środa, 3 kwietnia 2013

Rozdawajka :))))

Kochani przed świętami minęło trzy lata jak się spotykamy, dlatego chciałam się z wami podzielić małymi drobiazgami, które już przygotowałam i które będę nadal przygotowywać na tę okazje:) Chciałam Wam jeszcze raz podziękować za towarzyszenie mi w tym wirtualnym świecie, wiele z tych znajomości przeniosło się do świata rzeczywistego i cieszy mnie  niezmiernie.
Candy przeznaczone jest dla wszystkich, dla tych co odwiedzają mnie systematyczne i dla tych co zaglądają tu od czasu do czasu, dla tych co piszą i dla tych co tylko czytają nie zostawiając żadnego śladu swojej obecności.
Jak wiecie różnym "potworzeniem" się zajmuję więc  odwiedzacie mnie z różnych powodów, chciałabym każdej z grup podziękować więc planuję trzy zestawy  upominkowe

I  zaprezentowany na zdjęciach







II z szyjątkami  pewnie uszyję aniołka podobnego do tego poniżej   ( co jeszcze nie wiem więc będzie to niespodzianka )

Już uszyte:)







III coś z biżuterii



Będę wrzucała zdjęcia w miarę powstawania prac

Chętnych do udziału w rozdawajce proszę o deklarację, który pakiet wybierają:)) pozostałe zasady są wszystkim znane więc nie będę się rozpisywać.( komentarz pod postem ipodlinkowany banerek)
Zabawa trwać będzie do 30.04.Zapraszam

65 komentarzy:

  1. Zdaje się, że jestem pierwsza a podobno pierwsi nie wygrywają... ale ktoś musi być pierwszy prawda?
    Ale gdyby jednak ... to ja marzę od dawna o Twoim aniołku ... więc poproszę drugi zestaw z aniołkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to grzeczniutko ustawiam się w kolejce po Twoje słodkości Joasiu:) Kocham Twoje aniołeczki więc chętnie zaadoptuje jeszcze jednego :) Buziaczki. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię Joasiu, Ja też jestem zainteresowana twoją rozdawajką. Tworzysz śliczne rzeczy. Mnie ucieszy biżuteria, lubię niespodzianki. Pozdrawiam Benka.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja, Asieńko, dostałam ostatnio tyle cudowności od Ciebie, ze tym razem dam szansę innym:)))
    Powodzenia w losowaniu, Dziewczyny:))
    A banerek oczywiście umieszczam:)))
    Buziaki, Mamonku Szczodrobliwy:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chętnie wezmę udział :P Od niedawna mam bloga więc a nuż tak na pierwszym candy się coś uda wygrać ^^ Lubię niespodzianki więc ciężko mi się zdecydować bo wszystko mi się podoba, no ale może aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć też ostatnio skorzystałam z Twoich talentów, spróbuję jeszcze szczęścia wybierając zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to i ja zwiększam szansę innych na wygranie tych piękności.
    Natomiast najlepsze życzenia, oraz podziękowania losowi za spotkanie tak cudownej OSÓBKI, posyłam nieustająco.Nadal takich pięknych prac no i tych wspaniałych spotkań:))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulala, ae dużo tych cudowności... I już tyle latek przeszło...
    Jak to mówią, szewc bez butów.. więc ja na pierwszy zestawik się piszę. I już lecę do siebie zamieścić informację.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudeńka ... ustawaim się grzeczniutko w kolejce ... gratuluje 3 roczku kiedy ja taki staż będę miec ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Asieńko kochana ja oczywiście, że pierwszy!
    Od dziś nic robić nie będę tylko kciuki trzymać za latacze, Kusicielko...;)

