piątek, 15 lutego 2013

klub Kota Jasna 8

Konkurs zatytułowany "Gdzie jest kotek"
Chyba oszalałam, ale nie tylko ja, jest w naszym blogowym świecie osoba która jest bardziej zakręcona na punkcie kotów, organizuje zabawy i konkursy których główną rolę pełnią koty. No i co?, nic własnie postanowiłam że dam szansę naszemu Leosiowi. Informację o głosowaniu zamieszczę jak już coś więcej będzie wiadomo, wszystkich zainteresowanych odsyłam TU
Do konkursu wysyłam takie zdjęcie Leosia


Myślicie że ma szansę?

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za umieszczenie informacji o Konkursie :-)
    Zdjęcie jest ok jak najbardziej :-)
    Fajne imię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Leoś śliczny jest.
    U mnie kotków brak, natomiast piesków nadmiar.))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Twojego Leosia. Pomiziaj go ode mnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co mu pokazałaś, że zrobił takie wielkie oczy?! :) Świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Leoś w paprotce, ja nie mogę! Cudny!
    Jasne, ze ma szansę, wysyłaj śmiało, trzymam kciuki:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ... zdjęcie z kategorii ... czyż nie jestem słodki? ...
    ale nic nie przebije kociaka rozpartego w fotelu :)
    uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także jestem fanką zdjęcia Leosia w fotelu! Ale to spojrzenie przez paprotkę jest też piękne i przypomina Kota ze Szreka! Serdeczności!

      Usuń
  7. Leon cudny! zagłosuję jak ankieta ruszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ma szansę, ma :))) Świetna fotka, a co o kocie myślę, to Ty już dobrze wiesz:))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.