poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Skok w bok czyli biżuteryjnie i słodka zemsta ...

Witajcie nie mam zupełnie czasu na zaglądanie do Waszych blogów, więc wybaczcie ale tak jeszcze jakiś czas niestety będzie, coś mi się uda zrobić kosztem snu i to wszystko. Tym razem wena a może raczej potrzeba skierowała się na uzupełnienie biżuterii, powstały więc dwa naszyjniki lniane, a jakże, bo przecież lato, upały, miały być proste i mam nadzieję że takie wyszły,  do prostych letnich ubrań. Za ekspozytor posłużył mój manekin, stareńki i z zaciekami ale mam nadzieję że nie będzie Wam przeszkadzał w oglądaniu:)))





Z miłych rzeczy jakie ostatnio mi się przydarzyły, dosięgnęła mnie zemsta Ani z bloga "Mój dom -Moja przystań", która za nic nie mogła przeżyć że paczuszki mogą chodzić w jedną stronę i zasypała mnie stosem upominków.

Dziewczyna chyba całego bloga przewertowała żeby dopasować swoje upominki do moich upodobań, miło być tak obdarowywanym.
Piękna poszewka z wyhaftowanym aniołkiem oczywiście w moich kolorach, pasuje mi zarówno w sypialni jak i w pokoju gościnnym woreczek z różami, do mojej różanej pracowni, piękne serduszko, które zdobi półkę nad  łóżkiem i serwetki które z pewnością znajdą zastosowanie.




Ani podziękowałam osobiście, Wam też dziękuję za wszystkie komentarze i dowody  obecności, wybaczcie że nie będę odpowiadać na komentarze, to nie jest brak szacunku, to brak czasu:)))
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do miłego

30 komentarzy:

  1. Letnia lniana biżuteria... jak zawsze ciekawa. Chyba sporych rozmiarów te medaliony.
    Szczególnie zwróciłam uwagę na ten z bursztynem... mam taki, który ma swoją bardzo dla mnie ważną historię.

    OdpowiedzUsuń
  2. ... rewelacyjna biżuteria, duże przyciagające wzrok zawieszki - super :), a manekin ... takie lubię najbardziej,wiekowe - z duszą, po przejściach :) *

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna biżuteria i śliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże, piękne, okazałe...zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  5. biżuteria jest piękna i niezwykle oryginalna!!! ten gruby sznur dodaje uroku. co do manekina to również mi się spodobał, i żadne zacieki nie mają dla mnie znaczenia, ja to bym np. wolała manekina z zaciekami niż bez.
    co do podarunków to muszę sprostować, wcale nie przeszukiwałam bloga, ja po prostu dzięki częstym wizytom wiem co gdzie będzie pasowała :) twoje zamiłowanie do szarości jest mi znane od dawna a jeśli chodzi o róże to pamiętam jak podczas jednej z pierwszych wizyt zachwyciłam się szafa, która samodzielnie ozdobiłaś.
    Bardzo się cieszę, że moja paczuszka sprawiła Ci przyjemność, ja Twoimi podarkami nadal bardzo się cieszę!!! aniołek zerka na mnie codziennie po przebudzeniu :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba naszyjniki mi się podobają, ale ten drugi szczególnie. Mistrzostwo:) I piękne prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię taką biżuterię:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Asia, oczarowałaś mnie tą biżuterią! Te medaliony jak obrazy na płótnie malowane. A bursztynowy wisior no po prostu obłędny!
    Piękne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja Cię nie mogę, Mamonku opadła mi szczeka totalnie.A wiesz ,że u mnie to rzadkość.Oczywiście mowa o biżuterii ,tej z moich klimatów:) Rewelacja, super hiper i nie wiem jakich by jeszcze można szukać określeń.Jestem pod takim wrażeniem, że trzeci raz piszę ten komentarz:))))
    Prezenty Szczęściaro również super:)))
    Buziaki posyłam i sama nie nadążając, zwolnienia tempa Ci życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  10. A jeszcze tylko dodam, że bardzo intrygujący tytuł tego wpisu:)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, minimalistyczne w polskich klimatach. Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu,te wisiory są przepiękne!Bardzo,bardzo oryginalne!
    I cieszę się,że Jesteś zasypywana cudnymi podarkami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna biżuteria - bardzo podoba mi się pomysł z tym grubym sznurem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne naszyjniki :) bardzo oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne naszyjniki , uwielbiam len :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamonku, czytałamm miniaturę zwiastuna Twego posta i zamarłam- moja kochana Mamon nagle się chce na kimś mścić. Czym prędzej otwieram Twój blog, a tu takie ślicznoty na mnie spoglądają! Obydwa mi się podobają, ale bursztyn jest bardziej powalający. Co się czepiasz manekinu - ubrałaś go tak ładnie w haft angielski i żadnych zacieków nie widać.No i odetchnęłąm,że nie chcesz się na kimkolwiek mścić. Ładne te prezenty "załapałaś".
    Buziaki Ci posyłam i przypominam, byś dbała o siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka niesamowita biżuteria! Coś cudownego, zapiera dech w piersiach! Podziwiam za wykonanie i pomysłowość. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe prace! Oba wisiory cudne, ale chyba prostokątny bardziej przypadł mi do gustu.
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe naszyjniki,szczególnie pierwszy mi się spodobał,prezenty przesliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna biżuteria do prostych ,letnich sukiene.Nie umiałabym dokonac wyboru, pozdrawiam Asieńko pięknie

    OdpowiedzUsuń
  21. Len jest niesamowity :) Mój manekin nosi na co dzień Twój naszyjnik w fiolecie :) Prezenty od Ani przepiękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace! Prostokątny, bardzo mi się podoba, lubię bursztyn!

    OdpowiedzUsuń
  23. Joasiu! Naszyjniki piękne są! Pierwszy to kosmos - początek i koniec, solidny i bezpieczny. A drugi delikatny i bardzo wakacyjny. Podziwiam Twoje zdolności nieustająco:).
    Relief bardzo dobrze wygląda w łazience - cudny prezent!. Osłona na słodkości równie śliczna - nie mam słów!
    Widać, że dużo tworzysz i nie ustajesz w poszerzaniu warsztatu.
    Ja z kolei mam przerwę - wciąż przewartościowuję ważności i staram się umacniać podstawy, a ozdabianie zostawiam na później......Ściskam Cię mocno i dzięki, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne naszyjniki! Ja bym szczególnie ten pierwszy wyróżniła, ale oba są bardzo pomysłowe i urodziwe :) A prezenty - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naszyjniki powalają !!!! Uwielbiam takie klimaty, więc jeszcze bardziej mi się podobają . Podziwiam , podziwiam i pozdrawiam ciepło !!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne biżu, a prezent, bardzo miły i ładny

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.