wtorek, 19 marca 2013

Nowa szata i...

Ładnie się zrobiło na moim blogu, prawda? Specjalną szatę graficzną przygotowała Alicja z bloga Alice Creations, sama jeszcze nie mogę się napatrzyć i nacieszyć. Mam nadzieję że wam też będzie milej do mnie teraz zaglądać. Zbierałam się na odwagę od jakiegoś czasu podglądając jakie metamorfozy przechodzi blog  Ani. Teraz sama mogę się cieszyć tym co Ala stworzyła, Alu bardzo dziękuję.
 Trochę miałam stracha, bo Ala w zamian poprosiła  tylko o zawieszkę z poprzedniego posta, a jak zajrzycie do niej to zobaczycie jakie ładne rzeczy sama robi więc stres duży, wysoko postawiona poprzeczka. Mogę i Wam pokazać co wyślę bo już zdjęcia  pokazałam prosząc o akceptacje, trochę się bowiem bałam że mogą się moje tworki nie spodobać. Chyba się udało.:))))




Wcześniej uszyłam też kolejne kuraki trochę zmodyfikowane, muszę przyznać że je polubiłam są takie radosne, zagadka dla Was który to kurak a która kurka?

22 lutego minie 3 lata jak z Wami jestem w tym blogowym świecie, z nostalgią czytam stare posty i zdumiona jestem jak wiele się przez te trzy lata zmieniło.
Trzeba by pomyśleć o jakiejś rozdawajce w związku z tym, prawda,? ale przed świętami nie dam rady więc pewnie trochę po świętach jakieś drobiazgi  dla Was przygotuję, na razie życzę wam ciepła i dni bez śniegu o ile to w ogóle możliwe. Do miłego

56 komentarzy:

  1. Na "gołą" stronkę też bym zagląda :))) Tylko ten piekielny blogger mi coś szwankuje, co piąty komentarz wchodzi, buuu
    Nowa szatka śliczna i subtelna, a kurnik mnie rozkłada:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam problem, już nawet inną przeglądarkę zainstalowałam, bo nie mogę zostawiać komentarzy i linki mi się nie otwierają, najgorsze że nie ma alternatywy dla bloggera.:(

      Usuń
    2. Potwierdzam,potwierdzam! Nawet na własnym blogu mam problemy!
      Co do kurek, ptaszorków i innych wytworków, to piekne są!

      Usuń
  2. Pięknie u Ciebie...gratuluję! U mnie będzie po staremu bo się kompletnie na tym nie znam.
    A kurnik masz niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie znam, Ala wszystko zorganizowała i pismem obrazkowym wyjaśniła co zrobić:)

      Usuń
  3. Ładnie, fajna czcionka.Kura w koszu superancka,pewnie wysiaduje jaja:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czcionka jak Elementarza Falskiego:))
      mi też się bardzo podoba

      Usuń
  4. Pięknie:)Tak sielsko i anielsko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie zrobiło się u Ciebie , kurka super :)) gratulacje dla Alice Creations :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana nie poznałam, co za zmiana na Twoje szarości bardzo mi się podoba.Tak
    sobie myślę,że kogut to z ogonkiem do góry, bardziej do stroszy.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Cwana jesteś, płeć się rozpoznaje rozdmuchując piórka na spodzie kuperka, jak mi kiedyś na wsi tłumaczyli, a co tu można rozdmuchać???
    Jeszcze bardziej subtelnie teraz u Ciebie, ale mnie się i tamten wystrój bloga podobał.Mamonku, przecież najważniejsze jest to co na tym blogu jest stworzone przez Ciebie - Twoje wytworki, Twoje opinie, przemyślenia. I nic tego nie zmieni, nawet jeśli tło będzie w kolorze brudno-brudnym a literki w kolorku buraczkowym. Gdyby tak jeszcze ktoś mógł sprawić by blogger nie fiksował i nie zżerał komentarzy. I żeby to bielactwo przestało nas atakować. Ta biel mnie dobija!!!!
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell byle do wiosny:)nie tej kalendarzowej tylko tej prawdziwej ze słońcem, zapachem ziemi a najlepiej od razu z kwitnącymi tulipanami w ogrodzie

      Usuń
  8. Pięknie! Zresztą jak zwykle. A kurak to ten, który siedzi przy gniazdku i czeka na rozkazy. Pozdrawiam Joasiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że ta interpretacja bardzo mi się podoba:)))

      Usuń
  9. Piękne tło bloga !Kurka to chyba ta w koszu,pewnie wysiaduje jajka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a ja myślałam, że tak się może puszyć tylko kogutek:)))ogonek do góry unosi, patrzcie jaki jestem piękny:)))w dodatku patrzy na kurkę z góry:(

      Usuń
  10. O, jak pięknie u Ciebie, po wiosennych porządkach :)Kurki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co gorsza zaczęłam te porządki od bloga, zamiast od domu:))

      Usuń
  11. Cudne te Twoje kuraki,i szata taka cieplutka u Ciebie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. szata rewelacja i same cudności ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak szata piękna , a z tym kurnikiem to już łał ;)
    Nas uczyli że kogut ma większy grzebień i trzeba go omijać szerokim łukiem na podwórku hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzebienie to moje kuraki mają takie same, ogonki tylko im się inaczej ułożyły:)))

      Usuń
  14. Śliczniusio się zrobiło :)Choć poprzednia szata też była odpowiednio Twoja ;)
    Nie musiałaś się martwić o swoje tworki,bo Ty robisz przesłodkie rzeczy :)
    Myślę że kurka w gnieździe siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula ale jakby tak zacząć inaczej analizować to kurka taka skromniejsza powinna by , nie?

