piątek, 18 października 2013

Wpadam na chwilkę i znikam :(

To nie jest mój szczęśliwy tydzień, zasiało się u mnie sprawami i problemami do rozwiązania. Nie będę Was zanudzać i pisać czego dotyczą, tyle że zupełnie nie mam czasu. Coś tam po nocy dla odreagowania ukleciłam więc wrzucę małe co nieco, żebyście całkiem o mnie nie zapomniały:)
Pudełko drewniane wykonanie: szkic ołówkiem( projekt własny), masa szpachlowa wyciskana aplikatorem, tepowana podkładową farbą i cieniowana farbą akrylową:)


Taca wiklinowa, bo nie odmówiłam sobie przyjemności pójścia na zajęcia mimo natłoku spraw.
Co ma wisieć nie utonie.:(


Nocą haftowałam kolejny mini monogram do ramek, które dostałam od przyjaciółki. Trochę krzywo naciągnęłam kanwę, ale rameczki są mikro więc wszystko jest mikro:))) i trudno mi było nad tymi miniaturami zapanować.


 Mam nadzieję że po niedzieli wszystko się jakoś uładzi i będę mogła do Was zajrzeć, na razie życzę wszystkim  miłego spokojnego weekendu:)
Do miłego.

Jestem zdumiona ale to już 362 post, chyba muszę pomyśleć o candy:)

24 komentarze:

  1. Mamonku kochana, piękne pudełeczko wyczarowałaś a hafciki do pozazdroszczenia!
    Trzymam kciuki by wszystko u Ciebie poukładało się, ściskam czule.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam bardzo mocno kciuki za pozytywne rozwiązanie spraw i posyłam moc pozytywnej energii :)))
    Pudełeczko w reliefach przepięknej urody! I to jest właśnie fajne, że można sobie choć na chwilkę uciec od trudnych spraw tworząc....

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamonku... hafciki urocze ale pudełko rewelka :) Trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Aśka - Ty to masz sokoli wzrok, żeby taki maleństwa........Cudne pudełko również!
    Wysyłam najlepsze myśli, żeby wszystko się odplątało i poukładało! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja mocno trzymam kciuki żeby wszystkie smuteczki szybko się rozwiały...
    To pierwsze pudełko rozłożyło mnie na łopatki...hafciki takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko rewelacyjne! Twoje reliefy zawsze mnie zachwycają :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Twory cudne jak zwykle a problemy niech się pozytywnie rozwiązują.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prace! bardzo podoba mi się pudełko :) układaj sobie wszystko spokojnie! pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę szybkiego rozwiązanie problemów i miłego weekendu:)))
    Aaaaa, zapomniałabym pochwalić kolejne cudeńko Twojej produkcji:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności pokazujesz, mimo natłoku problemów, pomyślnego i pozytywnego ich rozwiązania życzę ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz slysze o aplikatorze do masy szpachlowej, jak widac czlowiek nigdy nie przestaje sie uczyc:) Wyobrazam sobie jak delikatnie i uwaznie trzeba taki motyw aplikowac, nie jestem pewna czy ja mialabym tyle cierpliwosci - ale efekt za to rewelacyjny.
    Ja tez mam teraz akurat nie wesole dni, ale co robic albo wezmiesz byka za rogi, albo on Ciebie....Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Joasiu, pudełko już wzbudziło moje zainteresowanie i koniecznie muszę wiedzieć, co to za aplikator?Hafciki w ramaczkach sliczne. Trzymam za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Asieńko, przytulam Cię mocno, zobaczysz przetrzymasz złe chwile.
    Nigdy, przenigdy nie uda mi się zrobic tak misternego reliefu, dla mnie jesteś mistrzynią.
    Skąd wzięłaś taki aplikator by zmieścic w nim masę szpachlową? chętnie wykorzystałabym pomysł z nim, bo robienie reliefów to moja "pięta achillesowa";)))
    A miniaturki super!!! Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Relief śliczny, mistrzostwo. Pozostałe rzeczy też oczywiście piękne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne pudełko, niesamowity relief, taco też pięknie Ci wyszła, ach miło tu u Ciebie, życzę więcej czasu i mniej spraw do załatwienia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze,że mogłaś odreagować choć trochę te swoje kłopoty. Podoba mi się ogromnie pudełeczko,taca też Ci ładnie wyszła. Niewielką krzywością hafcików się nie przejmuj. Grunt, że literkimozna odczytać. A jak Cie będzie za ardzo kłuło w oczęta, to zrobisz nastepne hafciki.
    Buziam;)
    P.S.
    Wstępnie rozmawiałam z B.- może po 15 listopada uda nam się zrobić konferencję w Z.T.??? Bo ja zaczynam od 4.XI rehabilitację, B. ma ten nadchodzący tydzień zajęty a ja wolny, potem ja znów mam zajęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pudełko! Wpadłam do Ciebie na moment, ale chyba zostanę na dłużej. BARDZO u Ciebie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne i z klasą, czyli standard jak to u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pudełeczko super.I takie całe Twoje. chodzi mi o "własny projekt", ponieważ do reszty określeń musiałabym, jako laik tematu prosić o objaśnienia.
    Taca jak i monogramy bardzo ładne.Ale pośpij Kochana trochę nocą:))))
    Pozdrowień moc posyłam

    OdpowiedzUsuń
  20. HalloMamonku!
    Znowu piękne pudełeczko i reliefy śliczne- a aplikator( uchyl rabka tajemnicy). Miniaturki zachwycające- szanuj oczy w nocy nie pracuj:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu taka buteleczka z wąską końcówką, kupiłam na allegro:)

      Usuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.