czwartek, 21 marca 2013

308 Pierwszy dzień wiosny?

           Nawet przy usilnych staraniach ciężko dzisiaj doszukać się choć namiastki wiosennej aury, choć promyka słońca, znowu pada śnieg , mam białowstręt:) (nikogo nie chcąc urazić). Sikorki dalej przychodzą po jedzenie, pewnie w najbliższym czasie wymarznie wszystko co tylko usiłowało puścić pędy, więc w ogrodzie nie będzie co zbierać, zapowiadają na weekend mrozy do 20 stopni. Naprawdę nie było moim zamiarem Was wkurzyć, piszę tylko co usłyszałam w radiu. nawet motywy, które do głowy  przychodzą nie wiele mają z wiosennym radosnym nastrojem.

Nie miałam zamiaru smęcić, chciałam Wam wszystkim serdecznie podziękować za to że jesteście, że zaglądacie piszecie. Właśnie mija trzy lata odkąd prowadzę tego bloga, jak to mawiają z różnym skutkiem. Wiele się zmieniło przez ten czas, długo ten mój blog lewitował pomiędzy niczym, zawieszony pomiędzy innymi, niewidoczny w skromnym gronie kilkunastu osób, nawet tytuł pierwotny świadczył o jego zawieszeniu, nadal widoczny w pasku przy wczytywaniu:) Potem za sprawą Juty zaczęły go odwiedzać inne blogerki, przyłączać się do mojej społeczności, Jutko to że zagląda tu dzisiaj tyle osób w dużej mierze zawdzięczam Tobie. Jeszcze na starym blogu pisałaś jako jedna z pierwszych komentarze:)))
Dzięki blogowi poznałam wielu wspaniałych ludzi, brałam udział w wielu różnych dyskusjach, zaśmiewałam się do rozpuku i płakałam. Oglądałam wspaniałe wytwory rąk, piękne wnętrza, czytałam wzruszające teksty i opowiadania. Z a to wszystko serdecznie Wam dziękuję.
Jakoś długi ten wpis się zrobił nie będę więc Was dłużej zanudzać na osłodę kilka zdjęć prac, które powstały zainspirowane zimą tej wiosny.:)))






Wszystkim przesyłam buziaki i do miłego:))))
Do kolejnego wpisu.

54 komentarze:

  1. Gratulacje !
    3 latka piękny wiek :-)
    Życzę następnych stu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego na kolejne lata:)
    Pisanki z reliefem są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiciu kochana, to znaczy, że wkraczasz w wiek negacji, bo wszystkie trzylatki tak mają, ponoć:))) I wiesz, bardzo się cieszę, że pewnego dnia tu trafiłam i że Cię poznałam.Życzę Ci byś dalej miała tyle kreatywności i serca do tego, co robisz i dzieliła się z nami tym co robisz.
    Najlepszego, Trzylatko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE BĘDĘ NEGOWAĆ, OBIECUJE, TYLKO PAMIĘTAJ O MNIE:))))

      Usuń
  4. Kochana, gratuluję i rocznicy i pięknej nowej szaty bloga i cudownych prac (zimowe lusterko skradło moje serce, choć zimy mam serdecznie dość podobnie jak Ty). Niech Ci kolejne lata mijają blogowo wypełnione samymi pozytywnymi emocjami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miro bardzo dziękuję, byle do wiosny czego Tobie i sobie życzę

      Usuń
  5. Gratuluję 3 urodzin i życzę dalszego blogowania, oraz mnóstwa pomysłów do dalszego tworzenia tak pięknych prac.Pozdrawiam i mam nadzieję , że ja również doczekam się 3 i nie tylko blogowych urodzin , ponieważ ja dopiero raczkuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet sie nie obejrzysz, ten czas bardzo szybko płynie:))

      Usuń
  6. Asieńko,Ty masz wielki dar w rączkach!Prześliczne są Twoje prace...mogą być i zimowe cały rok!
    Piszesz,że nie byłaś długo dostrzegana...Asiu,a ja Ci się przyznam że jak pierwszy raz tutaj zajrzałam to byłam pod wielkim wrażeniem!I pisząc komentarz nawet nie pomyślałam że mogłabyś i Ty zechcieć mnie odwiedzać.
    Jesteś ponad przeciętnie wrażliwą osóbką i masz taaaakie wielkie serduszko.Cieszę się że Jesteś :)
    P.S. Wiem że to dziwne co napiszę...ale TEN pierwszy dzień wiosny zapamiętam już na zawsze!Jestem dzisiaj "wybitnie" szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula chyba się dopytam mailowo, bo jak wiesz takie ciekawostki i smaczki muszą do mnie dotrzeć, jeśli nie na forum to osobiście. Teraz nie zaznam spokoju jak się czegoś więcej nie dowiem:))))

