środa, 13 marca 2013

To nic że 13

Ja mam dzisiaj kolejne wspaniałe babskie spotkanie i mam nadzieję, że natłok 13, nie zmieni tego stanu rzeczy. Nie wiele mam do pokazania, może poza jedną wiosenną girlandą i haftowanym obrazkiem, który gdzieś się schował i zapomniałam mu zrobić zdjęcie. Obrazek świąteczny to dzieło Ani (patrz niżej), reszta to moje wiosenne westchnienie:)) Witam nowego gościa i wszystkim życzę fajnego 13, a  Krysiom i Bożenkom, które mnie odwiedzają życzę wszystkiego najlepszego w dniu ich święta:)






Do miłego

39 komentarzy:

  1. Girlanda śliczna tak samo jak i obrazek Wielkanocny :)
    Ja mam zabrać się za szycie,i jakoś tak mi ciężko...a chcę uszyć zajączka.A czas ucieka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Ulu zajączek, trzeba jakiegoś zajączka uszyć:)

      Usuń
  2. Girlanda wpadła mi w oko ... jest świetna ... idealnie się współgra z szaą?, a i myślę, że i z całym wnętrzem ...:)...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie 13 to dzień szczęśliwy i bardzo się cieszę, że to już dziś bo czekam mnie również dzień pełen radosnych atrakcji. Obrazek wielkanocny cudowny. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkanocny zajączek , śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta girlanda jest świetna! eh... muszę w końcu wyciągnąć maszynę do szycia i zacząć się uczyć z niej korzystać, bo jak widać można cudeńka czarować z materiału :) haftowany obrazek to kwintesencja świąt.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja przeprosiłam maszynę po 20 latach przerwy:)

      Usuń
  6. Wspaniała Twoja girlanda - miłych spotkań życzę :) Działam już z prezentem dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, na pewno to będzie coś wyjątkowego, bo śliczne rzeczy robisz:)

      Usuń
  7. ptaszorki śliczne i kicak uroczy :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. same cudności pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. 13-ty nigdy nie był mi straszny.A od dzisiaj mogę stwierdzić, że KOCHAM 13-tkę:)))
    Ach ta urocza girlandka:)) Hafcik przepiękny.
    Dziękując pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też:)) Czy to aby zbieg okoliczności?

      Usuń
  10. Piękna girlanda:))mam nadzieję że spotkanie się udało:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna girlanda, fajnie, że w neutralnych kolorach.
    Pozdrowienia od nocnego marka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna girlanda:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu no z pewnością z Tobą nie mogę się równać ale miło jest czytać komplementy od Ciebie:)

      Usuń
  13. A mówiłam, ze 13ty jest w porządku:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO po takim 13tym nie jestem w stanie zaprzeczyć:)

      Usuń
  14. nie liczy się ilość tylko jakość a Ty pkazałaś piękne rzeczy, obrazek bardzo fajny! a girlanda wprost przepiękna, skromna i efektowna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ten zajc fajnie wyszyty :) A girlanda do Twojego wystroju pasuje idealnie i prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak już musi byc 13-ty, to niech będzie, tylko NIE w piątek;)))
    Asieńko pokazałaś kolejny cud, który nie pozwoli mi zasnąc;))) kolorystyka, wykonanie..... ojej, zazdrośc to okropna rzecz;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu daj spokój, nie wierzę że możesz zazdrościć czegokolwiek:)

      Usuń
  17. A ja oprócz girlandy zazdroszczę spotkań, choćby i 13-tego, bo do mnie, na daleką północ, jak nazwa wskazuje - daleko :-( ... więc piszę i piszę... ale to, wiadomo, nie to samo :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna girlanda i w ogóle to nie wiem jak to się stało,że mnie tu dawno nie było.
    Wybacz Joasiu nadrobię z nawiązką.:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. A dodać powinnam, ze 13 to bardzo dobry dzień i zawsze przynosi coś ciekawego!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. cieszę się ,że natrafiłam na Twojego BLOGA, JEST NAPRAWE INPIRUJĄCY.Zapraszam zerknij na mojego młodego bloga co dopiero sie rozwija. ŻYCZĘ WIELU POMYSŁÓW

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.