sobota, 4 maja 2013

Lubię zieloną bujność traw i ...

Lubię majowy deszcz, szelest kropli spływających po dachu. leniwie toczące się strugi  do rynien i ten dźwięk ciężkich kropli spadających z sosen na ziemię. To tak jakby ktoś rozsypał woreczek z koralikami. Potem lubię patrzeć jak gibkie, ledwie wyrosłe liście w nasadach  je gromadzą i lubię zapach mokrej ziemi, mam wrażenie że ziemia oddycha, a ja wraz z nią, każdym nowym pędem, pąkiem. chce zatrzymać te chwile, cud natury, odnowienie, siłę którą się karmię i której łaknę.Brakuje jeszcze zapachu mokrych bzów po majowej burzy, tyle uniesień, westchnień, tyle miłości która wzbiera niczym mleko w garnku, miłości trywialnej do wszystkiego co wokół. jednym słowem wiosna...















Jestem zupełnie rozstrojona niczym stare pianino nie mogę wydobyć  myśli, kołyszę się w takt spadających kropel, trzeba coś zrobić, coś skończyć tylko jak, jak się zebrać. Jak się zmusić do bycia w domu, do prasowania, szycia, klejenia, malowania, szkoda czasu coś zginie, ucieknie, umknie bezpowrotnie a ja tego nie zobaczę.
Więc tylko i aż  tyle.
Skończyłam toaletkę blat zabejcowany na biało i położony


I aniołek dla Beatki już go widziała więc mogę  Wam też pokazać, poleci w poniedziałek do swojej nowej opiekunki.


Przesyłam Wam moc wiosennych uścisków i do miłego

36 komentarzy:

  1. Ujęłaś w piękne słowa to co Ci w duszy gra- lubię poezję- źle- kocham poezję i Twoje słowa mnie zauroczyły- a ogród nastrojowy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale u Ciebie wybujała wiosna... tutaj nie spadła ani kropla deszczu, więc zieleń jakby zakurzona. Sucho strasznie.
    Na aniołka już czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że na żywo też Ci się spodoba:))

      Usuń
  3. Joasiu wiem doskonale o czym piszesz! Uwielbiam również te wszystkie zapachy ! I masz rację, szkoda każdej chwili na przebywanie poza zielonościami.
    Pozdrawiam. Marta
    p.s. A ten grill odgapię jak nic!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy odgapiaj, M ulepił go ze 20 lat temu i nadal nam służy:)

      Usuń
  4. Masz piękny ogród, a grill masz CUDOWNY!!!!! Uwielbiam takie klimaty. Wszytko ruszyło w ogrodzie po tym deszczu aż miło popatrzeć;-) choć już wilgoci mam nadmiar;-)- (jeśli chodzi o mnie)
    Całuski
    Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu rozumiem Cię Twoja majówka to okres pracy i odwiedzin gości, pewnie wolałabyś żeby świeciło słonko i było ciepło, ale czy wtedy natura by tak poszalała? niedługo kolejny długi weekend:)

      Usuń
  5. Pięknie w Twoim ogrodzie! Doskonale wiem o czym piszesz :), również każdą chwilę staram się spędzać wśród zieloności. Maj jest cudowny, już zaczynają kwitnąć drzewa i to jest mój najulubieńszy majowy czas! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co czytam w Waszych komentarzach to mogłybyśmy fan klub założyć:)

      Usuń
  6. Jak ja ci zazdroszczę kreatywności. Aż wstyd pokazać moje mieszkanie... muszę to jakoś ogarnąć.
    Marta@Co Dziś Zjem Na Śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to zdjęcia i przepisy na Twoim blogu mnie urzekły:)