    Rocznicy z serca GRATULUJĘ! Życzę jeszcze wielu takich radosnych rocznic i samych radości płynących z blogowania.
    Buziaki posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wytrwałości i życzę Ci, abyś tu z nami jeszcze przez najbliższe sto lat blogowała :)
    Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce po zestaw pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzy lata :-)
    Piękny wiek ...
    Życzę następnych duuużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję trzeciej rocznicy:)
    Wszystko co tworzysz jest pięknie i trudno się zdecydować. Ja jednak chciałabym otrzymać aniołka. Może się uda:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wielkie brawa za taki czas twórczego pisania :)
    Oczywiście że z chęcią się ustawię :) od wczoraj rozmyślałam nad tym który zestaw i stawiam na nr 3 :) pamiętam ten wisior ( co go nie przyjęli :/ bo się nie znają ! ) dla mnie był wspaniały i po coś takiego to mogę stać i na mrozie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po długim namyśle ustawiam się po zestaw 3. Piękności przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja dołączę z moimi gratulacjami z takiej wspaniałej okazji. I z życzeniami aby jeszcze długo nie brakowało Ci weny na tworzenie i pokazywanie nam tych cudeniek.
    I oczywiście ustawiam się w kolejce po słodkości. Ja poproszę o biżuterię bo takich cudów nie umiem stworzyć.
    Już biegnę umieścić banerek :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna rocznica, życzę kolejnych oraz dużo twórczego zapału. Jeśli osoby nie mające bloga mogą brać udział to ustawiam się w kolejce. Mój e-mail: kwiat79@vp.pl. Z miłą chęcią przygarnęłabym pierwszy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy!
    Śliczności rozdajesz. Ja poproszę o "pupiastego" aniołka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje i blogowego optymizmu na przyszłość! Nie ma siły też się ustawiam, mimo, że posiadłam już piękny dar od Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  20. O mamuśku, ja chcę to lusterko!!! a jak je wygram, to będę z nim spała, jest TAKIE cudne;))))Asieńko, gratulacje i wyrazy podziwu (czy się już nie powtarzam? );)))
    Buziaki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Asiu kochana...kolejnych,i wciąż kolejnych latek blogowania Ci życzę!
    A jeśli chodzi o wybór to ja aniołka takiego baaaaaardzo bym chciała!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dalszego, pełnego satysfakcji, radości i pasji blogowania życzę. Wkomponuję się w kolejkę i marzę o zestawie 3. Byłoby miło mieć coś z Twojej biżuterii. Banerek tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Osiołkowi w żłoby dano.... Nie żeby Twoje prace jak te żłoby:-) ale to ja jak ten osiołek....I to nęci i to kusi, chyba jednak biżuteria, tak, poproszę coś z biżuterii - choć jak znam swoje szczęście, to tylko na marzeniach się skończy. Jakkolwiek staję dzielnie w kolejce i będę zaklinać szczęście, może się uśmiechnie. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś się stało z moim komentarzem :(
    A ja zgłaszam chęć posiadania tego ślicznego aniołka :) No i bardzo się cieszę z Twojej rocznicy blogowej!I jeszcze bardziej z tego że się znamy w tym naszym małym światku blogowym :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje Ci kolejnej rocznicy bloga i oby tak dalej, ladnie i tworczo.)Na prezenty sie nie zapisuje , poniewaz kolezanki blogowe twierdza ze do mnie za drogo przesylka kosztuje.Mimo wszystko pozostaje pod urokiem Twoich prac.)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy zestaw jest cudowny także ustawiam się w kolejce;)
    Banerek na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  27. zestaw pierwszy
    baner http://paradoxaraz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię oglądać śliczności u Ciebie!:)i dlatego ustawiam się do 1. zestawu,chociaż wszystko mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ u Ciebie ślicznie.
    Dobrze, że zaglądnęłam, muszę częściej.
    A ja chętnie przygarnęłabym zestawik 2 . Twoje szyjątka są cudne, a jeszcze jak do nich doszlusuje aniołek to już będzie pełnia szczęścia.
    gut.anna1@gmail.com
    banerek wrzucam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem tu pierwszy raz ale z pewnoscią nie ostatni:)
    Zapisuję się na zestaw nr 1.
    Zapraszam również do mnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super konkurs, ja wybieram zestaw pierwszy. Zapraszam również na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj Asiu tyle tych prezentów, że nie wiadomo na co się zdecydować :) Gratuluję i życzę kolejnych 100 latek na blogu :) I ustawiam się grzecznie w ogonku licząc na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie pięknoty. I na co ja biedna mam się zdecydować?
    Hmm, może na zestaw nr 1 :)
    Pozwolisz, że się u Ciebie zadomowię?
    Pozdrawiam i zapraszam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  34. No sama nie wiem serce podpowiada, że pierwszy zestaw, ale obiecuję, że sobie coś w tym stylu zrobię, więc może jednak te słodkie pupki, czyli zestaw nr 2. Urocze a ten wisior tez jest boski. Jednak dwójkę poproszę. Zamotałaś nami.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj, trafiłam tu przypadkiem z innego bloga, i bardzo mi się spodobało! wybieram nagrodę nr 1

