czwartek, 17 lipca 2014

Wreszcie mogę poleniuchować... troszkę

Witam wszystkich zewsząd jak zwykła pisać moja przyjaciółka. Wreszcie i ja mogę napisać że mam trochę wolnego. Nadrabiam wreszcie zaległości towarzyskie:) popijam kawkę, urządzam sobie babskie pogaduchy i cieszę się że nie muszę... robić niczego na czas.
Mogę się pochwalić kolejnymi robótkowymi dziełami i pozaglądać na Wasze blogi, żeby poczytać co tam u kogo słychać.
Zamieszczę więc tylko zdjęcia i pędzę do Was:))) do miłego














18 komentarzy:

  1. Przepiekne prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się tyle napracowałaś, to faktycznie możesz teraz odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu!!!
    Brawo pudełeczka śliczne , a co do zawieszek to słowa utknęły mi w gardle z zachwytu- dobrze, że piszę to ułatwia sprawę. Rewelacyjne zawieszki i jak żywe maki i drzewa- cudne :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. och, zazdroszczę Ci! Porobiłaś śliczne rzeczy, nawet kieliszki tak ślicznie "ubrałaś"! Moja wena wraz z kilkoma innymi przymiotami potrzebnymi do robienia rękodzieła gdzieś się ulotniły.Trochę różności mam pozaczynanych i samo nie chce się skończyć- niestety.
    Buziaki,;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cuda popełniłaś ;) Mnie najbardziej urzekają wisiorki są genialne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka, jak zwykle!!!
    Najbardziej urzekło mnie pudełeczko z dzieciaczkami w tonacji czarno-szarej z czerwonymi elementami.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zazdroszczę, bo też popijam kawkę bez pośpiechu i rękodzielę sobie w tym samym tempie.
    Pudełeczko z dzieciakami na walizkach podoba mi się najbardziej.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Joasiu, dziękuję z całego serducha za te pogaduchy:))) Lampioniki cudne i tak sobie myślę, ze zaraz odgapię na mój zaciszny taras:) Pudełeczka śliczne. Pozdrawiam Cię cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak miło czyta się takie wpisy:))) Chociaż jak Kochana Cię znam to tak do końca trochę aż trudno mi uwierzyć w ten "totalny luzik". No ale obym się myliła.
    Prace urocze. Zarówno pudełeczka jak i te kieliszki , cudeńka.
    Serdeczności i uściski posyłam oraz wspaniałego wypoczywania jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu, leniuchuj, odpoczywaj, ciesz się latem. Taca podbiła moje serce, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowności. Piękne, kieliszki niesamowite! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. To szare pudełko z czerwonymi dodatkami to jakaś bajka. Reszta też super ale to powalające!

    OdpowiedzUsuń
  13. Asieńko, prześliczne prace Twoje! Wisiorki cudnej urody, tym razem stokrotki mnie urzekły :) Lampioniki urocze a to czarno-czerwone pudełko - fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Asiu, widze, że kiedy ja zrobiłam sobie uwolne iw pracy i na blogu, Ty nie próżnowałaś, powstały prawdziwe cudeńka. maki sa przecudne. masz Ty reke malarki...

    Ucałowania dla Ciebie pracusiu, cmok***

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ładne prace. Mnie chwyciło za serducho pudełeczko w szaro-czerwonej tonacji. Po prostu śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawieszki przepięknie zmalowałaś. A od czarno-czerwonego pudełka oczu oderwać nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie tu u Ciebie !!! Pudełeczka bardzo ładne i lampioniki super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie prace piękne ale taca zawładnęła moimi myślami. Uwielbiam wiklinę a do tego ta jest tak przepięknie ozdobiona! Cudo.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.