poniedziałek, 1 lipca 2013

Robota głupiego lubi:)

i z pewnością go znajdzie, nawet jak się zapadnie w czeluściach swojego pokoju. Cha cha swoją drogą to naprawdę trzeba by nieźle kopać, żeby tego głupiego znaleźć w obecnym stanie pracowni:)) Ale mimo bicia czołem nie jestem w stanie utrzymać porządku w moim magicznym kątku, który oprócz tego że jest pracownią jest prasowalnią , pokojem fotograficznym, gościnnym, magazynem  i sama już nie wiem ile funkcji obecnie pełni. Z pewnością nie odważyłabym się udostępnić go gościom:))) Nie ważne, przecież nie o tym chciałam napisać. Powstają pomału kolejne prace, tym razem decu, skrzynia i chustecznik.




 W lubianym przeze mnie zestawie kolorystycznym. Jeśli chodzi o chustecznik to tak bardzo podobał mi się ten papier że postanowiłam nie kombinować, nakleiłam po całości i uważam że tak wygląda najlepiej. To jeden z papierów, który ostatnimi czasy zawładnął moim sercem. Papier firmy Kartos to moje odkrycie, jakoś wcześniej nie miałam przyjemności z nim pracować i szczerze powiem jestem mile zaskoczona:) Do ozdobienia skrzyni wykorzystałam serwetkę i grafikę, którą znalazłam na blogu *The Graphics Fairy LLC*. Grafikę wydrukowałam i przekalkowałam na skrzynię używając kalki maszynowej, potem malowałam cienkim pędzelkiem. Trochę to żmudne zajęcie, ale czarna grafika do weneckiego motywu serwetkowego nie pasowała. Jak widać wykorzystałam też drugą część serwetki, tak zwane echo.Dół  skrzyni bejcowałam najpierw niebieską potem rudą bejcą. Czy efekt jest zadowalający?- nie mnie to oceniać:)))
Mam nadzieję że jak wrzucę kilka zdjęć z ogrodu nie będziecie mi mieli za złe?









Ach zapomniałabym o wszędobylskim Leosiu który beztrosko ułożył się na stole wcale nie licząc się z naszymi uwagami na temat jego zachowania.
Akurat tyle miejsca żeby się położyć, prawda?. Mam nadzieję że jakoś dotrwaliście do końca i nie macie mnie tak całkiem dość. Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy i podczytywaczy. Do miłego.

31 komentarzy:

  1. Skrzynia z motywem Wenecji jest naprawde z klasa. Szczegolnie pieknie pobejcowalas brzegi, co stanowi zlewajaca sie i homogenna calosc z wieczkiem pudelka. Mnie kojarzy sie wlasnie z zatoka, morzem, zachodem slonca, a wiec udalo Ci sie wydobyc to co najwazniejsze przy jednoczesnym zaakcentowaniu glownego motywu-piekna praca. Zdjecia z ogrodu to moglabym calymi godzinami ogladac, tak mi sie teskni za "tamtym" naszym, starym ogrodem z przeszlych czasow. Radosc wszystkim, ktorzy sa szczesliwymi posiadaczami takiej to ogrodowej oazy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko dziękuję za tyle ciepłych słów, ogród ucierpiał z powodów deszczu ale coś tam jednak zostało i cieszy, a lipa za oknem tak pachnie miodem lipowym i tak brzęczy w południe jakby ją pszczoły miały unieść w powietrze. Taki niezwykły obraz natury. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  2. Najpierw zachwyciłam się ikonką z poprzedniego wpisu.Cudeńko.
    A teraz zachwycam się pracami w tym wpisie.Zarówno skrzynia jak i chustecznik pięknie ozdobiłaś.
    I proszę samej sobie nie ubliżać i nie przezywać się:))))
    Zdjęcia kwiatów wspaniałe. Zauroczyło mnie zwłaszcza to drugie i szóste:)
    A Leoś no cóż, przecież wakacje to czas leniuchowania.I on chyba próbuje nam to pokazać:)))))
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko Leoś to zawsze ma czas leniuchowania i zawsze znajdzie sobie niestosowne miejsce do odpoczynku i tak dobrze że nie położył się na komputerze:)))) przynajmniej tym razem

      Usuń
  3. Podobno lubi robota tego kogoś ;) Ale Ciebie lubi pięknie...
    Qrcze ty tę Wenecję samopędzlowo? I Ty mawiasz, że nie umiesz malować? Szacun kochana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko mimo wszystko to takie odtwórcze malowanie:))))Ale miło mi że tak łaskawie mnie potraktowałaś:)))

      Usuń
  4. Absolutnie piękne! Chustecznik rewelacja! Papier cudny nie znałam takiej firmy. Skrzynia taka wypracowana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskakujące bo papiery tej firmy nie mają wydzielonych jednoznacznie motywów a jednocześnie są wspaniałym tłem, polecam. spróbuję zaprezentować też inne ich wykorzystanie.

