czwartek, 18 lipca 2013

Po przewrwie

Witam wszystkich po przerwie, musiałam troszkę odpocząć jako że ostatnie dwa tygodnie, to był czas wytężonej pracy, krótki wpis informacyjny dotyczący wernisażu bez odwiedzin na Waszych blogach od dłuższego czasu pewnie pozostawia niedosyt. Mam nadzieję że mi wybaczycie ale postaram się przynajmniej teraz zajrzeć tu i ówdzie żeby nacieszyć oczy tym co przez ten czas popełniłyście:) Nie wszystkie przedmioty które przygotowałam zostały uwiecznione ale to co zdołałam uchwycić chciałbym Wam pokazać.

Nie lubię w tak krótkim czasie robić tylu rzeczy, brak czasu wymusza pewne ograniczenia, wpędza w pewne schematy, więc nie ze wszystkiego jestem zadowolona, trudno, impreza się odbyła pogoda w miarę dopisała a teraz życie toczy się dalej. Wcale nie leniwie i sielsko:)










Pozostają wspomnienia i czekają kolejne wyzwania więc uśmiecham się do Was serdecznie licząc że całkiem o mnie nie zapomnieliście, a wszystkich którzy mieli by życzenie obejrzeć zdjęcia z pleneru odsyłam do galerii  Rudno 2013 Pozdrawiam i do miłego.

53 komentarze:

  1. Jedno ładniejsze od drugiego :-) Doskonale Cię rozumiem z tym uwiecznianiem; wolę dekupażować niż fotografować, a nawet wrzucać na bloga czy fejsa. Dlatego to u mnie blog kuleje i nawet w wakacje nie jest lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu ja nawet lubię robić zdjęcia tylko okoliczności mi nie pozwalały, kulałam z czasem spałam 2-do 4 godzin na dobę:)

      Usuń
  2. Joasiu - piękne wszystko i moc pracy włożyłaś. Słodki pomysł z tymi ozdobionymi przegródkami w pudełeczku:). Podziwiam i życzę wspaniałego, sielskiego odpoczynku w pięknym ogrodzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś żebym ja mogła sobie z Tobą w nim usiąść i pogadać:))))

      Usuń
  3. Asiu widzę,ze przygotowałaś się solidnie do wernisażu, wszystko takie wysmakowane i eleganckie.Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie ,odpocznij trochę, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolu tak właśnie planuję, odpocząć ciesząc się towarzystwem bliskich mi osób.

      Usuń
  4. Nie zapomnieliśmy, nie zapomnieliśmy :) a jakże twórczy powrót. Owalna taca ze sztućcami i motylkami GIT!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace pokazałaś,widać że poświęciłaś im sporo czasu.
    Odpocznij troszkę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zanim znowu wpadnę w wir:)))

      Usuń
  6. Jakie niedociągnięcia??? Wszystko pięknie wygląda :) I odpocznij trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cheniutka buziaki i serdeczności posyłam.

      Usuń
  7. piękne prace pokazujesz, koneweczka delikatna, a ten motyw świetnie się na niej prezentuje! obie tace chociaż inne od siebie to ujmują - na pierwszej połączenie motywu z obramowaniem tacy - idealne, na obu delikatne cieniowania - wow! nienachalne, ze smakiem :) ale ta herbaciarka skradła moje serce! cudna jest..... taka romantyczna i zachwyca mnie wykończeniem i dbałością o każdy szczegół, czego brakuje mi w moich pracach... chociażby to jak wygląda w środku! piękne prace :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jakoś nie zauważyłam żeby czegoś brakowało Twoim pracom, właśnie niedawno zachwycałam się pięknymi romantycznymi pudełkami:)))

      Usuń
    2. dobrze... dobrze... ja wiem swoje ;) na pewno brakuje im pięknie wykończonych wnętrz ;)

      Usuń
  8. Co jedna praca to piękniejsza. Jestem pełna podziwu dla daru jaki masz i cierpliwości.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy z tym darem, a cierpliwość faktycznie jest mi bliska:)))

      Usuń
  9. ... zdolne łapki masz ... radość innym dasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie się ukrywasz, co robisz nic ostatnio nie widziałam:)))
      A może po prostu mam zaległości?

      Usuń
  10. Wszystkie Twoje prace są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  11. ach.... wysyp rewelacyjnych prac... taca jest cudna L):) zapraszam na Candy http://www.miriamart-decu.blogspot.com/2013/07/czas-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, delikatne, gustowne i wysmakowane prace! WSZYSTKIE! ale pierwsza taca, różana herbaciarka i klucznik - leże....cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oxi nie mogę przeżyć że byłyśmy obok i się nie spotkałyśmy chodzi mi to po głowie nieustannie.

