czwartek, 27 czerwca 2013

Od czego tu zacząć, może tym razem decoupage

Chyba jestem Wam winna wyjaśnienie skąd nagle taki wysyp prac:) w ubiegłym roku zostałam zaproszona do wzięcia udziału w wernisażu (relacja z ubiegłego roku TU ) wiem że to określenie trochę na wyrost ale to było naprawdę wspaniałe przedsięwzięcie, w którym miałam przyjemność uczestniczyć. W tym roku zostałam zaproszona ponownie, więc sprężam się jak mogę by mieć co pokazać. Chciałabym też zaprosić wszystkich którzy mieszkają na Mazowszu i będą mieli trochę wolnego czasu w niedzielę 14 lipca do Rudna koło Kołbieli na kolejną imprezę.
Obecny rok jest ogłoszony rokiem Fredry, więc gospodyni tym razem zaprosiła artystów Teatru ARKA LWOWSKA którzy będą nam umilać czas przedstawiając scenki rodzajowe naszego szanownego Aleksandra,  a Warszawskie Muzeum Karykatury udostępni  tematyczną ekspozycję. Piękny pałac i park   w Rudnie otwiera się tego dnia na gości. Chętnych do poczytania i pooglądania  zapraszam na stronę fundacji BYĆ WIĘCEJ TU    

To tyle w ramach wytłumaczenia, a teraz wszelkie prace , które w związku z tym powstają:))))

To wcześniejsze zdjęcie które znalazłam bo zapomniałam zrobić przed przerobieniem.






Kufer był pomalowany bejcą po rozbieleniu przebijał różowy kolor i nawet mi się spodobał ten róż . Nie jest rażący, szkoda że zdjęcia trochę przekłamują
W rzeczywistości wygląda ciekawiej.


                                                                                                                      

Pewnie w najbliższym czasie będziecie mnie miały dosyć, bo jednak każdego dnia muszę coś przygotować, 14 zbliża się dużymi krokami, tylko czy pogoda to uwzględni w swoich planach?
Pozdrawiam Was zaglądacze mili, do kolejnego spotkania na łączach:)


Acha, kursik z poprzedniego postu w zakładce powyżej też jest już dostępny.

49 komentarzy:

  1. cudo, stylowe i pięknie wykonane. rewelacyjnie wyszło ci to bielenie, no i ten motyw :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam w moich skromnych progach:)

      Usuń
  2. Niesamowity efekt:) A kufer bardzo elegancki - z checią postawiłabym go w pokoju do dekoracji, na pewno nadałby wnętrzu mieszkania odpowiedniego charakteru:) Pozdrawiam i zapraszam do mojej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu jesteś wielka, czapki z głów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No filigranowa to ja raczej nie jestem :) Buziaki

      Usuń
  4. Myślę, że wiele osób chciałoby mieć taki kufer u siebie, piękny, stylowy, jeśli jeszcze w realu wygląda ciekawiej, to duże brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co za metamorfozy ... kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kufer wspaniale się prezentuje, brawo! Ciekawa jestem dalszych Twoich prac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam nigdy nie mam dość :) takie cudeńka mogę oglądać godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie Twoje prace są piękne. Fajny kuferek, przydałby mi się
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozalio dziękuję za tyle miłych słów:)

      Usuń
  9. Tak właśnie myślałam,że szykujesz się do tej imprezy :) I kufer i dzbanek pięknie zrobiłaś!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poznałaś serwetkę na dzbanku i misie?????
      Buziaki

      Usuń
  10. Przepiękne prace i w dodatku w moich ulubionych kolorkach. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Janeczko, pewnie o te niebieskości Ci chodzi:)))

      Usuń
  11. No się zdenerwowałam, ze chcesz ten kufer wywieźć hen daleko wrrrr
    Piękny wyszedł! A dzban i misę świetnie ozdobiłaś. Mają ten klimat starych szaflików.
    Wiedziałam, że masz w brzuchu jakieś baterie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty nie denerwuj się, przecież muszę coś wywieźć i pokazać, taka okoliczność.Fajnie w tym Twoim lesie:)))

      Usuń
  12. Oj,Asieńko ta skrzynia to szaleństwo prawdziwe!Cudeńko po prostu :)
    Dzbanek i miska zyskały niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu przyznam Ci się że ta skrzynia to mnie o kolejne siwe włosy przyprawiła, ale w sumie teraz nieźle wygląda:)))

      Usuń
  13. Asieńko same piękności!
    Choć na moje potrzeby kufer powinien być ogromny ;D, posagu bym tam nie chowała ale pościel tak :D.
    Zestaw łazienkowy jest świetny. Patrzę i myślę, czym go zabezpieczyłaś kochana?

    Serdeczności posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu na moje też, a komplet łazienkowy potraktowałam lakierem samochodowym :)))

      Usuń
    2. Dziękuję kochana za odpowiedź :***
      Takiego lakieru jeszcze nie zakupiłam, hmmm... może warto...

      Usuń
  14. Świetne prace. Zestaw toaletowy jak bawarski Ludwika XIV :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha cieszę się że takie wysokie mniemanie o nim masz

      Usuń
  15. Asiu szkoda, że tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cheniutka a wiesz jak ja żałuję:(

      Usuń
  16. Ale pięknie popracowałaś:)Kufer mnie zniewala urodą. Przepięknie to zrobiłaś.Ale ten komplet łazienkowy również bardzo,bardzo mi się podoba.
    No czaruj Kochana dalej . Bardzo chętnie się pozachwycam.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Jutko to w ramach odreagowania ... powstają takie prace

      Usuń
  17. Kufer jest cudowny!!niesamowicie mi się podoba:)Kursik z poprzedniego posta super ,rewelacyjny pomysł!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu tyle miłych słów, dziękuję

      Usuń
  18. Masz czarodziejskie łapki! Zdania nie zmienię. Twoje twórcze adhd jest godne podziwu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka Ty to jesteś niemożliwa, wielkie buziaki:)

      Usuń
  19. Cudne...jestem pełna podziwu

    OdpowiedzUsuń
  20. Co tu gadać - kufer skradł moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace!!! Komplet z dzbanuszkiem przecudnej urody, malowany? Kufer niesamowity, aż che się go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemalowany tym razem decu i lakier samochodowy:)) a kuferek tak jakoś nieźle wyszedł.

      Usuń
  22. Piękne prace i dzban i kufer - brawo za kreatywność:))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo eleganckie i oryginalne przedmioty a kufer z toilem jest po prostu super. Toil de jouy ma dla mnie jedyny w swoim rodzaju klimat.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.