czwartek, 31 stycznia 2013

Sezon na pisanki zaczęty

Przedwczoraj dotarły do mnie wydmuszki, jak ja je głaskałam, chyba w całym roku robótkowym robienie pisanek przynosi mi najwięcej radości. Musiałam szybciutko zrobić chociaż te dwie, minimalistyczne skromne ale muszę przyznać, że zrobienie ich sprawiło mi niebywałą radość.
Ciekawe czy Wam, się spodobają:)))





Skończyłam też etui na okulary i jakoś się kręci, miało być niewiele czas bez robótek a tu całkiem sporo się wydarzyło, zupełnie nie rozumiem czemu tak się dzieję, może to jednak depresja zimowa się odzywa co jakiś czas:)))


Przesyłam wam serdeczne uściski i do miłego.

75 komentarzy:

  1. Jesteś przodownicą, ale jak się robi takie jaja to jak tu nie być. To są po prostu piękne szare jaja i nas nie musisz pytać czy my też nie możemy spać, albo, że czegoś nie możemy się doczekać. To jest zupełnie normalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko co ciekawe one nie są szare, ja po prostu nie umiem robić zdjęć, a pisanki są kremowo - brązowe

      Usuń
  2. Wydmuszki wspaniałe! Zachwyciły mnie te ludowe motywy w takim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ! Boskie są i te kolory ! I te wzory ! Jesteś mistrzynią :) Patrzę , patrzę i napodziwiać się nie mogę !
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne jaja sobie robisz... :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ... jaja z klasą ... cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne jaja! Wyróżniamy:

    http://grubenici.blogspot.com/2013/01/grube-nici-wyrozniaja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny dziękuję ja jak zwykle się wyłamuję ale dziękuję Wam pięknie

      Usuń
  7. Joasiu bardzo oryginalne te Twoje pisanki.Etui jest boskie , bardzo lubię anemony buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ja też tylko że anemony nie chcą mi rosnąć w ogrodzie, masz jakiś pomysł:)))

      Usuń
  8. Same piekności u Ciebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Janeczko, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Łał! Jajka rewelacyjne! "okularnik" też! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No w końcu doczekałam się ;) Piękności! Nie przepadam za ludowymi motywami ale w takim wydaniu - jak najbardziej!Bardzo mi się podoba, bardzoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oksi co byś nie pisała, ja i tak wiem że w porównaniu z Twoimi to nic:)))

      Usuń
  11. Pięknie uchwyciłaś temat Wielkanocny!Fantastycznie i na ludowo!Cudnie Asiu :)
    Etui jest z...? Też bym sobie chciała pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etui to wypadek jeden z tych co to idzie baba do sklepu po marchewkę a wychodzi się z etui na okulary, co prawda paskudnym ale za to z potencjałem. Za 6 zł hihi

      Usuń
    2. Asiu,a z jakiego dokładnie tworzywa jest etui?Chciałabym sobie ozdobić,ale nie wiem jakie się kwalifikuje ;)

      Usuń
    3. Ula jak to wytłumaczyć? Na wierzchu jest jakby obciągnięte nadrukiem, farba dosyć dobrze do niego przylegała, mogę ewentualnie przesłać Ci zdjęcie niepomalowanego bo mam jeszcze jeden:)

      Usuń
  12. Wspaniałe prace:) Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, gdzieś mi umknęłaś:)))

      Usuń
  13. Oj i to jak pięknie rozpoczęty:))) Pięknie i jak miło czytać o zadowoleniu jakie Ci te prace dają.Etui również bardzo mi się podoba.
    I niech się tak pięknie "kręci" nadal:)))))
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko od czegoś trzeba zacząć, a jak już zaczęłam to pomyślałam sobie że za mało tych wydmuszek zakupiłam, czy to nie jest jakieś wariactwo:)))

      Usuń
  14. Ludowe motywy w nowoczesnym wydaniu... super

    OdpowiedzUsuń
  15. Te z *kurakami* , przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No jasne , że mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne !! ja pozostaję wierną fanką twoich reliefów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisanki są piękne i etui też bardzo mi się podoba:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał jakie oryginalne jajczęta....Bardzo mi się podobają i jestem ciekawa jakich farb używałaś,a konturówką władasz bezbłędnie ...mnie się łapka trzęsie, a u Ciebie jak spod igły. Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj farby to zwykłe akrylówki Amsterdam, hihi mi się też trzęsie, tylko się przyjrzyj