      Usuń
  15. No no :) Ładnie :)
    Też mi po głowie chodzi wprowadzenie zmian u siebie. Powstrzymuje siła przyzwyczajenia i zwyczajne moje lenistwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Gosiu najgorsze to to przyzwyczajenie:)))

      Usuń
  16. Joasiu, do Ciebie zawsze z przyjemnością zaglądam i to bez względu na szatę graficzną :) - piękne prace z przyjemnością oglądam a z zapartym tchem czytam Twóje wpisy - w Twoim kurniku widzę , że już powoli tłoczno ale tak fajnych ozdób nigdy dosyć ;). Pozdrawiam Cię serdecznie Marta.

    OdpowiedzUsuń
  17. kogucik w gnieździe siedzi, a kurka zmartwiona z opuszczonym ogonkiem stoi obok ;) zawieszki piękne! używasz ślicznych materiałów! pst... chyba urodziny będą 22 marca ;) ja już serdecznie gratuluję rocznicy blogowania i wielu kolejnych życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ja też tak myślę że to kogucik się panoszy w koszyczku:))) Podobają ci się Kasiu moje szyjątka?:)))
      Buziaki

      Usuń
    2. no pewnie, że się podobają! robisz oryginalne rzeczy i masz piękne materiały :) lubię oglądać Twoje prace :)))

      Usuń
  18. Alicja to cudotwórczyni! Poprzedni wygląd bloga równieżbył łądny ale tak to jest, że nowa odsłona zawsze robi wrażenie. ja jestem szczerze zachwycona!!! Alicja jest świetna w tym co robi!!!
    Kurki są sliczne i wg mnie kura to ta sztuka, która siedzi w koszyku i wysiaduje jajka :)
    Przepraszam, że nie zaglądałam regularnie, w następnym poście się wyjąsni moja nieobecnośc.

    bużka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu kochana trochę to Twoja zasługa, buziaki
      Co do kurek to jak widać ile ludzi tyle interpretacji:)

      Usuń
  19. Asiu jakie zmiany u Ciebie! Fantastyczna odsłona :) Będę strzelać - kogucik to ten z ogonkiem do góry? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przynajmniej myślałam do tej pory:))) ale opinii jest wiele

      Usuń
  20. mogłabym w tym Twoim Ozdobniku siedzieć sobie teraz bez końca:))Tak tu pięknie i przytulnie.I do tego te Twoje śliczniutkie szyjątka.
    Pewnie kogut, to będzie ten w koszyku.Tylko marny z niego byłby dżentelmen, sam na sianku a kurka na stole:)))))
    Buziaki i serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko to kogut nie dżentelmen:)))))

      Usuń
  21. Wspaniała ta nowa szata :))) No, a szyjątka - takie śliczne... mam stresa...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale elegancko..........fiu, fiu! A poszyte ptactwo i inne ozdoby są śliczne:). Joasiu widzę, że nie ustajesz w działaniach, podziwiam! Ściskam Cię mocno i dzięki za wszystkie wspaniałe słowa! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna szata graficzna.Od kiedy zmieniąłm tez swoją czuję się wręcz lepiej.
    Twoje prace zawsze podziwiam i byłaś chyba pierwszą osobą, która prosiłam o opinie jak zakładałam bloga.Przez te lata chyba też zmieniłam się i nauczyłam wiele...dzięki Też Twoim podpowiedziom.
    Pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margerito pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  24. A to zaskoczenie! Nowy wygląd bardzo elegancki ... Alicja bardzo zdolna osóbka... Pozazdrościć umiejętności - w kwestiach komputerowych to ja raczej noga jestem... A kurki świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona ja też jestem ciapa i jeśli chodzi o komputer to potrafię jedynie obsługiwać klawiaturę:))) resztę to pomoc dzieciaków a przedewszystkim dobra robota Ali

      Usuń
  25. Witam serdecznie :) Jest mi niezmiernie miło, że wygląd się podoba :)
    Według mnie po ślicznościach jakie widziałam na blogu akceptacja była zbędna :) Szyjątka są prze śliczne :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu mam nadzieję że się obrazisz na taką formę, ale strasznie mnie męczy takie paniowanie, fajna jesteś dziewczyna i proszę nigdy więcej nie zwracaj się do mnie w takiej formie bo strasznie się staro czuję, a świecie blogowym wszak jesteśmy wszystkie koleżankami, może nadużywam tej bezpośredniości ale to ułatwia komunikację. :)))
      Za leniwa jestem na tytułowanie. Posyłam jeszcze raz serdeczne podziękowania.

      Usuń
  26. Piękne ptaszynki, kurki, serduszka!!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.