardzo udane, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze można napisać post na zapas i ustawić autopublikację. Prace piękne - naszyjnik i skrzynia dla Lusi mogłyby zostać również moja własnością.

    OdpowiedzUsuń
  12. skrzynia na gazety i czasopisma jest obłędna:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest cudne....moje serce podbiła jednak skrzynia, śliczności

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba masz robótkowe ADHD :-) Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba już TU kiedyś byłam :) fajne skrzynie :)
    pozdrawiam
    beata

    OdpowiedzUsuń
  16. ach stworzyłaś same cuda a haftowane pudełko sprawiło ze mi szczęka opadła pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  17. Ficowanki w Twoim wykonaniu są,jakbym powiedziała wytworne i nuetuzinkowe- a to zawsze mnie przyciąga:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, Kochana toż to cudowne:)))) Pozostałe Twoje talenta są mi doskonale znane. Ale ta filcowanka mnie zauroczyła.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Skrzynka na czasopisma podoba mi się najbardziej ,jest cuuuudna i aniołek sliczny ,oj wszelako uzdolniona z Ciebie kobieta :):):)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.