sobota, 19 stycznia 2013

xxx

W zasadzie nie wiele się u mnie dzieje, leniwie prześlizguje się czas, mija kolejny dzień próbuję coś tam robić nie zawsze to co potrafię najlepiej.Za oknem śnieg otula świat białymi płatkami. Biało i puszyście. Świat wygląda jakby nagle pokrył się białą bezą. Nie lubię zimy ale lubię śnieg. Może dlatego że śnieg daje poczucie jasności , więcej światła dociera do naszych domów.

Kiedyś już pokazywałam te ramki, przerobiłam je po raz kolejny, zrobiłam małe hafty, monogramy J i T, pewnie dziewczyny haftujące będą oburzone ze zrobiłam to na kanwie, ale od czegoś trzeba zacząć, może kiedyś zrobię je po raz kolejny inaczej lepiej teraz tylko tyle.



 Przesyłam Wam jeszcze widok z okna pracowni



Leoś chyba ma podobny nastrój.



Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę miłego weekendu.

46 komentarzy:

  1. Zainspirowałaś mnie chyba... mam podobną rameczkę. Może zrobię w niej jakiś monogram?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko ty możesz zrobić co tylko zechcesz, przy swoich zdolnościach.

      Usuń
  2. Patrząc na widok za oknem i Twojego Leosia,nie dziwi mnie ten nostalgiczny a może bardziej romantyczny nastrój:)))
    Monogramy piękne.Nie mogę doczekać się piątku:)))
    Serdeczności posyłam i wspaniałego wypoczynku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zupełnie nie przeszkadza fakt że haft jest na kanwie,i między nami...też bym go tak wykonała!
    Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu dziękuję, ale jak patrzę na hafty dziewczyn to widzę różnice

      Usuń
  4. Nie rozumiem o co Ci biega z tą kanwą. Jeśli nie na kanwie, to można na płótnie, ale jeżeli się chce na innej tkaninie, to trzeba i tak haftować na kanwie, tyle tylko, że na takiej,którą się po wyhaftowaniu usuwa - na mokro, lub wypruwając nitki. Poza tym są kanwy w różnych kolorach, ale do tej szarości to najlepsza jest biała kanwa.Może specem od haftu nie jestem, ale wyhaftowałam już w życiu kilkanaście gobelinków. Niczego tym monogramom nie można zarzucić. Nienawidzę zimy w mieście, lubię ją w górach, w marcu.Piszę ten komentarz i jednym okiem zerkam na sikorki - jest jedna sikora modra, 2 bogatki i jedna sosnówka. Podzielam zdanie Juty, Ty wiesz, ile to jeszcze dni do piątku????
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell dziewczyny haftujące nawet haft krzyżykowy robią na płótnie nie wyciągając nitek. Ja kiedyś też tak będę robiła

      Usuń
  5. Ja nie wiem co tu mozna zrobić lepiej. Nie czepiaj się Joasiu, bo one są śliczne. Skad masz takie cudne rameczki? Pozdrawiam. Joasiu i jeszcze jedno pytanie, jakiego kleju używasz do decu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Danusiu rameczki są z odzysku za grosze, jaz już wcześniej je raz przerabiałam, to odlew mosiężny. A klej do decoupage 3w1 Heritage mat lub satyna

      Usuń
  6. Cudeńka!!!!!!
    Piękna zimka za oknem :)i boski kotek:)))))
    Pozdrowionka cieplutkie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Na etykiecie hafciarskiej się nie znam i nie widzę żadnych wad, a całość mnie zachwyca swoją urodą;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają te monogramy w ramkach:-)))Mnie już nawet snieg nie pociesza. Nie lubię zimy...
    Pozdrawiam ciepło na przekór mrozom!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  9. ładne literki, elegancko wyglądaja w ramkach :-) głaski dla kotka !

