czwartek, 7 marca 2013

Nie biadolę...

Nie biadolę ale ostatni tydzień mógłby się szybko wymazać z mojej pamięci:) i to by było tyle na ten temat.
Widok za oknem pozwala skupić uwagę na rzeczach pięknych i mam nadzieję, że ta radość która gdzieś tam w moim serduchu przycupnęła będzie siłą i pchać mnie będzie do przodu.Nie wierzę w śniegi i powrót zimy, wierzę że kolejny tydzień będzie słoneczny i cudny nie koniecznie za sprawą słońca:)) tajemniczo co? Ale nie będę uprzedzać wydarzeń. pomijam już sytuację że zapach ziemi skłania mnie do wsadzania nosa w zagony i szukania kolejnych zwiastunów wiosny.

Leoś ostatnio ma fazę na gadanie, a raczej zrzędzenie. Tłumaczę mu   bezskutecznie od czterech lat, że jest domowym kotkiem, ale jakoś do mojego futrzaka to nie dociera. Siedzi na parapecie i klekoce jak bocian na widok wszystkiego co się rusza.

Widziałam i słyszałam lecące gęsi, więc nic już nie jest w stanie wpędzić mnie w zimowy letarg, a po za tym jak się nie cieszyć jak listonosz przynosi takie śliczności. Haha wygrałam candy




Zobaczcie co potrafią zrobić wprawne łapki z modeliny, wygrałam drugie moje candy zapraszam do bloga INAUREM

No i żeby nie było że się totalnie lenie zdjęcia pisanek co zakwitły mi na kwiatku który nigdy nie kwitnie:)
Wybaczcie że nie komentuje na Waszych blogach ale bloger postanowił mnie ukarać, więc ani odpowiadać na komentarze mi nie pozwala ani zostawiać komentarza pod waszymi postami.








Wszystkim zaglądającym kobietkom życzę wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet, a co, jak my nie pomyślimy o sobie to nikt o nas nie pomyśli. Życzenia składam Wam dzisiaj bo jutro ja też zamierzam świętować:)))) Do miłego.

41 komentarzy:

  1. Śliczne te Twoje pisanki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej. Pisanki śliczne! Czym robisz te reliefy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Reliefy:własnie tez o to samo zapytam...sa takie fajnie puszyste

    OdpowiedzUsuń
  4. Asieńko, ja też ostatnio mam problemy z komentowaniem, nie każdy blog chce "wpuścić" mój komentarz :( Wczoraj chciałam napisać nowy post ale niestety nie mogłam wstawić zdj. Po 5 próbie dałam spokój.
    Gratuluję wygranej!
    Różane pisanki piękne są, szczególnie ta druga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkurza mnie coraz częściej bloger ale za długo z nim jestem żeby go teraz porzucić, to tak jak z mężem, rozumiesz.:)

      Usuń
  5. Fajne candy, gratulacje.
    Pisanki są śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wtykaj nosa w grzadki, bo mi kataru dostaniesz:)) Jeszcze zdążysz:))
    Gratuluję, szczęściaro kolczykowa:))
    A bombki cudne!
    I niech już będzie ten następny tydzień:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snow dzisiaj to z pewnością nie wytknę bo znowu śnieg spadł. Mam wrażenie że zima chce mnie wystawić na próbę ale ja się nie dam idzie wiosna i już:)

      Usuń
  7. Gratuluję Asiu wygranej!
    A Twoje jaja są piękne.No nie ma co,na jajach to Ty się znasz :)Wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko dzięki, wczoraj chwaliłam się przed Anią z Radziejowego Zacisza Twoją chustą.:)))

      Usuń
  8. gratuluję wygranej, kolczyki sutasz są piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale one są z modeliny:)))

      Usuń
  9. Twoje jaja są niezawodne! Wygranej gratuluję a klekot doskonale znam, bo moja paskuda przyniosła ostatnio zdechłego ptaka. Aby do wiosny....

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu jedne piękniejsze od drugich, prawdziwe cudeńka.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki, mam nadzieję że na żywo nie przestaną Ci się podobać:)

      Usuń
  11. Piękne pisanki. Te z różami to moje ulubione. Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace bardzo mi się podobają u Ciebie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pisanki.
    Gratuluję wygranej.
    Wszystkiego dobrego w okazji Naszego Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Joasiu również dla Ciebie wszystkiego najlepszego!!!
    Post sie zaczął faktycznie tajemniczo, juz czekam na ciąg dalszy:)
    Co do Leosia to pewnie biedak odżałować nie może, że nie marcuje razem z innymi kotkami, a co do candy to wielkie gratulacje. Cieszę sie Twoim szcześciem. jajka jak zawsze piękne, mozna u Ciebie znależć wele jajecznych inspiracji. papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo lubię Twoje komentarze zawsze się śmieję jak je czytam tyle w nich takiej wesołości i radości. Jesteś bardzo pogodną osobą.Buziaki

      Usuń
  15. Gratuluję wygranej! Piękne pisanki, szczególnie ta pierwsza mnie zauroczyła ::))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jesteś pierwsza:)))Dziękuję

      Usuń
  16. Pisanki jak zawsze pełne uroku, candy piękne - szczęście do wygranych już masz - życzę zatem, na Dzień Kobiet, powodzenia we wszystkim co robisz, pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu szczęście:( wygranie jednego candy to jeszcze nie szczęście, ale niech Ci będzie, pozdrawiam u mnie dzisiaj znowu śnieg

      Usuń
  17. a w Lublinie dzisiaj zima w pełni! nic tylko robić bałwana! ale w marcu jak w garncu, więc czego oczekiwać? mam nadzieję, że jak szybko spadł, tak szybko stopnieje ;)
    Pierwsze jajeczko ze złotymi reliefami cudne jest! choć następne... eh... ja tak nie potrafię... cudeńka!
    a Leon pewnie też czuje wiosnę w powietrzu??
    może zaktualizuj przeglądarkę z której korzystasz, to problem z komentowaniem zniknie?
    życzę zdecydowanie udanego, optymistycznego weekendu i kolejnego tygodnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu u mnie też dzisiaj zima, a z jajeczkami to jest tak że Ty zrobisz pewnie takie, których ja nie będę potrafiła zrobić dlatego tak fajnie jest oglądać i zachwycać się pracami innych.

      Usuń
  18. Joasiu, no to wpadłam po uszy:) Siedzę od 7.00 i ćwiczę:))) rączkę i kreseczki oczywiście:))) Efekty wkrótce pokażę. Co myślę o Twoich pisankach - chyba wiesz:))) Dzięki wielkie za wszystko. Ściskam. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow same slicznosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  20. Na temat pogody nic nie będę pisała.Właśnie zobaczyłam tą długoterminową:((
    Gratuluję Ci serdecznie wygranej.
    A i nie tylko gęsi bo i bociany już są:))) To i wiosna musi przyjść.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.