sobota, 29 czerwca 2013

Jak tam pierwszy dzień wakacji?

U mnie pracowicie, niestety  jak się angażuję w jedną sprawę druga leży, podobnie jest teraz, więc dzisiaj musiałam odkopać trochę swoje domostwo, jakieś pranko wreszcie zrobić i takie dyrdymały co kupę czasu zajmują a mało je widać. Same wiecie jak to jest. Widzę że na blogach też wakacje panują jakoś mało wpisów się pojawiło, więc wszystkim letnikom życzę pięknej pogody i wspaniale spędzonego czasu. Dzisiaj tylko mała ikonka.



Do miłego:)))

24 komentarze:

  1. O to w Polsce już wakacje , mój synek jeszcze miesiąc do szkoły będzie dreptał . Te prace domowe to taka Syzyfowa robota :(
    Ale ja nie o tym miałam są przyjemniejsze rzeczy jak Twoja twórczość :)
    Bardzo lubię Twoje ikony , a anioły są takie sielsko -anielskie .
    Miłej niedzieli Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję:) wakacje właśnie się zaczęły ale te dla dzieci, pewnie w Anglii jak i w innych krajach są w różnych terminach.Z tego co wiem w Niemczech też dzieciaki jeszcze do szkoły biegają.

      Usuń
  2. Ikona wspaniale się prezentuje! Z tym robotami domowymi to już tak jest,że końca nie widać....:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku Joasiu! ileż ja postów u Ciebie przegapiłam. Jednak koniec roku pochłonął mnie bardzo:(Ale już wolność i "sfoboda":))) więc nadrabiam wszelakie zaległości. A wiesz, ze ja też zrobiłam ostatnio ikonę i nawet jutro o niej napiszę:) A Twoje aniołeczki są tak śliczne, że chciałoby się je poprzytulać.:))) Twarz tego pierwszego jest przeurocza. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam cieplutko Aniu mam nadzieję że do zobaczenia:)

      Usuń
  4. Asieńko piękna jest! Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziekuję a lakier o który pytałaś taki w aerozolu:)

      Usuń
  5. ikonka śliczna ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, pozdrawiam równie serdecznie

      Usuń
  6. Asiu piękna praca! U mnie niestety jeszcze miesiąc pracy, a dopiero potem wymarzone wakacje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu chyba jesteś bardzo zapracowana bo ostatni mało Cię na blogu , miesiąc przeleci nie wiadomo kiedy:)

      Usuń
  7. Super ikonka!Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam i dziękuje pięknie

      Usuń
  8. Ikona bardzo udana, uwazam, ze kazdy kto tylko potrafi, powinien sobie taka swoja "prywatna" ikonke stworzyc, aby pozniej przekazywac ja z pokolenia na pokolenie swoim dzieciom i wnukom.
    No i jeszcze chcialabym pochwalic Twoje aniolkowe szyjatka z poprzedniego postu. Nabieraja wyrazu, maja swoje niepowtarzalne twarze czyli kazdy jest z charakterkiem i to mi sie podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko to bardzo energetyzujący komentarz, aż chce się natychmiast usiąść do kolejnej pracy:) Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  9. tylko "mała ikonka"? ona jest piękna! jesteś mega zdolna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest......A aniołeczki ostatnio popełnione po prostu słodkie!
    Joasiu, zawstydzasz mnie swoja pracowitością, ale to dobrze, może wezmę się dzięki temu do galopu! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu to raczej konieczność niż pracowitość:)

      Usuń
  11. Piękna, piękna,piękna! z duszą...tym bardziej, że ręcznie stworzona. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba najpiękniejsza ikonka,jestem pod wielkim wrażeniem!
    Asiu....tak nadrabiam posty i...zachwycam się zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.