      Usuń
  13. Zacznę od tego, że kliknęłam w link Rudno 2013, Twoje stanowisko było piękne! Musiało być oblegane bo prezentuje się niczym plenerowa galeria! Masz piękny uśmiech :)

    Prace śliczne, potrafisz zwykłego człowieka wpędzić w mega kompleksy. sama nie wiem co bym wybrała, konewka jest prześliczna, ikony zawsze mi się podobały, taca piękna, szafka cudna a szkatułki zapierają dech w piersiach. Ach choćby ułamek tego talentu mieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jak czytam Twoje komentarze to mi dech zapiera, przyślij mi wreszcie na maila swój adres, niech mam przyjemność obdarowania Cię jakąś niespodziewajką:))))

      Usuń
    2. Cieszę się, że potrafię Ci sprawić przyjemność. Wszystko co piszę jest szczere!

      Adres a i oczywiście przyślę ale dopiero jak wymyślę coś dla Ciebie :) No chyba, że wcale nie mam myśleć bo jest coś co doskonale wiesz, że sprawiłoby Ci przyjemność a co ja potrafię wykonać...

      Ucałowania cmok cmok cmok

      Usuń
  14. przepiękne :)) będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się tym (albo innym) postem na link party u mnie :))
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie tylko nie wiem jak to zrobić, pomóż:)))

      Usuń
  15. Obejrzałam dokładnie wszystkie Twoje dzieła i wszystko mi się podoba. Tylko za mało się uśmiechałaś na tym plenerze, podejrzewam, że byłaś bardzo zmęczona. Wiesz, te 7 tygodni remontu połączonego z chorobą + wyjazd do córki zupełnie wytrąciły mnie z rytmu. Dzień z nocą mi się poplątał i najchętniej bez przerwy bym spała.
    Buziaczki,;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell ja zaczynam pomału wracać do siebie jeszcze nie mam ochoty na robótki, mam przesyt, muszę nabrać dystansu żeby chcieć coś robić.Buziaki

      Usuń
  16. Piękne prace, jestem pełna podziwu! Nabieraj sił po twórczym przepracowaniu :))Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Joasiu, przepiękne rzeczy zrobiłaś. Powtórzę tylko, ze bardzo żałuję, ze nie mogłam być na wernisażu:( Jakaś jestem bardzo zalatana w te wakacje. Ciągle coś muszę załatwiać i dlatego też totalna posucha robótkowa w moim Zaciszu:( Obecnie jestem na etapie remontu Jasiowego pokoju w Zaciszu, więc najbliższy tydzień też będzie bardzo zajęty. Ale jedną mam przyjemność wielką w te wakacje:) To dużo czasu spędzanego z moimi rodzicami. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Aniu w sierpniu szykuje się malowanie sypialni i przedpokoju remont rur i takie różne nieprzyjemne sprawy . Całe lato w związku z tym spędzę w domu niestety :( Pozdrawiam Cię cieplutko i nadal mam nadzieję że uda nam się jakoś spotkać.

      Usuń
  18. Najpierw zachwyciła mnie konewka,ale potem zobaczyłam te wszystkie Twoje cud....no i pudełko z różami jest odlotowe, piękne, wspaniałe.
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dziękuję co za fontanna miłych słów:))) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  19. Śliczne, choć na żywo prezentują się jeszcze lepiej:) Dokładność i perfekcja Twoich prac zachwyca mnie niezmiennie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. No cóż Bohaterowie są zmęczeni i zasłużyli sobie na porządny odpoczynek.Po stworzeniu takiej ilości przepięknych prac już powyżej wychwalonych tak bardzo ,że tylko pozostaje mi się podpisać pod tymi wszystkimi pochwałami. Piękne prace stworzyłaś. A oglądanie zdjęć w galerii, sama słodycz:)Pozostaje serdecznie pogratulować, co z przyjemnością czynię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie prace są bardzo ładne , a skrzyneczka z hortensją to mój faworyt, ale się napracowałaś .Masz duży talent ,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Warto było czekać...Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że działasz! Super prace! Ja byłam na warsztatach, inaczej pewno nie zmobilizowałabym się...a i fachowo wszystko od podstaw było wytłumaczone i przemodlone - o to mi chodziło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze i delikatne. Może trochę odetchniesz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Joasiu, oglądnęłam zdjęcia z Rudna - stoiska z pięknymi pracami mogę tylko pozazdrościć - ale wiesz co jeszcze bardziej zwórciło moją uwagę? to, że praktycznie na każdym zdjęciu jesteś uśmiechnięta! :)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Asiu,prześliczne są Twoje dzieła.Uwielbiam się w nie wgapiać :)
    Odpocznij teraz,zafunduj sobie czas nic nie robienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne prace, szczególnie pudełko z różanym motywem przyciągnęło moje oko, bo też mam ten piękny papier, wygląda po prostu super z delikatnym dołem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała różana skrzyneczka a szafka to dech zapiera, szok, jakie to piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko takie piękne, napaczać się nie mogę - konewka i taca z misternymi brzegami, noż po prostu .....

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.