wtorek, 26 marca 2013

Od poniedziałku tyle szczęścia....

W poniedziałek listonosz pod mój dach przyniósł tyle radości że dopiero dzisiaj ochłonęłam, dziewczynom podziękowałam już osobiście ale chciałabym podzielić się swoją radością jeszcze z Wami. Jakiś czas temu umówiłam się na wymiankę z Chenią,  z bloga "Uroczy detal", która poprosiła mnie o pisanki (możecie je obejrzeć u Cheni na blogu). Ja nie mogłam się na nic konkretnego zdecydować więc poprosiłam o niespodziankę ale nawet w najśmielszych oczekiwaniach nie sądziłam że to będzie taka niespodzianka, popatrzcie:)
Co za misterne hafty









Dużo tego szczęścia, jak na niespodziankę prawda?
Ale tego samego dnia listonosz przyniósł jeszcze jedną niespodziankę, jak otworzyłam kopertę siadłam z wrażenia, Anabell przesłała wraz z życzeniami takie o to cudo.




Muszę chyba być bardziej powściągliwa w pisaniu komentarzy:))) bo to podobno wyraz mojego zachwytu przyczynił się do takiej niespodzianki:)))

Skoro w poniedziałek tyle dobrego, to we wtorek podobnie, od rana listonosz z uśmiechem mnie wita i mówi - ale pani nazamawiała w tym tygodniu. 
- ja niczego nie zamawiałam... odpowiedziałam zdumiona
Listonosz uśmiechnął się tylko pod nosem i mruknął coś o wielbicielu, 
-jaki wielbiciel wybuchnęłam śmiechem patrząc w lustro:)
Spojrzałam na koperty i radośnie krzyknęłam
- to moje blogowe koleżanki!
Listonosz pozostawił mnie zaaferowaną. Nawet biedakowi kawy ani herbaty dzisiaj nie zrobiłam taka byłam zajęta rozpakowywaniem kopert :
Skarby od Janeczki i Oxi, dziewczyny bardzo Wam dziękuję, za każde dobre słowo jakie napisałyście, buziaki.



Kochani muszę Was bardzo przeprosić ale nie udaje mi się zajrzeć na  wszystkie zaprzyjaźnione blogi jak tylko znajdę chwilę postaram się nadrobić zaległości, póki co przesyłam wam pozdrowienia i do miłego.


55 komentarzy:

  1. Ależ dostałaś piękna do domu... tylko się radować...

    OdpowiedzUsuń
  2. ... ach te niespodzianki, któż ich nie lubi dostawać ... takie z serca płynące wyrazy sympatii :)
    pozdrawiam na przekór pogodzie gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak smakują jak gorąca czekolada w mroźny dzień

      Usuń
  3. No to juz możesz usiąść w fotelu i czekać na święta. Wszystkie ozdoby już masz. Piękności podostawałas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ozdoby mam, mogę świętować

      Usuń
  4. O matko!
    Jak Ci się tak tydzień zaczął, to co będzie na koniec? :)))
    Buziaki Szczęściaro, chociaż, ja się wcale nie dziwię....., bo jak tu Cię nie obdarowywać:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam, trzeba się wziąć do roboty bo ja też muszę jeszcze kilka dusz obdarować:))

      Usuń
  5. Śliczności! Cieszę się Twoim szczęściem:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty. Wiem ile radości takie sprawiają:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać ze radość jest ogromna

      Usuń
  7. Piękne prezenty - tyle szczęścia na raz:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Asieńko radość MUSIAŁA być wielka, bo same skarby do Ciebie przyleciały, aż miło popatrzeć :))).
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A witaj mój dobry duszku, miło Cię znowu gościć:)

      Usuń
  9. Ale piękności otrzymałaś! Piękny początek tygodnia, może to jeszcze nie koniec niespodzianek? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prezenty, fajnie, że miałaś tyle radości w te zimne i przygnębiające dni :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo kobiecy blog, podoba mi się. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku...cudne prezenty:) Pięknie.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. No to Kochana miałaś najprawdziwszy wysyp wspaniałości. Same urocze cuda.Życzę Ci tak wspaniałego całego tygodnia.
    Uściski i serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ piękne haftowane "J"! dla mnie cudeńko! reszta prezentów też ślicznej urody! nie zazdroszczę, bo też dostałam cudeńka :*

    OdpowiedzUsuń
  15. No Kochana, wspaniałe i pozostałe prezenty, a tydzień się jeszcze nie skończył :) Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że Ty się cieszysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dziecko:)szczerze i po wariacku

      Usuń
  16. Same cuda! Nie wiadomo co podziwiać najpierw!

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie prezenty Asiu od poniedziałku to jak widać dobra zapowiedź, bo i wtorek też w nie zaobfitował:)
    Wszystkie piękne i jak najbardziej dla Ciebie zasłużone :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz Joasiu, ja myslałam ,że gorączka spowodowała jakieś zwidy, ale przypominam sobie te cudne hafty , że u Vheni je komentowa,lam. Gratuluję - piękne prezenty:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale sęe uśmiałam jak przeczytałam Twój komentarz, tak Chenia prezentowała na swoim blogu to co dla mnie przygotowała.

      Usuń
  19. Uwielbiam hafty Oli - cudowne, prawda? ;) Śliczna wymianka, naszyjnik również piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Asiu - Ty Szczęściaro (przed duże S !!! );)) KAZDY podarowany Ci prezent jest cudny i wiem, że ważny dla Ciebie. Świadczy bowiem o sympatii, którą darzą Cię dziewczyny:)) i jak najbardziej zasłużonej oczywiście:))
    Buziaki
    P.S już nie weryfikuje;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu ty to potrafisz pogłaskać. Buziaki już sprawdziłam weryfikację:)

      Usuń
  21. same ślicznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe prezenty, cudowne, delikatne hafty, piękny wisior i świąteczne drobiazgi też miłe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

      Usuń
  23. Joasiu, komu jak komu ale Tobie tyle szczęścia się należy:))) Za każdy uśmiech, ciepło i optymizm, którym zarażasz:))) A dzięki dzisiejszemu słonku, mimo śniegu, radośnie jest w moim sercu i Tobie też takiego nastroju życzę oraz ciepłych i spokojnych świąt. Ściskam. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Asiu, zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych w prawdziwie wiosennym i rodzinnym nastroju, smacznego jajka i pogody ducha -Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Haftowane woreczki są przepiękne! Dobro, wsparcie czy ciepłe uczucia okazane drugiemu człowiekowi wracają z nawiązką:) W każdym razie mam nadzieję, że tak jest, a Ty jesteś tego przykładem:)
    Ciepła i radości na Nadchodzące Dni
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:
    radości w sercu,
    pokoju w myśli i duszy
    oraz gwiazdek szczęścia w oku.
    Niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    :***

    OdpowiedzUsuń
  27. Przesyłam serdeczne życzenia zdrowych, rodzinnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Asieńko kochana,dużo radości z przeżywania tych wyjątkowych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie życzenia i pozdrawiam Was kochani serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.