sobota, 23 listopada 2013

Czy ja już pisałam że nie jestem skrapkowa?

Na pewno pisałam to nie raz, ale los chciał  i okoliczności, że coś tam, gdzieś tam, ktoś, coś i wyszło jak wyszło. Powstały trzy kartki. Wiem że scraperki będą je oceniać po swojemu ale ja karteczkowa na prawdę nie jestem i tak pewnie zostanie, a te trzy są wypadkiem przy pracy:))) Nie zaszkodzi spróbować i czasem pobawić się nieco inaczej:)))




Osobiście  najbardziej mi się podoba ta pierwsza, druga też może być trzecia dla amatorów takiego stylu.
Potraktujcie je nieco z przymrużeniem oka:)))) 
Do miłego

32 komentarze:

  1. Czepiasz się Joasiu.Bardzo mi się podobają. Stawiam na drugą. Ja też nie jestem karteczkowa, ani też sfilcowana i te dwie dziedziny zostawiam w spokoju. W tym roku nie robię karteczek, mam tyle do zrobienia innych spraw, że nie jestem w stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu ja i tak wyciągnęłam Twoją z zeszłego roku i już postawiłam na kominku:)))

      Usuń
  2. Asiu ja się nie znam na skrapkowaniu, ale karteczki bardzo mi się podobają, szczególnie te choinkami! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te choinki ładny kształt mają:)))

      Usuń
  3. Myślę , że bardzo udany ten "wypadek przy pracy" . Ja tam bym była bardzo zadowolona gdyby moje wypadki kończyły się takim skutkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że bez problemu zrobiłabyś takie kartki:)

      Usuń
  4. A mnie się szalenie podobają! A najbardziej chyba ta ostatnia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Kasiu dla każdego coś dobrego ile osób tyle upodobań:)))

      Usuń
  5. Co jedna to ładniejsza! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba ostatnia. Kartki świetnie Ci wychodzą, choć nie jestem specjalistką w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie ale fajnie jest czasem zrobić coś innego

      Usuń
  7. Śliczne wszystkie, jednak moją faworytą jest ta druga! Piękne wykrojniki, bo chyba tak się nazywają te elementy- na scrabkowych nazwach to ja się zupełnie nie znam.Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, miały być oczywiście scrapki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielo ja oczywiście też się nie znam za dużo te scrapki wymagają różnych różności:)))

      Usuń
  9. Jak dla mnie - piękne. Też scrapkowa nie jestem, nad czym bardzo ubolewam, bo chciałabym ładnie te moje wyszywane kartki ozdabiać, ale jak już zacznę coś kombinować, to przestają mi się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Preciosos trabalhos detalhes encantadores
    Abraços afetuosos do Brasil
    Joelma

    OdpowiedzUsuń
  11. karteczka rewelacyjna ta choinka jest fenomenalna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się wszystkie trzy podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty wszystko potrafisz- gratuluję i tym razem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czym jeszcze zaskoczysz Asieńko?;))) chyba nie ma dziedziny, w której nie okazałabyś się mistrzynią. Jak dla mnie , nie skrapkowej kobity, wszystkie kartki są super;))))
    Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak nie jesteś, jak jesteś? Pięknie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki - każda inna i tak samo urokliwa:))

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie podobają się bardzo wszystkie trzy:) Ja też nie jestem skrapkowa Joasiu, ale uważam że karteczki robisz równie ładnie jak wszystko inne:) Taka z Ciebie artystyczna duszyczka:) Pozdrawiam cieplutko i przytulam myślami:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne i jak zwykle stonowane i subtelne kobieto. Masz klasę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczki są piękne! kolorystycznie pięknie zgrane!
    A tak przy okazji... moc serdeczności w Dniu Twoich Urodzin Kochana - spełniania marzeń, dobrego zdrówka, nieustającej weny i samych dobrych dni i chwil w kolejnym roku :) Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecież są śliczne! Jak dla mnie "5" W ładnych kolorkach, delikatne....fajne:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak widać dla zdolnych łapek nic nie jest straszne i trudne. Bardzo ładne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak sobie przypomnę swoje poczatki....Bardzo ładnie Ci wyszło,wszystkiego jest w sam raz.Cudne te warswowane choineczki.Rób kolejne karteczki:))

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja jestem amatorką tej trzeciej :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.