poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wiosna przyjechała




PRIMA APRILIS 










14 komentarzy:

  1. Zacytuję Ataboh,bo jej komentarzu mnie jest fantastyczny:)
    "...jak się patrzy za okno to ma się wrażenie, że Pan Bóg wyjrzy zza chmury i powie - prima aprilis :) i śnieg zniknie..."

    Buziaki Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu jakoś na razie się nie zapowiada:(

      Usuń
  2. Gdzie ta wiosna gdzie ...
    W jakim hotelu się zatrzymała ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaa, u mnie tak samo wiosennie, biało, a nawet przez chwilę prószyło, potem coś mżyło, chyba wodą. No przecież w końcu to Lany Poniedziałek.
    Biziaczki,;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu, no sama nie wiem co mam napisać???? Słów już brak. Ale my ulepiliśmy bałwany... a co? Trzeba się dostosować, bo inaczej idzie zwariować:) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha dobre :) Jajcarskie te święta...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie pamiętam tak przekornych świąt:)))))Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. kwiecień plecień :) ale co będziemy wspominali za 20 lat to nasze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem myślę, ze tak już będzie zawsze. Epoka lodowcowa, czy jak? :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Żarcik przedni, myślę, że z wiosną-latem będzie jak w wierszyku.... "a lato przyszło boso" (nie samolotem i nie w karecie:-))i to dlatego tak długo mu schodzi:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Załamać się można:( U mnie zamieć taka , że nic nie widać. Fotki super!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie teraz sypie pięknie. A od paru lat mówią, że ocieplenie klimatu mamy... Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjecia świetne no ale niestety wiosny takiej cudnej brak oby jak najszybciej to zimnisko sobie poszło precz pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.