środa, 26 grudnia 2012

Spóźnione życzenia

Myślałam że zdążę Wam złożyć życzenia,   kochani  odwiedzający mojego bloga, czasem wychodzi jak wychodzi.
Dziękuję za każde miłe słowo pod poprzednim postem i choć spóźnione to naprawdę szczere i z serca płynące pragnę Wam dzisiaj życzenia złożyć.
Przed nami jeszcze cały drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia i mam nadzieję że upłynie Wam w spokoju i rodzinnej atmosferze i nie koniecznie za suto zastawionym stołem. :)))



A to co natura na święta w prezencie przyniosła



Mruczek teściów też jakoś tak wiosennie przysiadł na schodach


Jeszcze raz życzę wszystkim wszystkiego dobrego

20 komentarzy:

  1. Joasiu kochana! I Tobie najlepszego na tę końcówkę Świąt! A natura taka bardziej wiosenna... Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asieńko kochana,moc serdeczności na ten drugi dzionek Świąt życzę Tobie i Twoim bliskim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, wszystkiego dobrego, zdrowia i wiele radości. Ścieskam, Edyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałej końcówki Świat!!!!
    Dużo zdrowia i spełnienia marzeń w Nowym Roku!!!
    Kotek śliczny:)))
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanej końcóweczki świątecznej życzymy:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Asieńko dla Ciebie również wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie kochana i Twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta ciągle trwają, więc i ja się przyłączam życząc wszystkiego co najwspanialsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamonku , to straszne,żeby na Boże Narodzenie kwitły pierwiosnki!!! No a u mojej córki w wigilie było +21 stopni, prawie.
    Donoszę Ci uprzejmie,że się nie przejadłam, wręcz jakaś z lekka zagłodzona jestem.Tylko mi kolano padło od sprzątania.
    Tak na wszelki wypadek już teraz Ci życzę, by Nowy Rok przyniósł tylko same dobre rzeczy, by nikogo nie ubyło.Ubyć mogą tylko kłopoty, prawda?
    Buziaczki posyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamonku bardzo podoba mi się Twoja choinka z dekupażowymi bombkami :) Jak tak na nią patrzę to rozumiem czemu przed świętami panuje taki szał bombkowy - to jednak prześlicznie wygląda :) U mnie tylko światełka w tym roku i anielskie skrzydełka. Jakoś tak skromnie bardzo ale i nastroju świątecznego ogólnie brak więc jakoś tak to nie przeszkadza. Buziaki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja najserdeczniejsze ślę...
    U nas ptaki śpiewały jakby to wiosna a nie zima była...

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nie narzekam na przejedzenie.Udało się odpocząć.Też na grządce podziwiałam dzisiaj bratki????
    Śliczna choineczka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również spieszę z mocno spóźnionymi :) i przede wszystkim pomyślnego Nowego 2013 Roku życzę :) Piękna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego :) Dzisiaj w końcu się byczę i odrabiam zaległości blogowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne Święta u Ciebie, choinka cudowna :) Ja również przesyłam spóźnione, choć szczere i NAJLEPSZE świąteczne życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. piekna choineczka ... pozdrawiam ciepluteńko i zyczę szczesliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że nie tylko ja nie zdążyłam ze świątecznymi życzenia, ale jak sama doświadczyłaś tak sie zdarza ;) Dlatego postanowiłam, że skoro nie udało mi się ze świątecznymi, to zacznę już dzisiaj wędrować, odwiedzać Was i słać noworoczne. Tak więc z racji tego, że Nowy 2013 Rok, zbliża się wielkimi krokami, życzę Tobie i Twoim bliskim, aby wszystko to, co złe zostało za Wami, byście nigdy nie oglądali się za siebie i z nadzieją patrzyli w przyszłość. I oczywiście Tobie wiele twórczych pomysłow i realizacji!:) Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.