środa, 24 lipca 2013

Przez uchylone drzwi...

Przez uchylone drzwi zaglądam i smutno jakoś tak mi na sercu. Nie!  nic złego się nie wydarzyło, wręcz przeciwnie, przez kilka chwil było cudnie a teraz jest zwyczajnie, tylko te same miejsca jakoś inaczej wyglądają.

Moje nowe ulubione, dostane  SNOW dziekuję




  I wiatr wieje zasypując puste miejsce przy stole liśćmi...




Nawet Leoś jakiś nie swój


No cóż przecież znowu zaświeci słońce, prawda?

Bardzo sentymentalnie wszystkich pozdrawiam. Do miłego...

55 komentarzy:

  1. Oj , jakoś jesiennie się zrobiło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś jesień dzisiaj zajrzała przez drzwi:)

      Usuń
  2. Wszystko mija, nawet najdłuższa żmija........Tak już jest i już!
    Pusto trochę? - ale przepięknie! I nie dość, że słońce zaświeci to i radość powróci! Ściskam Cię mocno i uśmiech przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widzisz tę pustkę Ewciu... pewnie minie

      Usuń
  3. Jakby tak dobrze poszukać to trochę mojego DNA na kubku i....w pyszczku Leosia może by się znalazło ...:))))
    Ehh, Asieńko, u mnie też jesiennie i nostalgicznie... idę sobie w kucki przy kuferku posiedzieć i na to nasze słońce poczekać...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że wyjdzie niebawem bo mi pranie nie schnie:)))

      Usuń
    2. A z DNA to już dzisiaj raczej by trudno było wszak Leoś przespał dzień w szafie zapewne wylizał się już wielokrotnie a kubek w zmywarce wymyty wiec tylko wspomnienie i oczekiwanie pozostało:)))

      Usuń
  4. Trochę nostalgicznie, ale pięknie:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i nostalgicznie... ale klimat świetny. A słonko...przecież już świeci :)
    Ten chlebak....
    I ten kącik z niebieskimi meblami ... ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miły kącik pod schodami:)A jakie ładne zakątki w ogrodzie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu ktoś ładnie języczek pokazuje :) już to pisałam ale powtórzę przepiękny ten chlebak!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pustka po kimś kto odjechał tak właśnie wygląda.Kochana Asiu, powrót do rzeczywistości jest czasem bolesny ale to chwilowe. Tak jak w piosence ...Jutro będzie lepiej...Moc buziaków Ci przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest lepiej i z pewnością jak słońce zaświeci wszelkie smutki miną :)

      Usuń
  9. Mamonku, a co to za smutki i smuteczki? "zwyczajnie" też może być pięknie :) tylko trzeba to docenić. Leoś taki zamyślony i chyba po prostu zmęczony obecnością gości w domu ;) Uściski śle :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leoś narozrabiał i teraz po prostu żałuje tego co zrobił. Oxi buziaki i serdeczności Ci posyłam.

      Usuń
    2. Leoś niewinny jest! To nieprzewidywalny gość narozrabiał, a Leosia koniecznie przytulać trzeba :))))

      Usuń
  10. Nosek do góry Asiu! Każdy miewa takie dni.Ale jutro znowu będzie wesolutko,zobaczysz.
    Mieszkasz ślicznie! Aż zazdrościć można...Może kiedyś usiądę w tej kuchni i napijemy się herbatki?Bo nie wiem czy wiesz,że herbatka w DOBRYM towarzystwie najlepiej smakuje przy pogawędkach w kuchni...Ale potem przeniosłabym się do tego stolika w ogrodzie...aż by nas chłód nie przegonił ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu trzymam Cię za słowo pamiętaj.

