środa, 8 stycznia 2014

Pierwszy post w Nowym Roku

Nie będzie jakiś specjalny, Ale bardzo chciałabym podziękować za życzenia i za wszystkie ciepłe słowa.Czas jak zwykle pędzi jak szalony, już 8 dzień nowego roku a dopiero go witaliśmy :) Zima w tym roku łaskawa, nie zasypuje nas masą śniegu, nie mrozi i nawet mi to zupełnie nie przeszkadza. Leoś tylko zachowuje się dziwnie, gubi sierść jakby to wiosna miała lada dzień nadejść. Siedzi w oknie i patrzy z ciekawością  na ptaki, które mu grają na nosie  siadając na pobliskich cisach. Rok zaczęłam pracą, nie wszystko udało mi się w zeszłym roku zakończyć co zaplanowałam, a zresztą chciałabym zapomnieć o starym roku i mieć nadzieję że ten będzie łaskawszy.
Posyłam więc kilka poświątecznych migawek (choinka się już sypie) i zdjęcia nowych prac.





Z miłości do szarości





Niniejszym robótkowy rok 2014 uważam za rozpoczęty:)))


Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie i do miłego, może uda mi się zajrzeć tu i ówdzie.

55 komentarzy:

  1. ... ostatnio też wprowadziłam szarości do wnętrza i z ochotą podglądam je u innych ...cudownie przełamałaś, zdawałoby się, smutny kolor tymi kropeczkami ... te wieszaczki w takiej wersji podobają mi się szalenie :)
    pozdrowiska serdeczne ślę ... wszystkiego naj ... na cały rok :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i odwzajemniam te wszystkie serdeczności.:)))

      Usuń
  2. Piękne , piękne te szarości...
    Myslisz ,że jak sierść gubi to już wiosna idzie ??
    To byłoby wspaniałe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieszaki są śliczne. Przydałyby mi się takie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Twoje szarości i kropeczki. Sama utonęłam w beżach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To toń która jest mi równie bliska, jak wszystkie kolory ziemi...

      Usuń
  5. home sweet home piękny! czy te kropeczki to serwetka, czy szablon? pięknie pocieniowane!
    życzę samych dobrych dni w tym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wieszaczki :) Mój sierściuch też się leni, to pewnie przez tą pogodę - pomieszało im się :) A kto wie może już wiosna będzie? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja bym już chciała, dzieci troszkę szkoda bo tęsknią za śniegiem:)

      Usuń
  7. te wieszaczki są przepiękne, wprost przewspaniałe, zakochać się można!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu że też Cię nie mam pod ręką, wyściskała bym cię za te wszystkie komentarze:))))

      Usuń
  8. prace sa rewelacyjne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, sympatyczne, a z tymi kropeczkami to nawet wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi no to mam wesołe wieszaczki, pozdrawiam

      Usuń
  10. Widzę,ze szarości królują nadal, świetny projekt .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny wianuszek! i super pomysł na te 3 wieszaczki :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wieszaczki i ja uwielbiam szarości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki neutralny kolor jeden z kolorów ziemi , to dziwaczne że zodiakalny ogień tak dobrze czuje się w kolorach ziemi.:)))

      Usuń
  13. Jak miło Cię znowu usłyszeć. Wieszaczki bardzo fajne i ta szarość bardzo ciekawa. Moze biel juz zejdzie na drugi plan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze była na drugim planie Danusiu:))) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Tworzysz najpiękniejsze szarości na całym świecie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu posyłam ci buziaki:))) Dziękuje

      Usuń
  15. No w takich szarościach można się rozkochać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty zaczynasz a ja już prawie nie mam co pokazać. Może w ferie coś zadziałam.
    Mimo, że nie lubię trzynastego i nawet się go boję, to tamten rok dobrze wspominam. Natomiast ukochany 14 daje mi po zdrowi i kasie. Może to tylko tak na początku.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak się kiepsko zaczął to się dobrze skończy:)))

      Usuń
  17. Och wieszaczki są prześliczne! Chcę takie :)
    Życzę Ci łaskawszego 2014 niż poprzedni, mnie niestety 2013 też nie rozpieścił.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne wieszaczki:)
    I świątecznie też pięknie:)
    Dobrego roku Ci życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wieszaczki bardzo mi się podobają, bardzo. W pierwszej sekundzie pomyślałam że jest tylko jeden - a tu taka niespodzianka! A roku życzę Ci za każdym razem lepszego niż poprzedni. A skoro ten poprzedni Ci się nie podobał to zostawmy go za sobą, wypinamy biusty i śmiało do przodu ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęśliwego nowego :) Wieszaki piękne, a u mnie już wiosna.
    Marta / Co dziś zjem na śniadanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie jak się biega po Barcelonie, Najlepszego na ten Nowy Rok:)

      Usuń
  21. Asiu szary tryptyk jest cudny!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego

      Usuń
  22. Przesliczna szaro-groszkowa trojeczka, cos swiezego, nowatorskiego no i modnego, ze juz nie wspomne o efekcie dekoracyjno - praktycznym. Pieknie otwarlas nowy rok i juz sie ciesze na dalsze cuda i cudenka, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko co za komentarz, powinnam natychmiast udać sieędo pracowni:)

      Usuń
  23. piękne wieszaczki, dużo serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wieszaki piękne, ale ten pierwszy z lewej dałabym w środek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo bardzo piękne. Masz czym się pochwalić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne te szarości!!! Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Asieńko, wszystkiego co najlepsze w 2014r! Kochana, spełnienia marzeń!
    Wieszaczki cudowne, niby proste a zarazem niezwykle eleganckie.
    Ściskam Cie mocno

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne wieszaczki! Pozdrawiam .Życzę samych pomyślności w 2014 r

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokładnie oplułam sobie brodę ze złości, że tak dawno nie zaglądałam do bloga, ale byłam w trakcie umierania, więc usprawiedliwiona trochę jestem;))) No cudowne, cudowne, cudowne (mogę tak jeszcze długo) wieszaczki, o reszcie nie wspominając.
    Jak nic moja chałupka też utonie w szarościach, bo z tego co widzę na Twoich zdjęciach, wszystkie inne kolory byłyby do "kitu";))) zaczęłam już planowac, co, gdzie i jak;)))
    Ale i tak Ci nie dorównam Asieńko;-(((((
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. A u Ciebie jak zwykle pięknie, delikatnie, subtelnie sama rozkosz oglądania:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Powiedziałabym, że to WIELKIE OTWARCIE patrząc na te prace.Udało Ci się Kochana to wejście robótkowe w ten nowy rok.Pozostaje pogratulować.Super te wieszaczki.Bardzo mi się podobają. No i tak rozczulił mnie troszkę ten post, na samym początku oglądania:)))
    Pomimo,że zaczęłam paskudnie nadal twierdzę,że to będzie wspaniały rok.
    Czekam z tęsknotą już na wiosnę:)))))
    Buziaki, serdeczności i samych pogodnych dni.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zajrzyjcie z Leosiem do "Ceramicznego Kamienia". Aby Leoś zobaczył jak może sobie odpoczywać. Może to nowa pozycja jeszcze mu nie znana:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne te wieszaczki w swojej bezpretensjonalności i prostocie. Konsekwentnie Twoje kolory i styl. Super!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.