czwartek, 27 czerwca 2013

Mercury glass po mojemu czyli jak to jest zrobione -wersja uproszczona

W komentarzach pod poprzednim postem pytałyście o szkło, jak je robiłam, więc przedstawiam Wam wersję skróconą.
Materiały potrzebne do zrobienia Mercury glass
1. szkło do zdobienia
2. lakier chrom
3.spryskiwacz do wody
4.koronka

Koronkę moczę w wodzie żeby lepiej przylegała do szkła

górną cześć butelki spryskałam wodą i dopiero lakierowałam. po wyschnięciu lakieru pęcherzyki które powstały usuwałam papierem ręcznikowym.

Na koniec przykleiłam kameę, bo jakoś tak dobrze komponowała się z tą buteleczką.



A właściwy link do Cat - arzyny tu
wreszcie znalazłam!!!

Ot i tyle miłej zabawy Wam życzę.


Najważniejsze jeśli możecie zrobić to na dworze będzie super, jeśli w domu rozłóżcie folię i otwórzcie szeroko okno. Oczywiście rękawiczki konieczne!!!!

23 komentarze:

  1. Świetny efekt. Muszę dopisać do listy rzeczy niezbędnych :-)) ten chrom lakier.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ściągnę ten pomysł :-)) Mam mnóstwo butelek do ozdobienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowo ci wyszła ta buteleczka, prawdziwe cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne cacuszko wyszło! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa to taaaakie buty:)))
    No wygląda na to, że mi się nieco szkło w domu pozmienia:))
    Dzięki,Mamonku za kursik i link. Bardzo pomocne:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale swietnie pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wyszło. Zawsze twierdzę, że najważniejszy jest pomysł. Gratuluję wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty nie możesz usiedzieć bez pracy,wyszło Ci ładnie.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tej techniki, bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz wpadłam tu w odwiedziny i raczej tak szybko się mnie nie pozbędziesz :-) wspaniałe pomysły!!! nigdy czegoś takiego nie widziałam i tym bardziej nie robiłam - cudo!!!
    pozdrawiam i zapraszam do w moje skromne progi

    http://www.aniapawlak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. o jacie... ale faaaajneee!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ciekawa technika,
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa sprawa:) No i te efekty, wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł i tańszy niż glass mercury.
    Pieknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło mi że tyle zadowolonych dusz tu się wpisało:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł , a efekt super , pozdrawiam i dziękuję za kursik

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna butelka z tym mercury! Dzięki za kursik!
    A czy toto trzeba jeszcze czymś zabezpieczyć? Nie zmyje się?

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny efekt oczywiście też próbowałam, ale skończyło się pomalowaniem po całości, więc taki kurs jest jak znalazł. Bardzo fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super efekt! Fajnie, że zechciałaś się podzielić tajnikiem na osiągnięcie takiego cuda całkiem prostym sposobem; dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.