poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Dla tych co lubią inaczej, czyli trzydniowe wakacje

Pewnie wakacje upłyną nam na krótkich wycieczkach, ale w naszym wypadku nie da się inaczej, trzeba cieszyć się tym, na co okoliczności pozwalają. Ważne są te chwile, pełne magii, spędzone blisko natury, z dala od zatłoczonych kurortów. Tym razem wybraliśmy się na Podlasie i bardzo żałuję, że tak krótko mogliśmy delektować się tym pięknym kawałkiem naszego kraju. Wiem że blog z założenia miał mieć inny charakter, ale  zakładając go nie wiedziałam  co się po drodze może wydarzy,ć a dzieje się przecież dużo, jak to  w życiu. Kilka migawek z moich krótkich wakacji:)
.
Cerkiew w Supraślu

 Supraśl i Krynki











Dla chętnych więcej zdjęć TU

Czy słyszeliście o najlepszym amatorskim teatrze w Polsce, "Wierszalin" ma swoją siedzibę w Supraślu ale jeździ  ze swoimi przedstawieniami więc jeśli będziecie kiedyś mieli okazję  obejrzeć przedstawienie wystawiane przez ten teatr to bardzo polecam.

Pozdrawiam Was wakacyjnie:)))
Do miłego

38 komentarzy:

  1. W dzieciństwie co roku byłam u babci we wsi pod Tykocinem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cheniutka znam Tykocin od lat, piękne miejsce z cudownym Alumnatem i pięknym barokowym kościołem. Z leniwie płynącą Narwią, łąkami i dziewiczym otoczeniem.Pyszne jedzenie w Tejszy i stary rzeźbiarz siedzący pod synagogą i strugający Jankiela. Bajka. Czy nadal bywasz w tych okolicach? Z M jeździmy czasem na targi staroci do Kiermusów. 10 lat temu jak byłam pierwszy raz zakochałam się w tych okolicach, teraz w Kiermusach za dużo ludzi, a ja raczej unikam zgiełku, ale na chwilkę wpadliśmy wracając.

      Usuń
  2. Witaj Asieńko, piękny kawałek Polski pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urzeka mnie prostota życia, cykl wytyczany porami roku, leniwie toczące się dni, może nie leniwie bo ludzie ciężko pracują na swoich gospodarstwach, Ale mają w sobie wiele życzliwości i uwagi dla innych.

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie klimaty. A krótkie, aktywne wyjazdy też zaczynam bardziej doceniać, niż długie wylegiwania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie byłam na takim długim wylegiwaniu, chyba nie ta natura, zawsze mnie świerzbił tyłek żeby gdzieś pojechać iść zobaczyć, zjeść bo okolicę i ludzi najlepiej poznaje się przez takie doznania, a ja wciąż jestem głodna ludzi:))

      Usuń
  4. Zdjęcia wspaniałe i klimaty również! Kuszą mnie te tereny.
    Musze i ja wybrać się w końcu na kawałek wakacji... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu naprawdę polecam jak Ci się uda jedź do Supraśla najlepiej we wrześniu jak zacznie działać teatr, jak las zapełni się grzybami. Idź do Tatarki na obiad albo na deser, cudowną strudel jabłkową podawaną na gorąco almałyk, zresztą jak masz chęć to zajrzyj też tu http://www.przysmakitatarskie.pl/menu.html

      Albo pojedź do Kruszynian do Dżanety

      http://www.kruszyniany.pl/kuchnia.html
      a najlepiej zabierz mnie po drodze:)))

      Usuń
  5. Uwielbiam takie kartki z podróży. Miejsca miałaś urokliwe- moje klimaty. Chciałabym tam pojechać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę gorąco polecam, aż się boję tak chwalić i cieszyć. Bo jak pojadę następny raz, czy nadal będzie tak cicho i sielsko?

      Usuń
  6. W tych rejonach to mnie jeszcze nie było :)- pięknie uwieczniłaś te chwile i aż kusi Joasiu, żeby się tam wybrać.
    A o teatrze będę pamietać:)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto piękne miejsce, społeczność wielowyznaniowa, wspaniale potrafiąca się porozumieć, tu sąsiad to po prostu sąsiad, wspólnie świętują Tatarzy prawosławni i katolicy. Przenikające się na wzajem kultury i ten piękny zaśpiew w mowie.Puszcza Knyszyńska niemal za płotem. Polecam.

      Usuń
  7. Mamonku, czasem takie 3 dni dadzą więcej radości i wrażeń niż dwa tygodnie. Ładna ta cerkiew w Supraślu, a bocianie gniazdo na szczycie tej ślicznej wieżyczki - boskie! Jakoś nigdy mnie w tamte
    strony nie zaniosło, a widzę,że szkoda. Fajne zdjęcia porobiłaś.Może faktycznie wybrałabym się tam na nieco dłuższą wycieczkę?
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby było weselej to gniazdo jest na dachu urzędu miasta:)))

      Usuń
  8. Piękne miejsca i piękne zdjęcia, a to dowód, ze zwiedzanie udane! Szkoda tylko, że mnie tam nigdy nie było, bo urokliwie tam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielo nic straconego, kwatery niedrogie a wypocząć można naprawdę cudnie.

      Usuń
  9. Fajny wypad w plener :-)
    zawsze warto gdzieś wyskoczyć i oderwać się od pracy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak choćby na chwilę:)

      Usuń
  10. zdjecia sa przecudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia Asiu, odwiedziliście piękne miejsca! najbardziej podoba mi się to bocianie gniazdo na wieży :) Kolejnych wspaniałych wypadów życzę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu to budynek urzędu miasta:))

      Usuń
  12. Asiu jak pięknie stanął czas w tym miejscu.Takie same miałam odczucia jak kilka lat temu zwiedzałam Tykocin i okolice, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz, że jeśli o mnie chodzi, to wakacje tylko trzydniowe:))))
    Oglądam i oglądam:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zatrzymujesz się na tych fotkach kobietek w kajakach i myślisz dlaczego to nie ja tam siedzę:))

      Usuń
    2. O to to:))))))))))))

      Usuń
  14. marzy mi się w tym roku Podlasie lub Lubelszczyzna:))Piękne miejsce:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne miejsca z pewnością warte odwiedenia, jeszcze Rzeszowszczyzna

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia, urocze miejsca, nigdy tam nie byłam! Ogródek z kosmosami, cóż za sielanka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sielankowość jest największą zaletą tych regionów.

      Usuń
  16. Bez czytania komentarzy czuć energię jaką z sobą przywiozłaś- zdjęcia cudne jak i miejsca. Nie byłam tam, ale klimaty lubię:))))
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu zabrakło 2 dni do pełnego naładowania, ale sama wiesz ze u mnie na dłużej się nie da

      Usuń
  17. Ja to się akurat bardzo cieszę, że zdecydowałaś się na urozmaicenie swojego bloga zdjęciami z wycieczek. Wiele z nas nie zna takich pięknych zakątków, a ruszając w Polskę warto wjechać do takich uroczych zdjęć. Obejrzałam wszystkie zdjęcia i gdybyś nie napisała, że byłaś w Supraślu, pomyślałabym, że to okolice mojego ukochanego Augustowa. Te domki, cerkiew, wszystko mi go przypomina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Aniu a ja nie byłam nigdy w Augustowie, a Twój komentarz sprowokował mnie do uwzględnienia go w swoich planach wyjazdowych

      Usuń
  18. Marzy mi się taka podróż..... może w przyszłym roku :)) Pozdrawiam. Dorota z Sielankowego dziergania :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.