niedziela, 1 grudnia 2013

Małymi krokami z kolejnymi aniołami

Lubię robić te moje anioły, moje chuderlaki jak niektórzy mawiają.Ale przecież czy pupiaste czy chuderlawe mają się po prostu nami opiekować, więc wędrują do kolejnych domów, do dziewczynek i chłopaków i choć mają przymknięte oczy mają otwarte serducha.






Miałam nie robić w tym roku bombek ale zaplątało się kilka szklanych serduszek więc jedno z nich popełniłam, trochę eksperymentalnie, zupełnie nie w moim stylu ale też trafiło do domu w którym z pewnością dobrze będzie się komponować:)




No cóż życzę wszystkim spokojnego tygodnia, do miłego:)









27 komentarzy:

  1. Śliczne te Twoje aniołki i cudne mają ciuszki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykłej urody są Twoje aniołki...no i umiesz je dobrze pokazać :) Bombka jest również piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne aniołki. I, jak mi się wydaje, całkiem słusznych rozmiarów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich aniołów ze świecą szukac, Mamonku kochany, a chronią najlepiej na świecie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne aniołki!!! Śliczne serduszka!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Anioły zachwycają, wszystko takie dopracowane! Pięknie je ubierasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rób swoje chuderlaki, cudne są. A serducho też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie wspaniałe anioły na pewno będą się nowymi właścicielami fantastycznie opiekować i włos im z głowy nie spadnie :) Bombka również cudna! Pozdrawiam Asiu cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje aniołki smutne minki mają, ąle za to domy,któer odwiedzają są wesołe!!!!
    Kocham Twoje smutaski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anioły cudne, bombeczka wyszla bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  11. aniołki są cudnej urody, ubranka mają takie śliczne!
    bombeczka w czerni trochę smutna, ale wcale mi to nie przeszkadza... pięknie ją skomponowałaś, a dodatki w postaci gwiazdek i oczek szklanych dodają uroku, a ta koronka - pięknie się prezentuje! inspirująca praca...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zachwyciła anielinka-dziewczynka - guziczki porządnie pozapinane, sukienusia z koroneczką - wygładzona i warkoczyk grzecznie przełożony - cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pożeram wzrokiem, są cudne i zdjęcia pięknie zaaranżowane!!!Pozdrawiam i dobrego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Detale w aniołkach perfekcyjne a serca bardzo klimatyczne, piękne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nic nie napiszę, bo trwam w zachwycie.................. i nie sądzę, by mi przeszedł;)))
    Buźka:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te Twoje aniołki , a jakie maja cudne ciuszki . Wydaje mi się że one nie są smutne tylko ucinają sobie małą drzemkę .
    Z pozdrowieniami

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam wolę mieć mniej ciała niż za dużo. Dlatego Twoje anioły nastawiają mnie pozytywnie i działają jak afirmacje.
    Anielica podoba mi się szczególnie: ekologiczna w barwach, narodowa z tym warkoczem jak z Trylogii i te przepiękne koralikowe guziczki. Nic dodać nic ująć.
    Bombeczki cudowne, choć z cherubinkami to nie kiczowate chyba ze względu na pozytyw- negatyw, który tak bardzo lubię.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja wolę mieć mniej ciała niż więcej. Może dlatego, że od urodzenia mam go za mało?

    Mam uszyć choinkę do przytulania i dzięki Twojej, aniołowej, wiem, jak swoją przyozdobię :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejne cudowne rzeczy wytworzyłaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne aniołki....z taką słodką minką:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anioł to anioł nie ważne ile ciałka posiada, zawsze ma magiczną moc.
    A eksperymentalna bombka bardzo do mnie przemawia
    I nieco spóźnione życzenia składam. Niestety mimo ułomności doskwierających nam z każdym mijającym rokiem pojawiają się też nowe horyzonty, nowe doznania, na które warto czekać. pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne chuderlaki :) , takie mają uduchowione minki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniołki mają śliczne buźki!! Całe są piękne, choć mogę nie być obiektywna, bo ja wprost uwielbiam Twoje anioły:) Serduszko też jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Te przepiękne aniołki mnie zniewoliły.Są cudowne.A ich tusza nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia:)
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. TWOJE ANIOŁY MNIE URZEKŁY,SĄ CUDNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniale, że lubisz je robić bo dają naprawdę mnóstwo radości, mój codziennie na mnie zerka po przebudzeniu, oczko mi puszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, i jeszcze te Anioły. Czy jest coś czego nie potrafisz? Kiedy na to wszystko znajdujesz czas? Są cudowne.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.