poniedziałek, 14 stycznia 2013

Siła marzeń

Tak tytułuje swojego bloga Agnieszka, a ja czuje nieodpartą potrzebę pomocy w jej przedsięwzięciu. Pisała już o tym  Snow, ale chyba nie będzie za dużo jak ja powtórzę. Zresztą porywy serca są ważne nie tylko dla takich spektakularnych akcji jak Wielka Orkiestra, są mniejsi nie mniej potrzebujący więc jeśli macie ochotę to zapraszam do przyłączenia się do akcji Agnieszki.
Wszelkie informacje TU lub kliknijcie na banerek po prawej stronie ZA GŁOSEM SERCA .
Wiem że wiele z Was przygotowało na aukcje dla orkiestry różne swoje prace, może coś Wam zostało, może coś możecie ofiarować na inny szczytny cel.
To co przez niedzielę udało mi się zrobić, wiem że to nic w porównaniu z potrzebami ale jak to mówią "od ziarnka do ziarnka uzbiera się miarka"

Butelkę wypełniłam domowym sokiem:)



Strusie jajo wymaga jeszcze pracy dlatego paczkę wyślę dopiero jutro


a może z koszyczkiem?, przecież Wielkanoc tak naprawdę szybko w tym roku, nie wygłupiłam się?



 Kiedyś dawno temu zrobiłam takie sobie drewniane rynienki, teraz jak szukałam przedmiotów na aukcję wyciągnęłam je z pudełka i pomyślałam że będą się pięknie prezentować jak, w nich posadzę hiacynty, jak ja bardzo tęsknie za wiosną. Muszę choć trochę wnieść jej do domu. Pokażę zdjęcia jak już je obsadzę.


Póki co życzę Wam miłego tygodnia.

36 komentarzy:

  1. Zdolne są Twoje rączki. Wszystko co nimi powstaje jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asieńko od Ciebie dowiaduję się o tej akcji.
    Twoją cudną buteleczkę z sokiem domowym sama chętnie bym licytowała :)
    W wolnej chwili inf. oczywiście umieszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję fajnie, im będzie nas więcej tym więcej Agnieszka zdobędzie pieniążków

      Usuń
  3. Piękne prace! A Wielkanoc w tym roku rzeczywiście szybciutko i coraz częściej na blogach pojawiają się wiosenne hafciki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielo ja szukam takich monochromatycznych, biegła w haftach nie jestem:)

      Usuń
  4. Piękne rzeczy przygotowałaś! Fajnie, że się podzieliłaś adresem, ja też coś przygotuję. Aż miło się robi na sercu, że tyle osób chce pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Joasiu, na adres zerknę i jak mi się tylko uda, to coś wyślę :). Ty przygotowałaś piękny zestaw - zwłaszcza to jajo w koszyku mnie urzekło i nastroiło wiosennie ;)Pozdrawiam i zapraszam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jak dasz radę będzie fajnie.

      Usuń
  6. Zgłosiłam się do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przygotowałaś piękne prace na pewno znajdą nabywców.U mnie zakwitły żonkile, zaraz zrobiło się weselej.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zachorowałam na hiacynty, uwielbiam ich zapach.

      Usuń
  8. Piękne prace, jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jutro coś tam pakuję do wysyłki:))
    Piękna butelka, Mamonku, a jajo i koszyk bardzo trafione:))
    Pisałam już, ze jesteś kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Snow przecież to Ty zaczęłaś, ja się tylko podłączyłam, buziaki dobra kobieto.

      Usuń
  10. Podziwiam te piękne reliefy, też próbowałam ale nic z tego... Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę, jak znajdę chwilkę, to Ci wytłumaczyć jak się do tego zabrać:)))
      Ktoś kto ma takie zdolności na pewno da radę.

      Usuń
  11. Piękne przedmioty zrobiłaś, masz racę takie cele są bardzo ważne. Dobrze, że wyszłaś pierwsza z jajem (swoją drogą jest cudowne), teraz i ja będę mogła pokazywać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję że się pochwalisz, jak już je zrobisz:)))

      Usuń
  12. Wspaniałe prace przygotowałaś.Koszyczek z jajeczkiem jak najbardziej trafione.
    Już z przyjemnością dołączyłam ze swoim "okruszkiem" pomocy. Czekam na adres wysyłki.
    Buziaki i serdeczności Ci posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko wiedziałam że mogę na Ciebie liczyć.

      Usuń
  13. Kochana...słów jakoś mam mało - a wierz mi, że nie często to się zdarza - żeby wyrazić, jaka jestem Ci wdzięczna za to co dla nas robisz. Dziękuję Ci z całego serca!! I dzieciaki dziękują!! I prywatnie nie mogę się doczekać aż dotknę Twych dzieł :) Pokazałam koleżance- będziemy się o nie biły :) :) Jakiś kredyt będę musiała zaciągnąć, czy coś...ściskam Cię cieplutko, dziękuję za dary i wzruszenie, które mnie ogarnia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czysty egoizm jakby to powiedziała jedna z mich koleżanek, ja robię to dla siebie, dla przyjemności.
      Buziaki trzymam kciuki za powodzenie.

      Usuń
  14. Joaśka! Pięknie tworzysz.......Butelka prześliczna! Ściskam Cię mocno i gratuluję rozpoczęcia przygotowań wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu a tak jakoś wyszła nie najgorzej:)))
      Jajo to dlatego że nie miałam nic innego w domu do zrobienia:)))

      Usuń
    2. No chyba pierwsza zaczęłaś świętowanie wielkanocne, ale co z tego przecież ktoś musi. Butelka super, ale wanienki bardzo piękne takie jakieś cieniowane no i jak zwykle wszystko pastelwo-przydymione po Twojemu.

      Usuń
  15. Butelka po prostu piękna, klimatyczna, cienie, kolory i owoce jak w tajemniczym ogrodzie.... A reliefy też chciałabym kiedyś spróbować....

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudne dzieła. Jesteś Joasiu niesamowita i masz wielkie serce Ja też się zgłosiłam, dzięki Twojemu blogowi i już działam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.