      Usuń
  7. Piękne choć bardzo zimowe pierwsze jajo.
    Gratuluję jubileuszu. Ja świętowałam 1 marca, bezszelestnie bo nie lubię trójek ani dwójek.
    U mnie sikory zostały przepędzone przez ponad 50 osobowe stado czyży.
    Jednak jestem posłuszna naturze i nie zamierzam się w nią wtrącać. Ja tylko daję jeść.
    Życzę dalszego kreatywnego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sikorki nadal do karmnika zaglądają, podobno to wróży jeszcze kilka tygodni zimy:) A w sprawie jubileuszu to życzę Tobie również wszystkiego co najlepsze, jesteś bardzo wszechstronną osoba i czasem żałuję że mieszkasz ciut za daleko żeby wpaść na kawę i spytać, -jak to zrobiłaś?

      Usuń
  8. Może i za oknem zima, ale u Ciebie panuje prawdziwa wiosna ;) Piękne wiosenne prace z ptasimi motywami, cudny layout (dawno mnie nie było) nic tylko gratulować :)! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widzę, Jutka ma szczęśliwą rękę do komentarzy, dzięki Jej za to wielkie:))
    A Tobie Dostojna Jubilatko życzę dalszej szczęśliwej lewitacji w blogosferze i najszerszego z możliwych grona Twoich i Twego talentu wielbicieli, do których i ja pozwalam sobie się zaliczać:)))
    Buziaki Asieńko, a zimie na pohybel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snow kochana, buziaki serdeczne Ci posyłam, choć najchętniej bym Cię wyściskała osobiście.

      Usuń
  10. Może i wpis dlugi ale jak fajnie się go czyta. Ramka cudowna o jajkach nie wspomnę, bo wiesz co o nich myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję jubileuszu, bo to słuszny okres blogowania! Nie pamiętam Twoich początków, ale odkąd tu zaglądam zawsze dawałaś mi powody do zachwytu. Dziś jest nie inaczej -przepiękne prace! Życzę dalszego owocnego blogowania i przede wszystkim satysfakcji twórczej! Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielo jesteś jedną z tych wspaniałych osób które na swojej drodze blogowej spotkałam, pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Kochana Asiu,gratuluje Ci rocznicy.Twój blog jest ciepły,ciekawy i pełen inspiracji.Życzę Ci jeszcze wiele nowych pomysłów i realizacji swoich pomysłów.Bardzo lubię do Ciebie zaglądać i podziwiać Cię za precyzję i talent.
    U mnie dzisiaj cudownie świeci słońce, od razu chce się żyć ale widać za to wszystkie nawet najmniejsze kurze.Nie patrze za okno i udaję ,ze jest wiosna.Asiu jeszcze raz wszystkiego najlepszego Mariola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się zdaje że w tym roku będziemy sprzątać po świętach, Mariolu bardzo ciepło Cie pozdrawiam.

      Usuń
  13. Asiu! to lusterko jest przecudne! jak pięknie motyw zlał się tłem, do tego szablon i kropeczki - miodzio! zima kiedyś odejdzie sobie, nie ma co się martwić, a wiosna będzie bardziej niż zwykle cieszyła :) wielu kolejnych rocznic życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że z wiosną i szata graficzna bloga uległa zmianie. Prace są śliczne. Wszystkie:)
    Co do roślinek to moim zdaniem nie ma się co martwić. Nie wybudziły się dobrze po zimie, więc nadal są w uśpieniu. Gorzej szkodzą rośliną przymrozki gdy liście lub kwiaty są rozwinięte po kilkunastu dniach ciepła. Teraz po prostu zima się przedłużyła i rośliny jeszcze trochę poczekają na okres wegetacyjny. Nie ma się co martwić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co tak przytomnie piszesz o tej wegetacji że muszę Ci uwierzyć, dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  15. Ale u Ciebie się pięknie na blogu zrobiło!! Śliczne prace,cieniowania Ci cudnie wychodzą, powiedz mi na tym niebieskim jajku to zwykła konturówka czy coś innego? Tak ładnie wyszły te reliefy, wiem, że masz do nich rękę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko masa szpachlowa, musisz do mnie przyjechać, mamy zaległości:)))