      Usuń
  5. skrzynia świetna, chustecznik również, ale skrzynia jakoś bardziej oddaje Ciebie, wiesz chodzi mi o to, że jakbym ją zobaczyła gdzie indziej to od razu bym wiedziała, że to Twoja praca:) Super zdjęcia kwiatów, a mówiłaś, że nie umiesz robić fotek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się że chodzi Ci o te pokręcone motywy na rogach:) Tak nie mogłam sie im oprzeć co ja na to poradzę, bliżej mi chyba jednak do Włoch niż do Francji :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny wzór ma papier zastosowany na chusteczniku. Skrzynka też bardzo mi się podoba. Z kwiatków uwielbiam klematisy. Chciałabym kiedyś mieć kilka gatunków wielkokwiatowych, które bardzo by się rozrosły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te klematisy wielkokwiatowe mi przemarzały więc się wkurzyłam i kupiłam takie które lepiej znoszą nasz klimat:)))Pozdrawiam

      Usuń
  7. osz Ty zdolna narzekająca (nie wiedzieć czemu ;)) robisz tak piękne prace, że dech zapiera! skrzynia z Wenecją jest C U D O W N A - kolorystyka, wtopienie motywów, dodatkowy wzór - wszystko ze sobą gra, ba! jest niesamowite!
    chustecznik przy tej skrzyni zwyczajny, choć motyw nietuzinkowy, a całość staranna...
    Leon - dostojny, jak ja bym widziała na co dzień takiego puchacza to byłby cały wyprzytulany......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu on jest wyprzytulany, wykochany i rozpaskudzony jak widać na zdjęciach. M się śmieje że to nasz substytut wnuczka:)))

      Usuń
    2. koci wielbiciele tak mają, my o naszych mówimy dzieci :))) ale pst... nikomu o tym nie mów ;)

      Usuń
  8. Leoś wcisnął się idealnie! Jest przesłodki!!! Twoje prace jak zawsze piękne, bardzo mi się podobają cieniowania na Twojej skrzyneczce. Zdjęcia z ogrodu wspaniale, niczym pocztówki!

    Buziaki, papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana dziękuję Ci pięknie jak zwykle za każde dobre słowo. Buziaki

      Usuń
  9. Opłacało się to żmudne kalkowanie, bo uroku pracy dodaje taki ornamencik. Cieniowania bejcami wspaniałe! A i chustecznik też bardzo mi się podoba, właśnie przez wzór na papierze. Nadawałby się na "męską" pracę.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki chustecznik dla faceta jednym słowem

      Usuń
  10. Aaa... i nie napisałam, że Twoje zdjęcia roślinek są przepiękne! Na trzeciej fotce jakiż to za kwiat?

    OdpowiedzUsuń
  11. alez śliczna ta skrzynka:)))..kwiatki piekniste...ale kocur to juz Mister:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się spodobała, kocur to pan hrabia rozpaskudzony do granic możliwości:)))

      Usuń
  12. Piękne prace, skrzynia szalenie mi się podoba. Kocur pokazał kto ma władzę :))

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne prace, kocham koty:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wenecja jako żywa , aż mi serducho zadrżało - piękna skrzynia- przepiekna. Co do ogrodu to sama rozumiesz _ widziałaś:((

    OdpowiedzUsuń
  15. Papier na chusteczniku wygląda super też go mam i......leży a naprawdę wygląda fantastycznie a pudełko bardzo ciekawe nostalgiczno-roamtyczne a że pracy dużo posżło na nie a kto by tam liczył godziny. Leoś jedyny w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chustecznik piękny,ale skrzynia...nie mam słów żeby swój zachwyt wyrazić.
    W Leosiu jestem zakochana po uszy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj odkryłam Twój blog i nie wiem gdzie mam patrzeć tyle pięknych rzeczy robisz ja dopiero zaczynam przygodę z decupage także aż sie boje fotki wstawiać no ale moze się odważe.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.