czwartek, 25 września 2014

Oprócz błękitnego nieba...

Nic mi więcej nie potrzeba. Aura nadal sprzyja, dosyć wysokie temperatury nie pozwalają zapomnieć o lecie i na przekór jesieni i jesiennym barwom, u mnie królują niebieskości i zielenie. Kolory wiosny, jedynie materia która posłużyła do wykonania tych drobiazgów nasuwa "ciepłe" skojarzenia.
Co prawda na blogach pojawiły się mitenki, szaliki, czapki, sweterki i to całkiem możliwe że waśnie one sprowokowały we mnie takie a nie inne działania:))) ale duchem nadal jestem nad jeziorem,  a może nad morzem, zasłuchana w szum wody ...







Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, do miłego.

17 komentarzy:

  1. ALE POETYCKO NAPISANY POST...
    Śliczne Twoje błękity!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, dużo błękitnego nieba tej jesieni życzę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory, ładne prace :) Serdeczności śle :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż niebieskości nie moje, to jednak bardzo podobają mi się same formy i filcaczki jak znalazł na jesienne dzionki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Pierwszy - już mój naszyjnik :))) jest na żywo jeszcze piękniejszy!!!

      Usuń
  6. A Joasia jest jakaś rozmarzona:))) Z głową w chmurach chodzi:))) Pięknie te błękity wyglądają. Ten drugi jest śliczny. Joasiu pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. o juz mi cieplej piękne zamotki

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochany Mamonku!! oploty na szyję śliczne - i naprawdę tyle w nich jeziora i morza, ąż chciałoby się wrócić nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadal opada mi szczęka i to dosłownie:))
    Ale życzę Ci przede wszystkim Kochana dziś i jutro bardzo, bardzo błękitnego nieba:)
    Serdeczności i baw się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, szczególnie kwiatonaszyjnik drugi od góry. Jest piękny!
    pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja myślę ,że filc to super jesienna biżutka:))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.