wtorek, 3 czerwca 2014

Nie mogłam się oprzeć

pokusie popełnienia tacy z tym motywem.Domalowałam jedynie nutki. Jest tak uroczy i w kolorach które tej wiosny są mi wyjątkowo bliskie. Czy też tak macie że wydarzenia wpływają na potrzebę obcowania w pewnej kolorystyce? Ja mam kolejny powrót do zieleni:)))
Jednym słowem zielono mi:)))



W sobotę odwiedziłam "Piknik naukowy" na Stadionie Narodowym a co zwróciło moją uwagę, stare auta wystawiane przez Muzeum Samochodów w Otrębusach i dmuchanie szkła, prezentowane przez hutę szkła w Krośnie i wykorzystanie różnych przedmiotów w recyklingu, ale o tym innym razem.











Przepraszam za jakość zdjęć ale nie wzięłam aparatu i zdjęcia robiłam telefonem, a co jeszcze ciekawego widziałam?
Najszybszy pojazd na świecie:)


I taki na widok którego mój syn niemal mdlał z zachwytu:) mimo że stary koń z niego.






No cóż kobietki wybaczcie mi te odrobinę szaleństwa. Pozdrawiam Was serdecznie, następny post mam nadzieję będzie bardziej robótkowy. Do miłego

25 komentarzy:

  1. Taca bardzo oryginalna, nutki wyszły świetnie :)
    Fajna impreza na stadionie, gdybym wiedziała, to bym się wybrała. Ciekawa jestem, jak one tam dojechały? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samodzielnie wszystkie są na chodzie:)

      Usuń
  2. no no no, takiego posta to tu jeszcze nie widziałam :) bardzo fajne furki! chętnie bym jedną z nich widziała na swoim parkingu!!! niekoniecznie tę najszybszą.
    taca cudna, nutki widać profesjonalnie malowane :)
    buziaki cmok cmok cmok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka dla mnie najpiękniejszy jest to mini BMW na trzech kołach:)Buziaczki cmok

      Usuń
  3. Nie znam się na samochodach, ale te stare są piękne :-)))
    Jestem zachwycona...
    Extra taca... :-)
    Nutki pasują jak najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare auta jak stare meble mają w sobie coś:)

      Usuń
  4. Patrzę i myślę... kto? no kto odważyłby się postawić cokolwiek na tą tace? Tylko patrzeć i podziwiać. Ślicznie domalowałaś nutki. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oksanko mam nadzieję ze taki ktoś się znajdzie:)

      Usuń
  5. śliczna taca :) nie wiedziałam o pikniku w Warszawie... super samochodziki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taca super - kolorystyka rzeczywiście "chwytliwa". Jakoś nie wpadłam na pomysł pojechania na ten piknik, a szkoda.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, najlepiej z wnukami:) oni to dopiero by tam mogli poszaleć:)

      Usuń
  7. Taca piękna! Wyglada z daleka jak obrazek. Samochody retro też piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bliska też trochę obrazek przypomina:) w końcu można mu jakieś wieszadełko dorobić.

      Usuń
  8. Tacę uczyniłaś śliczną!!! Ciekawe skąd taki obrazek wytrzasnęłaś. Co do samochodzików to przejechałabym się nie jednym z nich - lubię takie stare fury:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu ja też lubię takie stare autka, a obrazek nabyłam w Drewlandii

      Usuń
  9. Asiu, tak blisko byłaś...ech. Jak zobaczyłam te dzikie tłumy jakoś odechciało mi się tam iść, ale te stare autka, jak najbardziej chciałoby się obejrzeć.
    Kochana, taca piękna. Widzę, że nie tylko zieleń ale intensywne kolory wchodzą na salony. Czekam na jeszcze.
    Muszę się zebrać i pokazać na blogu moje efekty zmagań z malowaniem mebli. W końcu pod czujnym okiem je robiłam ale nie wiem czy mistrzuniu pochwali, hihi.
    Pozdrawiam cieplutko, wreszcie słonko wyszło

    OdpowiedzUsuń
  10. Taca wyjątkowa, piękny motyw, nutki perfekcyjne. Teraz to naprawdę żałuję, że się nie wybrałam na piknik...

    OdpowiedzUsuń
  11. Taca po prostu cudna! Motyw uroczy:) A wystawa super, moi chłopcy (i duży i mały) byliby zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma się co opierać kolorom, choć przyzwyczaiłam się już do twoich szarości. Taca słodka i niepowtarzalna podobnie jak rzesza samochodów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna taca z takim radosnym wiosennym motywem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Taca ma piękny motyw, śliczną kolorystykę, a domalowane nutki fajnie wypełniają przestrzeń :)
    Samochody MUSZĘ pokazać Maksowi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrząc na miniaturkę nie zgadłam, że to taca. :D
    Piękny, oryginalny motyw.
    A za domalowanie nutek: szacuneczek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Popełniaj, popełniaj Asiu dalej te cuda, jak najwięcej i oczywiście pokazuj je, byśmy mogli się nimi zachwycać;))))
    A autka................. cudne;)) co by nie mówić, starość potrafi być piękna, czyż nie?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo klimatyczny blog. Zostanę tutaj na dłużej.
    Pozdrawiam

    PS
    Zapraszam na www.darko.info.pl i na kregulaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.