      Usuń
  16. Asiu, jaka Ty jesteś pracowita :)
    Piękne to lusterko - fajnie i ciekawie dobrałaś motyw - podoba mi się. Jaja jak zwykle super.
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto nie jestem pracowita, po prostu uciekam przed zajęciami które mi mniej odpowiadają:)))

      Usuń
  17. Zacznę naturalnie od gratulacji,serdeczności i życzeń następnych wielu lat blogowania.Tak pięknych prac jak do tej pory i mnóstwa nowych pomysłów.
    No a teraz wyznam satysfakcję z faktu ,że jest to sporadyczna sytuacja gdy ktoś zdecydowanie starszy, okazuje się młodszym:))))))A to za sprawą tego ,że u mnie w lutym minęło dopiero,a może już 2lata:))
    Sprowokowałaś mnie Kochana nieźle:))) Poszłam sobie na wspomnienia po tych pierwszych komentarzach.Kiedy to nie śmiałam się do Ciebie zwrócić inaczej jak Pani:))))No i zeszło mi się nieźle:))
    A z tym,że pewne rzeczy stały się za moją sprawą to myślę Kochana,że przesadzasz.Tworzysz śliczności stąd ten krąg osób zainteresowanych Twoimi pracami.
    Ale wzruszyłam się i to tak dogłębnie.
    POZDRAWIAM Z CAŁEGO SERCA I DZIĘKUJĘ, ZA TO ŻE JESTEŚ:)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Tobie to bym musiała napisać tu epistołę, a nie chcę tego robić na blogu, Jutka wiesz że jesteś mi bardzo bliska:)

      Usuń
  18. wszystko tutaj ma swój urok :) ale ta ramka dla mnie bomba >>>> pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się spodobała, pozdrawiam i zapraszam częściej:)

      Usuń
  19. Z tego wzruszenia zapomniałam dopisać,że oczywiście Twoje nowe prace zauważyłam i bardzo mi się podobają:))))Śliczna jest zwłaszcza ta rameczka z ptaszkami:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie prace śliczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zyczę kolejnych owocnych lat blogowania :)
    Rameczka ślicznie Ci wyszła ,a Twoje jajka ,jak zawsze piękne:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Asienko, jesli efektem Twojego smędzenia ma być pokaz TAKICH cudności, to smędź kochana jak najwięcej:))i jak najczęściej:)) z radością poczytam i poogladam:))
    Czy trzylatka to nie małolatka? ;)) może i tak ale jaaaaaka zdolna:))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu Ty też należysz do tego grona starych wiernych bywalców, za co serdecznie Ci dziękuję:)))

      Usuń
  23. Asiu kolejnych owocnych lat w blogowaniu i tworzeniu :)))
    Błękitne jajo jest obłędnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki są dwa, zastanawiam się które?;)))))

      Usuń
  24. A ja dopiero zaczynam przygodę z tobą jako nowy obserwator, więc mam nadzieję, że dodasz mi przyjemnych wrażeń, tak jak starym obserwatorom :)
    Przetarta rameczka to jest to co lubię, ale aranżacja z jajem położonym na tym fikuśnym ornamecie... Świetna! Od razu przykuła mój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie i zapraszam częściej:)))

      Usuń
  25. A ja Joasiu cieszę się, że dzięki blogowi poznałam Ciebie:)))!!! Cieszę się, ze mogę cieszyć oczy i duszę tym co zrobisz i napiszesz. Życzę Tobie i Sobie wspólnych wielu jeszcze blogowych spotkań. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja też, cóż mogę jeszcze napisać. przesyłam Ci serdeczne uściski.

      Usuń
  26. Gratuluje tego Twojego, blogowego jubileuszu i zachwycam sie lusterkiem, ktore wyszlo bardzo ciekawie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sabinko cieszę się że Ci się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jajeczka cudne. Sama poczyniłam kilka prób, ale nie jest to takie proste jak się wydaje. Twoje wzorki są równiutkie jak od szablonu ,nad moimi muszę jeszcze popracować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością Ci się wreszcie uda:)

      Usuń
  29. Jaka piękna ramka! Zachwyciła mnie swoją urodą:) I nie ważne, że zimowa, w końcu zima to generalnie nic nadzwyczajnego u nas. W tym roku tylko ze szczegółami jest pewien problem niestandardowy - końca nie widać;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.