      Usuń
  11. Każdemu należy się urlop, więc lato też sobie wzięło kilka dni wolnego. Dziś zrobiło się trochę jesiennie, ale pamiętaj, że jesienią też bywa pięknie. Co do przyszłego tygodnia- 29.bm. muszę być rano w sądzie, więc mam dzień z głowy, ale reszta dni- w porządku. Leoś po prostu wie, że w taki dzień jak dziś dobrze się śpi- ciśnienie spadło, nic nas nie pobudza, więc odpoczywa.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzwonię to jakoś się umówimy, Jutka też chętnie dołączy

      Usuń
  12. Ślicznie u Ciebie:)))zawsze po chmurach przychodzi słońce:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Reniu tylko jakoś nie chce u mnie zaświecić:)))

      Usuń
  13. tak to już jest...czasem gwar,wesoło...a czasem...pustka..kocio najpiękniejszy:)))..ślicznie mieszkasz:)))i ogród taki jak lubię:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocio jest kochany, zresztą dobrze wiesz jak to jest z ukochanym kotem,miło mi Cie gościć zapraszam ponownie i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  14. To trzeba to powtórzyć, nie macie do siebie daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może uda się zorganizować jakiś tercet:)))

      Usuń
  15. Bardzo ładne migawki, domowo ogrodowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. klimatyczne, ciepłe, ciut nostalgiczne zdjęcia.....
    proszę o szeroki uśmiech! :)))
    pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko mi się u Ciebie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No nie wiem o co Ci chodzi. Domek ładny, kącik pod schodami śliczny, kot przystojny, kwiaty kwitną, słoneczko świeci - jest pięknie. Poproszę o szeroki uśmiech i dosyć smutów.

    OdpowiedzUsuń
  19. tak to już jest, że po smuteczkach przychodzi radość więc czekam razem z Tobą na szczyptę optymizmu i garść uśmiechu :)
    a migawki z domu piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu musisz poczekać chwilkę wiesz na co prawda chcę coś osobistego dołożyć:)Buziaki duszko moja

      Usuń
  20. Kącik pod schodami niesamowity.
    Pozdrawiam Hanna

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie u Ciebie, i te z lekka romantyczne zdjęcia z nieśmiało wdzierającym się światłem dodają pokazanym miejscom delikatnej zadumy. Cóż stan naszego ducha, to nie tylko radość i smutek!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielo jak trafnie to ujęłaś:)

      Usuń
  22. Witam
    Zapraszam do udziału w nowej zabawie w Bombonierce:
    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/07/sowo-na-niedziele.html
    Ściskam. Statystyczna Polka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaintrygowałaś mnie zaraz zajrzę, choć niechętnie uczestniczę w zabawach blogowych. Miło że do mnie zajrzałaś:)

      Usuń
  23. Joasiu, to co pokazałaś na zdjęciu pod schodami to istny raj!
    Piękny, anielski wystrój, te niebieskości w połączeniu z jasnym drzewem - urzekły mnie te krzesła, komody, urocza lampa... Super klimat !
    I ogród śliczny-widać, że lubisz go pielęgnować :)
    Gorąco(dosłownie;) pozdrawiam -Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto Ja również bardzo serdecznie pozdrawiam .Szczerze powiem ze wolałabym żeby było mniej gorąco.:))))

      Usuń
  24. Pięknie u Ciebie, szkoda, że nie mogłam być jak było słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam tę opowieść opartą na faktach. Byłam goszczona przez Joasię i jej trzech facetów- Było cudownie- uwierzcie Ich dom ma w sobie jakąś magię. Chyba każdy tam czuje się świetnie. Kącik pod schodami jest uroczy,zresztą nie tylko on! o wiele bardziej niż na zdjęciach. Asiu dziękuję za gościnę i przemiłą atmosferę jaką tworzy Wasza rodzina- Buziaczki dla wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Małgosiu a czym ja sobie na tyle komplementów zasłużyłam:)Przecież goszczenie takich fajnych ludzi to sama przyjemność:)))Dziękuję pięknie, pozdrowienia moim mężczyznom przekażę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspólnie spędzony czas szybko mija, ale zostają wspomnienia! Bardzo klimatyczny ten kącik pod schodami :)Kocio ma piękne oczy i wielkie jak guziki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak miło się czyta i ogląda TAKIE wpisy.Nowa aranżacja kącika super.Ale wiadomo, wspaniały reżyser to i wspaniałe efekty:)
    Pozdrowień moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.