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu wszystko jest ładne i spójne,czegóż chcieć więcej.Pozdrawiam cieplutko,dosypało śniegu i już mam i jego dosyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas śniegu było do tej pory niewiele, więc póki co cieszy mnie ten widok za oknem:)))

      Usuń
  11. Bardzo ładne inicjały w tych rameczkach.
    Mój Henio szaleje ciągle tylko sprzątam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Henio jest słodki, wyrośnie niebawem, za miłe słowa dziękuję:)

      Usuń
  12. Joasiu zacznę od tego, że haft Ci wyszedł pięknie i że bardzo chętnie zobaczyłam te śliczne ramki jak już zostaną zawieszone! mam nadzieję, że nie poskąpisz mym oczom tego widoku:)co do lenistwa to chyba znam powód. Ty masz tak kojący widok za oknem, że on po prostu każe Ci wieść spokojne życie i narzuca patrzenie na siebie. ma po prostu hipnotyzujące działanie, co zresztą potwierdza również minka Leosia. od razu widać, że i jemu sie nie chce. ale wiesz co? jak Tobie się zachce to efekt jest zawsze oszałamiający, tak jak ramki i hafty, które na myśl przywodzą odległe czasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jak mnie cieszą te Twoje soczyste komentarze:)))Wszystko w nich jest: troska, zrozumienie, pochwała. Buziaki szkoda że nie widzisz jak się do Ciebie uśmiecham.

      Usuń
  13. Piękny hafcik, wspaniale prezentuje się w tych cudnych rameczkach.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ach widoki masz piekne ... kicia pzresliczna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to ma dopiero dziwaczną minę, tylko szkoda że aparatu nie mam pod ręką:)))

      Usuń
  15. Very cool blog. Interesting posts. ;)
    Nice atmosphere guests with you here on the blog. ;]
    Yours. Have a nice day. !

    Follow me on facebook fanpage and blog
    I'm very concerned about this, please. :)
    https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856

    OdpowiedzUsuń
  16. Rameczki jakby stworzone do tych pięknych hafcików:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ramki nawet, nawet, co do haftów to mam wątpliwości. Brak wprawy.:)

      Usuń
  17. uwielbiam takie małe hafciki...a jeszcze te rameczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Monogramy bardzo efektowne, uwielbiam jednokolorowe hafty, sa eleganckie i pasuja prawie do wszystkiego. A do tego te ramki w koronkowe zakretasy - super duet :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te hafty w super dobranych rameczkach! Asiu zostawiłaś mi ostatnio komentarz, ale on jakimś sposobem znikł... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam wcale nie jestem oburzona:) sama bardzo lubię wyszywać na kanwie:-)
    Śliczne te monogramy i pięknie prezentuję się w tych rameczkach! właśnie sobie uświadomiłam, że ja nie mam wyhaftowanej swojej literki....muszę to zmienić:-))))
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy haftuje na czym lubi, mnie się te monogramy bardzo podobają :) I rameczki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ramki jakby stworzone do monogramów a monogramy idealnie wpisują się w rameczki. Śnieg rzeczywiście cudnie dodaje potrzebnego nam światła, warto chwytać te momenty, też bardzo to lubię. A kocisko puchate świetnie pomaga leniwie kontemplować zimę :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne hafciki, a Leoś jest powalający:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne te rameczki, bardzo podoba mi się uzyskany w ten sposób efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Joasiu, haft piękny i pięknie oprawiony! Podejrzewam, że znalazłaś już dla niego odpowiednie miejsce do prezentacji. Widoki z pracowni też mam podobne a nawet czasami jeszcze sarny się pokażą :) Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ramki z monogramami tworzą cudny duet! A co jest nie tego z kanwą? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie prezentują się te ramki a kolor po prostu Twój. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jasny gwint! Te ramki z monogramami są świetne! Ach,nad łóżkiem wyglądałyby zacnie ;-)
    Ja jestem pełna podziwu, bo sama nigdy, przenigdy nie zrobiłabym takich krzyżyków!

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się... Leoś mnie zaczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne obrazki a te ramki ! poezja.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.