wtorek, 11 czerwca 2013

Idąc za ciosem

Idąc za ciosem uszyłam kolejne dwie anielice:))) bo jak sąsiadka przyszła, to drugiemu którego uszyłam nawet zdjęcia nie zdążyłam zrobić, troszkę zmieniłam im buziaki, wykrzywiłam pytki (tu ukłon dla Iwony) i wydają się sympatyczniejsze, myślę żeby im chłopaczka aniołka do towarzystwa zrobić, ale póki co nie wiem jak uszyć aniołka płci męskiej żeby był sympatyczny i wzbudzał ciepłe uczucia:)))
A że u mnie generalnie anielsko to ulepiłam z masy porcelanowej aniołka na magnes do lodówki (ktorego jeszcze nie mam).







Po 5 zł, udało mi się kupić takie fajne ramki, które pewnie ulegną jakiejś transformacji.


A na koniec pokażę Wam królową nocy, która usilnie nie dawała mi pracować , tańcząc wokół lampki i prosząc,- zobacz jaka jestem piękna i jaki płaszcz się przyodziałam. Chciałam ją złapać i wypuścić za okno ale ta usilnie wracała, jakby czekając na sesje, na słowa podziwu więc ma swoje pięć minut podziwiajcie i Wy.








Pozdrawiam wszystkich w imieniu swoim i mojej kumpelki .

44 komentarze:

  1. Aniołek na lodówkę jest świetny, to zdziwienie na twarzy...... zupełnie jak u mnie gdy zaglądam do lodówki a tam brak akurat tego na co mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój będzie zdumiony bo lodówka pełna a ja tylko warzywka wyciągam.
      :(

      Usuń
  2. Aniołki urocze, masz talent. A jeśli chodzi o królową nocy, to wczoraj upolował taką wieczorem. Ups.
    Marta@Co Dziś Zjem Na Śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę nie potrafię ich zabijać, ale myślę że mój kot to zrobił:)

      Usuń
  3. Śpiące aniołeczki urocze, twarzyczki bardzo wymowne, ten na lodówkę wprost mówi -no, co ty, znowu ją otwierasz? Rameczki fajne zdobyłaś!Pozdrawiam i o kwiatkach pamiętam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielo dzięki piękne, ściskam cię mocno:)

      Usuń
  4. Aniołki piękne ale jaka królowa !! całkiem fajnie zdjęcia makro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anielice cudne, ja jeszcze masy kukurydzianej nie tknęłam, chociaż skrobia już od jakiegoś roku leży:( Twoje piękne prace motywują mnie jednak i chyba w końcu wezmę się do gotowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo się przeterminuję Edytko, bierz się do roboty:)))

      Usuń
  6. Aniołki cudne! Rameczek zazdroszczę - za taką cenę sama bym wzięła. Dobrze, że owo królowa nie przyleciała do mnie - mój kot uwielbia takie ruchome żyjątka. Miałabym wtedy pewnie rewolucję z udziałem ćmy i kota. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też pewnie się z tą rozprawił:)))

      Usuń
  7. Twój aparat jest niesamowity, zdjęcie ćmy jest wspaniale.
    Aniołki są wspaniale, szyj je cały czas, tą tak piękne, że oczu oderwać nie mogę! Aniołek dla lodówkę też fajny. Ale z Ciebie zdloniacha wszechstronna!
    Podziwiammmmmmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu może zaczniesz po dwa komentarze pisać, bo tak mi miodzisz że zaczynam wierzyć:)))

      Usuń
  8. Aniołki znowu ślicznie wyszły! A ćma: fuuuu... strasznię się ich boję i nie lubię. Taka mała fobia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko motyl, tyle że żyje w nocy:)

      Usuń
  9. Kumpelka świetna... oj takiego aparatu zazdroszczę.
    Aniołki są rewelacyjne, nie dziwię się sąsiadce - dobrze ( dla Ciebie), że nie masz z drugiej strony mnie jako sąsiadki - bo też bym zabrała.
    Jestem fanką Twoich aniołków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko ja bardzo żałuję że nie jesteś moją sąsiadką wiele bym się przy Tobie nauczyła:)

      Usuń
    2. A tak w sprawie aparatu, całe życie chciałam mieć lustrzankę a na koniec kupiłam cyfrówke, tańsza, lżejsza, i wcale kiepskich zdjęć nie robi, jak się okazuje.