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością się zapisuję:)Fajne prezenciki. Moje serce skradła ramka:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję rocznicy. Ja taką samą będę świętować pod koniec maja. Wybieram zestaw nr 1. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczerze gratuluję trzech lat pięknego tworzenia i miłego blogowania. :) A w ramach smakowania słodyczka od Ciebie chętnie przygarnę trzeci zestaw. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulację rocznicy i dalszych wspaniałych latek blogowych :)
    A na rozdawajkę zapisuję się i ja :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie oprę się tej pokusie i również ustawię się w kolejce po cudeńka :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciągle zabiegana taki rarytas bym przeoczyła:( Trzy lata... jest co świętować:) Ja zapisuję się na coś uszytego, bo Twoje laleczki mnie już dawno urzekły:) Buziaki, a i życzę kolejnych lat robótek i blogowania:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje gratulacje :)) Z wielka chęcią stanę do 1 zestawu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne rzeczy tworzysz, co prawda dopiero teraz trafiłam na Twój blog, ale z chęcią zostanę na dłużej, bo mi się tu podoba :) Wybieram zestaw pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również ustawiam się w kolejce :-) Wybieram zestaw pierwszy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przedłużam ogonek wpatrując się w zestaw pierwszy. Słodkości jednym słowem.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluje pieknej "3" a po te cudnosci staje w kolejce :)
    Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Dołączam się do chętnych na te piękne cudeńka. Jeśli uda mi się wygrać, chciałabym przygarnąć zestaw nr 1 - z lustrem :) pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  48. Aniołek - słodziudki i Jego bym wybrała . Pozdrawiam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. gratuluję pięknej rocznicy :-)
    ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  50. Asieńko, Twoje aniołki uwielbiam niezmiennie! Jak szczęście dopisze to z miłą chęcią zaopiekuję się kolejnym aniołkiem bo jednego najpiękniejszego już mam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  51. rameczka jest cudna, więc chyba jak większość i ja się zapiszę na zestaw I

    OdpowiedzUsuń
  52. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Chętnie przygarnęłabym tego cudnego aniołka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystko piękne....Aniołkami poniekąd się zajmuję sama, biżuterii mam aż za dużo, dlatego wybieram zestaw I.
    Banerek na moim blogu:

    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam i gratuluję rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja przy wyborach to jak ten osiołek przy żłobie;)
    Ale zawsze podobały mi się Twoje prace, więc z każdego byłabym zadowolona.Może aniołek dla córki, albo biżuteria.. No właśnie, mówiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowności chcesz nam podarować. Napatrzeć się nie mogłam :).

    Oj sprawiłaś mi nie lada kłopot deklaracją na temat wyboru zestawu ...
    1. Lustereczko jest przepiękne.
    2. Patrzę na aniołki, to jakbym widziała mnie i męża :).
    3. Jak każda sroczka biżuterię uwielbiam :).

    Myślę, myślę, myślę ...
    To jeszcze troszkę pomyślę, pomyślę, pomyślę ...

    Oj chyba nigdy się nie zdecyduję więc niech będzie pierwszy z brzegu.

    Zatem wybieram zestaw numer 1.

    OdpowiedzUsuń
  56. To naprawde cięzki wybór, ale stawiam na zestaw III

    OdpowiedzUsuń
  57. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/

    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  58. To i ja się ustawiam ponieważ zauroczył mnie zestaw 1:)może zawędruje do mnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Życzę wielu kolejnych rocznic i kolejnych wspaniałych prac cieszących nasze oczy.
    Zestaw 1 jest wspaniały, dlatego też przystanę na końcu kolejki i pomarzę sobie o nim.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Niech kolejne lata blogowania będą jeszcze radośniejsze i bardziej owocne. =)
    Zestaw nr 1 urzekł mnie najbardziej. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystkiego najlepszego z okazji trzecich urodzin blogowania :)
    Ustawiam się w kolejkę po zestaw I - cudo, chociaż pozostałe cukierasy też są piękne.
    pozdrawiam i zapraszam na moje ogrodowe candy, a banerek tutaj: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Zestawy sliczne, staje w kolejce, wisior bylby bardzo wysoko ceniony w moich zbiorach...
    Serdecznosci i zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne wszystkie prezenciki, ale najbardziej urzekł mnie zestaw nr 1, choć naszyjnik też EXTRA.
    Życzę miłej zabawy, dużo słońca i zapraszam do siebie czyli www.5porroku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Lepiej późno niż wcale :-) Trafiłam tu dzięki candy, a więc to ma sens :-) A prezenty cudowne !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. I JA USTAWIAM SIĘ W KOLIJKE NA CUKIERASY,SZCZEGÓLNIE BIZU MNIE URZEKŁO
    .http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.