czwartek, 20 czerwca 2013

Kłaniam się nisko...

To kolejny post nie o robótkach, ale upał źle na mnie działa a jedyna myśl jaka mi towarzyszy, to jak przeżyć do wieczora i co zrobić żeby nie wychodzić aż zrobi się chłodniej. Zdecydowanie urodziłam się w niewłaściwej strefie klimatycznej, za sucho, za gorące lata, za mroźne zimy. Koniec marudzenia. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma, a narzekaniem tego nie zmienię.
Pewnie długo jeszcze nic bym na łamach bloga nie zamieściła gdyby nie Daniela i radość jaką mi sprawiła swoją niespodzianką. Jakiś czas temu wyrażałam  swoje ochy i achy nad roślinami jakie w ogrodzie Danieli mieszkają, więc ta cudowna życzliwa kobietka zaproponowała że się nimi ze mną podzieli, zresztą ku mojej ogromnej radości, ale w życiu  nie pomyślałam że spadnie na mnie deszcz  skarbów. Roślinki posadzone podlane i czekają spokojnie do przyszłego sezonu, ale proszę podziwiajcie co jeszcze w podarunku dostałam:)



Zdjęcia doprawdy nie oddają urody tych delikatnych gustownych prac pełnych serca i cierpliwości. Zamieszkały już na swoim miejscu i cieszą oczy moje, domowników i gości. Danielo serdecznie dziękuję, za to pogłaskanie mnie po głowie.:0)

Tak jak wspomniałam nic nowego nie powstało, razem z kotami szukam cienia w ogrodzie. Pozdrawiam wszystkich, którzy wytrwale zaglądają i podczytują.

Ja chyba lubię szarości

A mnie dobrze jest w zielonym


 Prawda?







46 komentarzy:

  1. Piękne prezenty otrzymałaś! Kociaki, to same piękności! Moje kwiaty spragnione słońca, nareszcie zaczęły pięknie kwitną, zwłaszcza pelargonie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedne dzisiaj te moje kociaki termometr wskazuje 35 stopni

      Usuń
  2. Fajnie zostałaś obdarowana... z sercem.
    Piękny ogród, ale to wiesz.
    Upał znoszę tylko dlatego, że w moim domu chłodno... szczególnie w starej jego części.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się chyba dziś przeniosę do piwnicy, termometr wariuje na słońcu nic nie pokazuje bo mu skali brakuje w cieniu 35 stopni

      Usuń
  3. Ładne prezenty.
    Rezerwuję miejsce na ślicznej ławeczce pod różana pergolą.Posiedzę, wypiję kawkę :)))i pobawię się z tym ślicznym rudaskiem.
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, przygarnę każdą dobrą duszę która ma chęć do mnie zajrzeć:)

      Usuń
  4. Prezenty świetne, ale Ludzie to talent mają :)
    Wszyscy szukamy cienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daniela słynie z haftów które sama projektuje.Mam nadzieję że spadnie deszcz.

      Usuń
  5. Prezenty są wspaniałe i niesamowicie subtelne. A zdjęcia ogrodu bajkowe.....Też chętnie posiedziałabym na ławeczce, chyba się jeszcze zmieszczę?:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu pewnie nawet Ci rehabilitacje na miejscu załatwię:)

      Usuń
    2. Kochana jesteś Joasiu:))))) - po stokroć!

      Usuń
  6. Och Asiu...gdyby nie trzeba było do Ciebie jechać przez Warszawę,to ja bym chciała na żywo ten ogród zobaczyć.No i te kociaki...przepiękne!Takie do zagłaskania!
    Prezenty od Danieli przecudne...Szczęściarą Jesteś że możesz dotykać Jej doskonałych tworków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Ulu, bo wokół mnie jest dużo życzliwych ludzi. Wiesz że Warszawę można prawie ominąć:)

      Usuń
    2. No wiesz...ja muszę to sobie w główce poukładać.Chciałabym się tak sprawdzić ;)Ale na razie nie obiecuję...

      Usuń
  7. Asiu, cienia u ciebie w tym PIĘKNYM ogrodzie sporo i naprawdę jest się gdzie schować przed upałem.Nie cierpię spiekoty- dla mnie to ciężkie dni i nieprzespane noce, ale pewnie wyjątkiem nie jestem.Pozdrawiam i bardzo mi miło, że sprawiłam Ci radość moim skromnym upominkiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielo skromny to on raczej nie jest, a że sprawiłaś mi ogromną radość to prawda:) Straszny ten dzisiejszy dzień, mam nadzieję że spadnie deszcz ale burz gwałtownych też nie lubię. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za wszystko. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Przecudnej urody prezenty dostałaś! Ogród wygląda bajecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, hafty Danieli piękne i wszystko takie dopieszczone, aż miło do ręki wziąć.

      Usuń
  9. Piękne prezenty!!! Och szczęściara z Ciebie:)) A skąd Ty wzięłaś drugiego kota? Ogród, wiesz sama, wzbudza we mnie ogromną zazdrość:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi kocik teściów, ale też troszkę mój:)

      Usuń
  10. śliczne niespodzianki :)a ogród masz niezwykły !! zaczarowany? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty! Przynajmniej możesz szukać cienia w ogrodzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj cień też nic nie daje, gorączka straszna:(

      Usuń
  12. a ja tu z ciekawości zagladam, myślę sobie -no nie ! Już się na haft przerzuciła nasza artystka..! A tu prezenty i jakie urokliwe..a kocurki mają raj..:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mona na razie podziwiam hafty dziewczyn ale wiesz jak mawiają "nigdy nie mów nigdy"

      Usuń
  13. Podziwiałam już te piękności na blogu Danieli.Ale nadal się zachwycam.Ale przepięknie sfotografowałaś koty.Zwłaszcza Leosia pod tą paprocią. Wiem ,że w końcu dotrę do tego Twojego bajecznego ogrodu:)
    Na razie dobrze,że zostałam.
    Ściskam i buziaki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i Danieli hafty podziwiać, są ładniejsze niż na zdjęciu

      Usuń
  14. Cuda od Danieli piękne, pozazdrościć tylko ... a na ławeczce poproszę troszkę miejsca i dla mnie zostawić:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona w razie czego drugą dostawię:))))

      Usuń
  15. Kociaki szukają cienia pod krzakami, dzisiaj obserwowałam takie trzy dzikusy robiące to samo.
    Marta@Co Dziś Zjem Na Śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
  16. yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy cudeńka najprawdziwsze dostałaś! Jestem zachwycona, prezenty doskonałe.

    Ja też szukam cienia tylko że niestety ogrodu tak pięknego nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy już Ci mówiłam, ze ten aparat to genialna inwestycja?
    No tak, mówiłam....
    Róże przy murku poezja!
    Coś mi się widzi, ze kolekcja haftów powstanie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to dobrze wydane pieniądze, obawiam się że róże nie doczekają do Twoich odwiedzin.:(

      Usuń
  18. Przepiekne prezenty!Zdjęcia i koty cudne:)wspaniały ogród:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne kwiaty, slodkie koty i cudowne prezenciki.)Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie ci w zielonym, oj cudnie :))) Słodziaki jakich mało :D

    Danieli prace zawsze zachwycają perfekcją wykonania. Serdecznie gratuluję Asieńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I sercem które w nie wkłada też:)

      Usuń
  21. Prace Danieli są niezrównane,masz szczęscie,ze dostałaś taaakie prezenty!
    Zielono u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne podarki dostałaś - serducho zauroczyło mnie szczególnie :)
    kocury przeurocze, w ogóle robisz przepiękne zdjęcia.... masz oko do fajnych ujęć

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.