      Usuń
  10. Piękne aniołki i te ich słodkie minki:)
    Ćma mnie przeraża:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że wiele osób boi się tych nocnych motyli, ale one są tak samo piękne jak te co fruwają w słońcu i siadają na kwiatkach

      Usuń
  11. Różowy aniołek mnie uwiódł- przesłodki! I cały "lepiony"! Super.Podziwiam kwiatowe fryzurki tej parki, okropnie się narobiłaś.Czy ta po prawej stronie (patrząc na ekran) jest dziewczynką? Ramki fajniutkie, czy one mogą również stać? Tak się dopytuję, po poszukuję ostatnio stojących ramek,a to co widziałam to wszystko mało ciekawe. Te mi się podobają.Zdjęcia ćmy są przecudne - zresztą ćmy bywają bardzo ładne, choć nie są przez ludzi darzone zbytnią estymą, tylko nie wiem dlaczego. Przecież to motyl, tyle,że nocny. Ta ma bardzo ładny wzór i śliczne "futerko".
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to obejrzałam ją dopiero po zrobieniu zdjęć, jest niesamowita, zobacz jak to futerko się układa, no niezwykłe że natura je w taki sposób wymalowała. Jeśli chodzi o aniołki to są dziewczynkami nad chłopcem pracuje:)

      Usuń
  12. Bardzo sympatyczne śpioszki a królowa pozowała dostojnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak się uparła żeby jej portret zrobić, więc co było począć :)

      Usuń
  13. Motyle nocne mogą być duże i bardzo kolorowe. Nie wiem dlaczego cieszą się mniejszym zainteresowaniem niż motyle dzienne.
    Aniołki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego że w ciemnościach ich nie oglądamy , z reguły przemykają jak jakieś demony, zostawiając straszny cień na ścianie i szmer skrzydeł, który powoduje dreszcze na skórze w cichą noc

      Usuń
  14. Asiu, Twoje aniołki jak zawsze przesympatyczne, te wiszące łapki -świetny pomysł :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne aniołki:)
    a zdjęcia ćmy robią wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że się dziewczynki podobają. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  16. Fajne anioły:) Motylek nocny piękny, w złoconym płaszczu:) Chociaż ciem nie lubię, to ta wydaje się być całkiem sympatyczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przystojna, a płaszcz ma niczym Drakula, tyle że pokryty gwiezdnym pyłem...

      Usuń
  17. Pięknie wymyśliłaś te anoiołki, są po prostu niepowtarzalne,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj u Ciebie skrzydlaty post, czyli wszystko w ruchu. No i dobrze, bo przeciez stagnacja zycia nie daje. Aniolki smieszne i wesole. Ja bym z tym meskim egzemplarzem troche poeksperymentowala na kawalku starego materialu. Napewno cos fajnego, jak zawsze, wymyslisz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te anioły a ramek Ci zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak poczekasz, to po powrocie z lasu podeślę Ci taśmę magnetyczną:))
    Widzę, ze aparat opanowałaś perfekcyjnie, zdjęcia ćmy konkursowe!
    Męski aniołek? Może z przymróżonym okiem? :)))
    Ściskam Cię, Asieńko:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile u Ciebie nowości :) ! Ale to nic dziwnego jak ma się talencik i wyobraźnię to tylko tworzyć ..cudne Anioły ,a ćmy to są dopiero ciekawe okazy , ten Twój wybitnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. te ramki to piekna zdobycz...a zdjecia ćmy świetne...oan naprawdę piękna:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiedziałam, że "ciemy" mają takie irokezy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj.Cudowny blog,fajnie opisane historie,Jestem zachwycona,pozdrawiam z Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne aniołeczki, pomysłowe, wykonane tak starannie - jesteś kobietą talentów wielu
    a ciem..... wow! toś się do niego zbliżyła!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.