niedziela, 2 marca 2014

Jestem czerwona jak burak

        W dodatku nie wiem co napisać, tyle komentarzy i w dodatku takich miłych. Może to tylko wypadek przy pracy z tym malowaniem. Sięgnęłam po następne, już tak beztrosko nie szło. Trochę to przypominało hazard. Podnieta spowodowana jakimś jednak sukcesem,( przynajmniej takie miałam odczucie) powodowała potrzebę kolejnych, tylko że tak to nie działa. Obciążona byłam już jakimiś oczekiwaniami i szło mi to malowanie jak po grudzie, (dobrze że jajka są małe, za to kruche ), Cały czas miotałam się czy drania nie wziąć w paluszki jak w imadełka i czasem nie zgnieść, ale potem sobie pomyślałam że to tylko zabawa, więc nie będę się takim jajkiem stresować bo i nie ma czym. Skoro namalowałam to i pokażę.  Trudno jak się powiedziało a trzeba powiedzieć i b. Kolejne dwa.




Tak się nimi zmęczyłam że w ramach relaksu popełniłam jeszcze dwa zupełnie inną techniką:)






Jednym słowem jajecznie się u mnie zrobiło.Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, ale nawet one i uniesienie jakie spowodowały, malarza ze mnie nie zrobią:))))
Miłego tygodnia.

28 komentarzy:

  1. I powiem Tobie, że znów bardzo mi sie podobają malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIEKNE!!! Beda cudowna dekoacjana Wielkanocnym stole, a to ze sa wlasnorecznie zrobione doda im jeszcze specjalnego znaczenia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudne :) przepiękne jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pisanki, pachnie już świętami :-) buziolki***

    OdpowiedzUsuń
  5. A co Ci się w tych malowanych nie podoba? Obie ładne, a mnie się zwłaszcza ta "nakrapiana" z białym szlaczkiem podoba. A tak ogólnie to wszystkie są ładne. Mamonku, dlaczego wciąż usiłujesz pomniejszyć swoje dokonania? Masz zdolne łapinki, dobre pomysły więc o co chodzi???
    Buziole;)


    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszyna prześliczna, jednak najbardziej podoba mi się drugie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ele efekty..to azurkowe jajo cudne pozostale tez bardzo udane..pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra, podobają mi się...
    Malowane najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie te jajeczka wprawiły w podziw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Są śliczne, ale to nakrapiane rewelacja. Stąd wniosek, ze jakiekolwiek zrobisz kazdemu inne będą się podobać. Więc rób kochana różne i nie oglądaj się na innych

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie jajca śliczne. Nie wiem czemu wątpisz w swoje zdolności. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Malwowa pisanka jest przepiękna, bardzo mi się podoba.
    I ptaszkowi nic nie brakuje ale ta malwowa to cudo jest.
    I ażurkami się zachwycam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne! Malowane najbardziej mi się podobają, są niepowtarzalne i wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem te malowane znowu wyszły Ci bardzo dobrze. Podoba mi się bardzo to ostatnie. Ma śliczne wypukłości i bardzo ładnie kontrastujące ze sobą kolory żółty i biały. Świetne też jest w nim to że część jest matowa a część błyszcząca. Super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hazard, hazardem ale sukces murowany. Ptaszek jak malowany i inne piękne takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam, szczególnie eski floreski mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie drocz sie Joasiu, zawsze te ręcznie malowane są oryginalne! jedyne w swoim rodzaju i Twoje więc pozwól nam się pozachwycać. Ja juz kilkanaście lat temu zarzuciłam odręczne malowanie, szkice itp. teraz kupiłam sobie książkę o technikach malowania na drewnie, sposobach zdobienia mebli itp. Zamierzam sie odważyć, wrócić do dawnych pasji...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ptaszek przecudny, już dawno pokazałaś że pięknie malujesz, więc czemu się czerwienisz? Reszta pisanek również urocza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie gadam z Tobą! Idę się utopić, albo cóś...:)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  20. A po co robic z Ciebie malarza, skoro już nim jesteś? może i się nie znam, ale dla mnie jesteś artystką- malarką, i to wcale nie kadzenie. Zrobic TAKIE cudeńka, jakie wychodzą spod Twoich rąk jest Sztuką ,przez duże S, i to też nie kadzenie.
    Już raz napisałam, że jesteś kobietaąwielu talentów i podtrzymuję to stwierdzenie:)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. I poczułam już Wielkanoc..... Przepiękne jajca....

    OdpowiedzUsuń
  22. Super po prostu:)No prawdziwa baba z jajami z Ciebie Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. tak właśne wygląda arcydzieło wielkanocne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma się co czerwienić! A malowane jajo najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.