czwartek, 14 listopada 2013

W świetle lampy i w blasku słońca czyli listopad:)

W zasadzie nie ma co pisać, wszystko dokoła mnie zdumiewa, listopad w tym roku również. Czas robić ozdoby na Boże Narodzenie, ale jak się mam za nie wziąć skoro na dworze owocują poziomki, kwitną w najlepsze pelargonie, prymulki, nawet wiciokrzew nie poszedł sobie spać tylko świeci tymi swoimi kwiatami w promieniach słońca. Tylko krótkie dni przypominają że to już połowa listopada i jak się nie zdąży w dzień zrobić zdjęć to potem się je robi w nocy przy świetle lampki, a może tak jest lepiej.Wieczorem można sobie wyobrazić że niedługo nadejdą święta. Nie tęsknie jakoś specjalnie za zimą ale czuję się nieswojo z powodu tych wszystkich anomalii pogodowych:) Co robię wieczorami... coś tam sobie dłubie:)))







Za to w dzień cieszę się jeszcze takimi widokami pewnie to już ostatni raz bo w nocy mają przyjść przymrozki ...









Zdjęcia zrobione są dwa dni temu, czy to nie dziwaczne biorąc pod uwagę że mamy połowę listopada:)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i mam nadzieję że do miłego:)

40 komentarzy:

  1. Pudełko cudne:) Zawieszki śliczne:) Zwłaszcza aniołek mnie urzekł, bo mogę go zrobić razem z dziećmi:) Może zdążę na najbliższy kiermasz charytatywny, który organizuję:) A zdjęcia roślinek i kotecka super:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te same aniołki można zrobić z podkładek pod ciasteczka:) powodzenia

      Usuń
  2. Pogoda iście bajkowa u ciebie, u nas niestety już nie.
    Pudełeczko bardzo fajne, po sreberku poznać, że święta idą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace. A z pogody tylko się cieszyć, jeszcze będziemy tęsknić do takich dni, jak zmrozi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te "coś tam sobie dłubię" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie " dłubiesz", pięknie fotografujesz, a KOCIAK śliczny, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko cudowne. Ale powiem szczerze, zauroczyły mnie Twoje anioły. Są niesamowite. Maja taką inną buzię niż wszystkie, króre do tej pory widziałam. Robia wrażenie.
    Zabawa papierem jak najbardziej udana. Fajnie to wygląda.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ze spodobały Ci się moje aniołki:))

      Usuń
  7. Piękne te ornamenty na choinkę i pudełko z lawendą tak misternie wykonane a i podziwiałam wszystkie twoje Joasiu anioły i anielinki ,chwytają za serce :)
    Jak na listopad to rzeczywiście bujnie w kwiaty w Twoim ogrodzie .
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. pudełeczko cudnie skomponowałaś! kolorystyka, rozplanowanie motywów i te napisy - wszystko świetnie się zgrywa tworząc bardzo fajną całość :)))
    a widoki listopadowe na dworze - no cóż... piękne, ale obyśmy na wiosnę nie musieli oglądać śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu tego dzisiaj nie wiemy ale pogoda naprawdę oszalała, w zeszłym roku było już dużo śniegu a w tym poziomki na krzakach:) wariactwo.

      Usuń
  9. U mnie wiciokrzew też jeszcze kwitnie :))) Przecudnie zrobiłaś to pudełeczko, ozdoby też fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również listopad w tym roku zaskakuje. Kicia słodziak.
    Marta / Co dziś zjem na śniadanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wywołuj zimy z lasu, bo ja jeszcze czapki sobie nie zrobiłam:)))
    Ślęczysz po nocach....no i masz...
    Znaczy się cudnie masz:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Snowciu bałagan w domu od tych papierków :)))

      Usuń
  12. Ślicznie wykończone pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle śliczne rzeczy u Ciebie. Listopadem zachwycam się i ja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, w tym roku jesień nas rozpieszcza :) Pudełeczko prześliczne, pięknie dobrałaś motywy i kolorystykę. Zawieszki podziwiam, piękne są.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oxanko wiesz że czytam ten komplement z ogromną przyjemnością i uśmiecham się do Ciebie:)))

      Usuń
  15. No tak u mnie jeszcze kwitną róże i lawenda, a w doniczce też dojrzewają truskawki :) fajnie, co :)
    A pudełko bossssskie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to jeszcze Kochana dodam do tych anomalii, że u mnie zakwitła kępka fioletowych fiołków.Nie mogłam uwierzyć własnym oczom.Kwitnąca róża też cieszy oczy.
    Wieczorne "dłubanie" fantastyczne.Piękne pudełko.A i na zawieszkach przyjemnie zawiesć oko:))))
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko u mnie też, akurat zdjęć im nie robiłam ale jestem w szoku tulipany zaczęły mi wychodzić.

      Usuń
  17. Widzisz- Ciebie to nawt kwiaty kwitnące w listopadzie kochają...
    Pudełeczko śliczne- a rączki nie drżały jak pisałaś po łuku???
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Małgosiu drżały:)) to chyba widać:))) Buziaki

      Usuń
  18. Śliczne rzeczy tworzysz, pozdrawiam i czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie Mamonku to Twoje wieczorne dłubanie wygląda! jak sądzę towarzyszy Ci kocia mruczanka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne pudełeczko, bardzo starannie wykonane, zachwycam się także zawieszkami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. pudelko wyglada bardzo efektownie..a ile Ty masz sloneczka jeszcze..kurcze, jade do Ciebie..pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne pudełko, pięknie u Ciebie :-) uściski!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.