      Usuń
  20. To ja tu sobie spokojnie tajniki haftu zgłębiam , a Ty we mnie jajem?! Dwoma aż?!!!
    O ty piekielna kobieto! I do tego wcale Ci ręka przy reliefach nie drży. Oburzające!!! :))))))))))))))))))))
    Buziaki, Kochana:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Snow oczywiście że się trzęsie, cały dzień próbuję nad nią zapanować, a jak moje towarzystwo idzie spać to jak ręką odjął ale wtedy okazuje się że jest druga w nocy i dobrze by było iść spać.:)))

      Usuń
  21. uścislając to sezon na dzieła otwraty. Pisanki sąpiękne, ta z kurkami podbiła moje serce!
    etiu też sliczne.
    proponuje podłączyć do Ciebie kabelki, przy tym ile potrafisz zrobic byłabyś świetnym agregatem prądotwórczym :)
    Bizuaczki dla pracusia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania jesteś niesamowita w wynajdowaniu zastosowań dla mojej energii:))

      Usuń
  22. No i prosze, ja jeszcze nie sprzatnelam swiatecznych pozostalosci, a juz o jajach myslec trzeba ;) No ale zdaje sie nie pozostanie mi nic innego do roboty, skoro Ty juz swoj "jajeczny sezon" otwarlas. A wiesz, moze by tak jakis krociutki tutorialik, wiesz dla takich twardoglowych jak ja....? Byloby wspaniale:) Pozdrawiam cieplo, bo za oknem slonce i ide robic jajeczniczke na maselku i wlasnie w taki sposob zainaugurowac moj osobisty, jajeczny sezonik ;) Buziaki sle,pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko w zeszłym roku robiłam już taki kursik, a jak chcesz więcej informacji, napisz na maila, chętnie pomogę

      Usuń
  23. Piękne pisanki, prościutkie a jakie urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że przypadły Ci do gustu, pozdrawiam

      Usuń
  24. Cuda, cuda...spojrzałam też wstecz na Twoje prace, nieustająco tworzysz piękne i oryginalne..aż miło popatrzeć. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mona stęskniłam się za Tobą, jakby to nie zabrzmiało:)))

      Usuń
  25. No pewnie,że sie podobaja ,są śliczne ,etui zreszta też :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany a ja jeszcze nie mam wydmuszek zamówionych!!!! Zaraz chwytam za telefon.
    Twoje pisanki bardzo mi się spodobały. Nie robiłam jeszcze takich, bardzo ciekawie wyszły. I znowu czegoś się dowiedziałam i nauczyłam:)

    Miłego weekendu
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spiesz się bo okazuje się że w tym roku jakoś szybciej święta:)) Miło mi bardzo że moje jaja Cię zainspirowały:)))

      Usuń
  27. Piękne jajeczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Joasiu w ramach terapii antydepresyjnej proszę sobie robić ...jaja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hiho Kasiu nieźle to sobie wymyśliłaś

      Usuń
  29. No, kurczę, już pisanki?? Ja się jeszcze po Bożym Narodzeniu nie otrząsnęłam, a Ty tak przyśpieszasz?;)
    Pisanki cudne, obie;) Chyba zaraz polecę na wiadomy portal szukać wydmuszek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ze następny czwartek to tłusty czwartek, czyli poleci, w tym roku bardzo szybko jest Wielkanoc:))

      Usuń
  30. nietuzinkowe jajeczka, bardzo mi się podobają! no właśnie to jest piękne, że tworzenie sprawia taką radość i przyjemność! tak trzymaj Asiu :) etui dla mnie to zapowiedź nadchodzącej wiosny, O!

    OdpowiedzUsuń
  31. rób sobie jaja ile wlezie bo pięknie ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super to jajo, wygląda jakby z postarzałego metalu. Ciekawa jestem jak robiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne! ja chcę wiedzieć, jak się to robi!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Hejka, jestem tu pierwszy raz i jestem pod mega wrażeniem :)
    A jest jakaś szansa na instrukcje wykonania takich piekniuśnych pisanek??
    Pozdrawiam z zapartym tchem
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.