poniedziałek, 25 marca 2013

310 Anioł śpioch

Witajcie, przepraszam że jeszcze ziewam, ale w nocy mamcia szyła mi koszulkę i szlafmycę i bardzo późno poszedłem spać:))))


Dawno nie robiłam aniołków i tak mi się za nimi zatęskniło, przygotowałam kilka główek z masy porcelanowej czekają teraz na wykończenie. Wiem że temat raczej mało wielkanocny ale cóż, mam nadzieję że i  tak spowoduje uśmiech na waszych twarzach:))) Zresztą pomyślałam że to będzie fajny upominek dla małego chłopca, czy się mylę?



Do miłego:)

56 komentarzy:

  1. Przecież może być aniołek wielkanocny. Jest słodki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie grunt to znaleźć odpowiednią argumentację:)

      Usuń
  2. Będzie idealny! Cudowny :) Ja strasznie lubię Twoje aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula trzeba będzie coś w związku z tym zrobić:)))

      Usuń
  3. Bardzo, bardzo anielski :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam banerka, mam nadzieję, że wybaczysz :)

      Usuń
  5. Słodki i prześlicznie ubrany. Mamon, aniołki są całoroczne, niezależne od tego jakie są aktualnie święta. One przecież jak rok długi maja się nami opiekować.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, jeszcze raz dziękuje, wiesz za co:)))

      Usuń
  6. Bardzo ładny aniołek.Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A duże dziewczynki (czytaj stare baby) nie mogą go chcieć mieć?
    Cudoooooooooo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą jak tylko je pokończę to dostaną:)))

      Usuń
    2. Jak dobrze być dużą dziewczynką :)))))

      Usuń
  8. słodziak jak zawsze :) p.s. podoba mi się nowa szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha odwiedziłaś mnie wreszcie na blogu:)

      Usuń
  9. Mylisz się kochana, mylisz, bo i dziewczyny (bez względu na wiek, he, he) chętnie przytuliłyby to słodkie cudo:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będę zapisy przyjmować:)))

      Usuń
  10. A ja mam od Ciebie podobnego słodkiego śpiocha i uwielbiam go po prostu! Ten też jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jak mi jest miło czytać ten komentarz

      Usuń
  11. Słodziak z tego śpiocha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołek słodki przydał by się dla mojego wnusia Ignasia.
    Joasiu czy wchodzi w grę zamówienie takiego śpiocha?
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tylko już po świętach, dobrze?

      Usuń
  13. Cudowny to mało powiedziane. Super minka do tego te łapki i stópki.
    Cały czas trzymam Twój przepis na masę, zgromadziłam już wszystkie materiały tylko czasu nie mogę zgromadzić.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bajkę można mu wymyślić bo cudny jest:)))))może tematyka nie tych świąt ale do aury pasuje jak ulał:))będzie ślicznym prezentem:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydawało mi się, że z bajki o Żwirku i Muchomorku , ale sprawdziłam i okazuje się ,że Tamte mają bardzo wydatne nochale .
    Twój Śpioszek i tak jest bajeczny, jeśli nawet nie z bajki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Joasiu jest po prostu śliczniutki:) Już nie wiem co bardziej podziwiać buźkę, rączki czy nóżki?:))) Buziaczki. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję, następnym razem będziemy robiły razem:)))

      Usuń
  17. Śliczny aniołek. Od razu budzi sympatię :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny no i ta duża pupa. Urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mawiają na wzór i podobieństwo:)

      Usuń
  19. aniołek jest przesłodki, ma rozbrajającą minkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że na żywo będzie się równie podobał:)

      Usuń
    2. Asia! jesteś niemożliwa! na żywo jest jeszcze piękniejszy :) dziękuję w imieniu Maksa :*

      Usuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.