      Usuń
  7. Kochana moja...jak Ty ładnie piszesz!
    Zdjęciami nas uraczyłaś pięknymi :)No i muszę Cię zganić!I to koniecznie!Wiesz,ze jakiś czas temu przeglądałam dość szczegółowo Twojego bloga...no i co widzę?Że masz na nim piękne zdjęcia swoich prac!I Ty z uporem maniaka powtarzasz ze robisz kiepskie zdjęcia?! Nigdy więcej tak nie pisz,bo pomyślę że nieźle nas tu bujasz! ;)
    Twój grill mnie rozłożył na łopatki,tak piękny! Ogród masz bajeczny.Taki "tajemniczy ogród".Pokazuj go jak najczęściej.
    Toaletka REWELACJA!
    Buziaki Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula ja naprawdę nie potrafię robić zdjęć swoich prac inaczej w plenerze, tam wszystko jest takie naturalne nie muszę niczego aranżować. Buziki

      Usuń
  8. Kocham wiosnę! Ogródek masz jak marzenie! Toaletka do pochwalenia, aniołek też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:) świat jest teraz jak zaczarowany:)

      Usuń
  9. Joasiu, u Ciebie w ogrodzie majowo-kolorowo, a u mnie ... lepiej nie mówić:( No cóż, jak się jest daleko, nie ma co marzyć o pięknym ogrodzie. Mam nadzieję, ze latem nadrobię wszystko i doprowadzę go do stanu używalności, ku radości właścicielki:))) Toaletka wyszła pięknie, a aniołeczek jak wszystkie jest cudny. Dziś wstało piękne słońce, by obwieścić koniec tygodnia i zaśmiać się z nas:) Pozdrawiam cieplutko. ANia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu a może się do mnie wybierzesz w najbliższy piątek? Co ty na to?

      Usuń
  10. Jak u Ciebie pięknie, jestem zachwycona ogrodem i roślinnością, a ten piec-grill mnie zaczarował.
    Toaletka bardzo ładna i funkcjonalna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajkowy ogród:)Pięknie u Ciebie Joasiu:))
    Aniołeczek śliczny:)i toaletka i wszystko co robisz ma duszę:))))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, pozdrawiam serdecznie i zapraszam:)

      Usuń
  12. Też mam problem z siedzeniem w domu, a bałagan, to ja nie wiem chyba robi się sam, albo Kota jakieś koleżanki sprasza:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham wiosnę!Piekny ogród,kwiaty..świetny pomysł z tym blatem a aniołek śliczny:D

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie sie przypomina nasz ogrod z dawnych czasow. Kiedy to jako pierwszy zakwital Wawrzynek wilczełyko, a ja biegalam po lakach pelnych kluczykow, przylaszczek, pierwiosnkow. Bylo ich tyle ze cale laki byly w kolorze zoltym, bialym i rozowym z zielenia gdzie niegdzie...
    Ciekawie opisujesz Twoje odczucie wiosny, lubie kiedy ludzie sa swiadomi kazdej godziny i ida przez zycie z wyczuciem i wyostrzonymi zmyslami. Wredy zyje sie naprawde, pozdrawiam cieplo i jak zawsze ogrodu "odrobinke zazdroszcze" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko ja uwielbiam pola wiosną, chabry i maki rosnące przy polnych drogach, świat taki pełen zapachów i barw. Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję że kiedyś cię uściskam serdecznie:)

      Usuń
  15. Przepraszam, mialo byc : "Wtedy zyje sie naprawde "...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ogród:)))teraz właśnie ta pora kiedy codziennie ogród się zmienia:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Toaletka bardzo pomysłowa. A ogród u mnie też buchnął kolorami. Chociaż u Ciebie większy i bardziej imponujący. A grilla to zazdroszczę okrutnie. U mnie jakieś badziewie na kółkach...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pięknie u Ciebie w ogródku!!! I w łazience też, prześlicznie wygląda ta toaletka, gratuluję pomysłu!!

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja bardzo lubię czytać jak tak pięknie piszesz..... lubię oglądać Twoje zdjęcia.... i prace też - świetny miałaś pomysł na tą toaletkę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tym razem pochwalę ogród, bo jest tego wart! A ponieważ właśnie cały dzień pracowałam w moim, więc wiem ile pracy kosztuje utrzymanie go w takim stanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ tam u Ciebie cudnie. Trudno się zmobilizować na prace w domu, gdy wokół tak pięknie.
    Pozdrawiam majowo.)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.