poniedziałek, 23 grudnia 2013

Ile Was w ten piękny czas:))

Rymowanka częstochowska ale nie w tym rzecz. Chodzę po domu dekoruję i  przymierzam wszystkie skarby z tego i ubiegłego roku i powiem Wam, że z ogromną przyjemnością biorę do ręki wszystkie po kolei i ciepło się na serduchu robi bo tu kartka od Ewkiki tam od Janeczki a zeszłoroczne frywolitki od Janeczki wyjęłam z dekoracjami świątecznymi i tak się ucieszyłam jakbym je dopiero dostała.


Fajnie jest wyciągnąć takie pudło skarbów sięgam kolejne zawiniątko a tu bombka od Trili co ją dostałam w ubiegłym roku i szopka zrobiona przez Jutkę a przecież Wasza pamięć i życzliwość w tym, roku również wzbogaciła moje zasoby.



  Cheniutkową kartkę oprawiłam po prostu w ramkę tak mi się spodobała powiększyła się też kolekcja moich woreczków z lawendą ale docenić może je tylko ten kto choć raz jeden miał je w dłoni.

Powiesiłam już w oknie Kasi z Ceramicznego Kamienia dzwoneczki są tak urocze że zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia:)))



 Grudzień od początku był pełen niespodzianek jeszcze przed mikołajkami dostałam od Margo upominek. Znak zodiaku wykonany nieznaną mi techniką. Ale czy nie jest piękny?


Same widzicie w jak dużym stopniu wypełniacie mój dom, ile dobrej energii krąży wokół mnie  i czy to nie jest najpiękniejsze przesłanie świąteczne. Przecież w każdej rzeczy którą od Was dostałam jest cząstka serca. Za co serdecznie dziękuję.




Nawet świeczniki dostały skrzydeł:) a Leoś nie może wyjść ze zdumienia na widok kolejnych otwieranych przesyłek.
Do jutra:)

20 komentarzy:

  1. Piękne prezenty! Dom wygląda ślicznie, Leoś też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu, Twój dom podobnie jak Ty promienieje ciepłem :) Widzę w wyobraźni Twoją uśmiechniętą twarz, kiedy patrzysz na te wszystkie prezenty od bliskich, dobrych ludzi. Życzę Ci wspaniałych, rodzinnych i ciepłych Świąt. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te drobiazgi, i każdy wiąże się z jakąś Osobą. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzruszyłam się Joasiu....Cudna jesteś i kochana w patrzeniu na ludzi i świat.
    Dom wygląda pięknie ciepło, a Leoś na pewno już się przestał dziwić tylko się zachwyca:).
    Ściskam Cię serdecznie i najlepsze myśli przesyłam życząc wspaniałych, rodzinnych Świąt! I niech wszystkie zmartwienia znikną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wyobrażenie jak wygląda Twój dom i Ty ciągle uśmiechnięta wystarczy aby i u mnie uśmiech zagościł w czasie bieganiny przedświątecznej.
    Uściśki ślę Wam wszystkim i Leosiowi,a jakże równiez:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie:)Znak zodiaku jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia !

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  8. No to teraz mam jasnośc co do tego, dlaczego tak fajnie wpasowałaś się w moje życie Asieńko:)) Po prostu.... jesteśmy spod jednego znaku zodiaku:)))
    Cudnie ozdobiłaś dom kochana:))
    Wesołych świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu najcieplejszych, pięknych świąt Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Leosiu, powiedz swojej pani, ze przez te sentymenty pierwszą gwiazdkę przegapi, toż to można w nieskończoność tak wzdychać i wspominać....
    Buziaki Asieńko:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie świątecznie w Twoim domku!
    Radosnych i spokojnych Świąt oraz tylko szczęśliwych dni w Nowym Roku życzę Tobie i Twojej Rodzinie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Z najlepszymi życzeniami, Ania

    ***

    http://www.youtube.com/watch?v=tOrEAng6Rvg

    ***

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta szybko się zbliżają,
    w Święta ludzie się kochają.
    Przy dzieleniu się opłatkiem,
    płyną z oczu łzy ukradkiem.
    Życzymy sobie wszystkiego najlepszego,
    dając w policzek całusa wielkiego.
    W nocy Jezus się urodzi
    i serduszka nam odmłodzi.
    Wesołych Świąt! - oby takie były
    i oby wszystkie życzenia się spełniły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałych Świąt dla Ciebie i Twoich Bliskich oraz pomyślnego 2014 roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prezenty! Też się uśmiechałam do ozdób otrzymanych w zeszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie!!! Mój blog obchodzi pierwsze urodzinki. Z tej okazji chciałam zaprosić do udziału w moim CANDY. http://alejainspiracji.blogspot.com/2013/12/candy-urodziny-bloga-alei-inspiracji.html Do wygrania fajne nagrody przydatne przy tym, co najbardziej kochamy robić :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ajajaj jaka piekna firaneczka! Masz rację, dzwonki są cudne i bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.