niedziela, 29 grudnia 2013

Spacerkiem po Warszawie


































28 komentarzy:

  1. Ślicznie , nie ma to jak Stolica :-)
    U nas w tym roku było mało światełek, oszczędzają chyba...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki klimacik:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, pełne klimatu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie- w końcu gdzie jak nie w stolicy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam pięknie! Miejsca, które pokazałaś, to moja Warszawa z czasów nie tak odległych studiów. Nawet budynki UW się załapały :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Joasiu! Tylko mnie troszkę śniegu brak. Prawdziwie bajkowy świat:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepieknie wyglada Warszawa na swieta..zupelnie jakbym w Wiedniu byla..slicznie masz tam .Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, cudne są te warszawskie ozdoby świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pięknie Warszawa ubrana!!!
    Zdjęcia piękne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jeszcze nie byłam ale muszę koniecznie namówić męża na spacer. Piękne dekoracje.
    Zapraszam na Candy, tym razem nietypowe bo można wygrać udział w warsztatach. Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne dekoracje świetlne, chociaż tyle świątecznego klimatu, bo pogoda kompletnie nie mówi o tym, że to już zima.... dziś widziałam kwitnące stokrotki....

    OdpowiedzUsuń
  12. I Ja dziś tam byłam . I w tych samych miejscach zdjęcia robiłam...Brakuje troszkę tylko śniegu. Byłoby bardziej bajkowo.) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne foty. Widzę nowości, aniołki, parasolki i paczki. Ja mój mąż pracował w stolicy, bywałam częściej, choć przyznam, że do tego nie tęsknię, wolę od czasu do czasu wyskoczyć.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja taki spacerek zaliczyłam. Pięknie wyglądają światełka i piękne zdjęcia im zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i bajkowo ale ilość ludzi ogromna, nie lubię tłumów. Wszystkiego co piękne dla Ciebie Asiu w Nowym 2014 Roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, mi takie nie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie mamy oświetloną stolicę :) Uwielbiam Stare Miasto, Krakowskie Przedmieście i Nowy Świat w tym okresie :) Choć wolałam żywą choinkę na Placu Zamkowym...

    A w ruchomej szopce na Miodowej byłaś? i na Nowym Mieście? tam jest żywa choinka, i miś i konik na biegunach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia. Warszawa wyjątkowo ładna na Twoich fotkach ;) Korzystam z okazji: szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja dopiero się wybieram:)))
    Wszystkiego co najlepsze Kochana wraz z Nowym Rokiem Ci życzę.Niech wszystkie zmartwienia i smutki tego mijającego odejdą w niepamięć.A Nowy niech pozwoli Spełniać się wszelkim MARZENIOM. Najbardziej, tym najgłębiej ukrytym.Samo dobro niech Cie spotyka przez calutki rok.
    Serdeczności i uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję"naocznie" zobaczyć te cudowne światełka w najbliższą sobotę :-)
    Szczęścia , miłości, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za spacerek po Wawie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Załapałam się jeszcze wczoraj na przejażdżkę Alejami Ujazdowskimi- nawet Sobieskiego ma świetlne dekoracje.
    Najlepszego w Nowym Roku- niech się spełnią wszystkie Twoje marzenia, życzenia, plany.
    Buziaki,;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne i klimatyczne fokti:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Już kilka razy byłam na takim spacerku,jest co podziwiać.
    Asiu,wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie, chociaż szkoda, że śniegu nie było. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To musiał byc bardzo przyjemny spacer! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.