wtorek, 18 grudnia 2012

Prawie święta


Nie mogę powiedzieć że wszystko już zrobiłam, że siedzę i czekam na święta ale z pewnością zwolniłam. Wchodząc do domu syn powiedział:
-mamo u nas już pachnie świętami, (dziecko dorosłe nie odróżnia zapachu świąt od zapachu pierników:) )
-a kiedy ugotujesz barszcz i zrobisz uszka?
- przecież wigilia jest za tydzień mam czas.
- no a pierogi?
- jak posprzątasz wreszcie pokój, jak się domyślacie to najlepszy sposób żeby opędzić się od natrętnych pytań. Młody zmył się i robił wszystko żeby tylko nie trafić na mnie na swojej drodze.
Miałam spokojną głowę i mogłam się snuć po domu i przymierzać kolejne dekoracje, te moje i te które dzięki Wam zagościły w moim domu.
Muszę Wam powiedzieć że mnóstwo ciepłych uczuć krążyło wokół Was, bo jakże by inaczej, gdzie się nie obrócę tam ślad Waszej obecności.

Szopka od Juty


 Wianek od Beaty

Śnieżynki od Ewkiki 




Kartki od Anstahe, Trilli, Janeczki a w lustrze odbija się bombka Uli, cieszę się że będziecie ze mną w te Święta.




Jeszcze jedna bombka popełniona prze mnie

 stroik co zamienił materiałowe różyczki na choinkę



I mój Leoś który  przygląda się zaniepokojony moimi tańcami z aparatem :)


Pozdrawiam wszystkich serdecznie, myślę że uda mi się jeszcze jeden post do świąt napisać, póki co do miłego.

45 komentarzy:

  1. Jak pięknie już u Ciebie! Ja jestem jeszcze w czarnym lesie choć dziś cały dzień niczem opętana wyciągałam wszystko co popadnie z zakamarków wszelakich na środek mieszkania i skupiałam się na wyrzuceniu z domu niepotrzebnych szpargałów. Takiej sterty śmieci mój dom jeszcze nie widział! Mam nadzieję że do piątku zdążę zrobić dom na błysk bo w sobotę to już tylko dekoracje... choinka... i takie tam przyjemności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając tempo w jakim pracujesz we czwartek będziesz świętować:)

      Usuń
  2. A u mnie "prawie" robi sporą różnicę, jeszcze ze dwa dni i może....:)), a Leoś sprawia wrażenie bardzo odświętnego kota:))
    Śliczny masz ten kącik przy schodach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leoś głównie świętuje, więc jak jest większe zamieszanie w domu okazuje zainteresowanie:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Witaj dawno Cie nie było, dla Ciebie również

      Usuń
  4. Asieńko, piękne dekorację, magiczne Święta! A bombkę przeuroczą zrobiłaś :)
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oxi dziękuję, ściskam Cię cieplutko.

      Usuń
  5. Asiu, jak pięknie już u Ciebie. Bombka przepiękna, ma fajny klimat, zresztą co ja się dziwię, przecież to norma u Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuję pięknie i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. ślicznie udekorowany dom:)
    piękne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Syn ma rację - pięknie świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwilkę ale przynajmniej Danielo już nie pracuję po kilkanaście godzin każdego dnia i mogę położyć się spać przed północą:)

      Usuń
  8. Śliczny kiciuś :D
    Fajnie mieć tyle ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kudłata przynajmniej nie oczekuje zmian:)

      Usuń
  9. Joasiu! U Ciebie rzeczywiście już świątecznie! Bombka jest śliczna:).
    Ja wciąż w lesie, za święta porządnie wezmę się dopiero w piątek wieczorem.....
    Buziaki i miłego snucia się po pięknym domku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu piękny to pojęcie względne, ale ja naprawdę lubię swój dom. Ja też mam wiele do zrobienia, ale jak zostawiałam dekorowanie na koniec to potem nie miałam już ochoty taka byłam zmęczona. Więc w tym roku zaczęłam od tej strony estetycznej, pichcić i tak trzeba będzie:)

      Usuń
  10. Ależ Ty kobieto masz świąteczne tempo:) Ale to dobrze, bo chociaż u Ciebie mogę ten klimat poczuć.Ja pewnie tak jak Ewa wezmę się dopiero w piątek:)Dekoracje sliczne ! Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto to pozory, naprawdę mam mnóstwo rzeczy do zrobienia, ale przynajmniej udało mi się odkopać dom po tym szaleństwie, więc pomyślałam że go udekoruję zanim zacznę szaleć w kuchni, bo jak się rozpędzę to mogę nie wyhamować do samej wigilii. :)

      Usuń
  11. Kochana Asiu pięknie już u Ciebie,jak miło.Pozdrawiam a ta bombka to mistrzostwo swiata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To magia świat, wszystko się wydaję piękniejsze niż w rzeczywistości, oprócz ludzi, oni są naprawdę piękni:)

      Usuń
  12. Pięknie u Ciebie wygląda!!! Śliczne prezenty. Piękna bombka, cudowne choineczki. Czy ja dobrze widzę? U Ciebie świeci słoneczko? Jednak prawdziwe jest powiedzenie: dobrym ludziom słońce świeci" Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Edytko zaświeciło na chwilkę żebym mogła zrobić zdjęcie:))

      Usuń
  13. Asiu wspaniałe prezenty od fajnych dziewczyn,a ja bardzo dziękuję Tobie za pamięć o mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asieńko bardzo, bardzo dziekuję za życzenia i zawieszkę. Są cudne. Bardzo się wzruszyłam, bo przecież się nie spodziewałam. Ślicznie zrobiło się u Ciebie i cieszę się, ze nasze drogi gdzieś tam się spotkały. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Usuń
  15. piękne masz Asiu dekoracje! bombka Twoja śliczna - magiczna :) dobro wraca... przecież dobrze mówię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mnie kiedyś odwiedzić, żebym Cię mogła wyściskać :)))

      Usuń
  16. Asiu, mój dorosły syn też kojarzy święta z zapachami:) i chyba tak to już jest:)
    Ślicznie u Ciebie!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to bardzo sprytna jesteś ja jak zwykle jeszcze nic nie zaczęłam jak co roku, bo sama codzienność daje w kość. Zazdroszczę Ci tej chwili oddechu i atmosfery. Piękne prezenty i Twoja bombka i zdjęcie też całkiem, całkiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Asieńko synek miał rację, czuć święta aż przez monitor :)
    Przepiękne i jakie serdeczne prezenty :)
    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super aranżacje .....i bombeczka urocza...Cieplutkich rodzinnych Świąt...Pa...

    OdpowiedzUsuń
  20. Zwarta i gotowa na przyjście świąt! Pięknie:))
    Serdecznie pozdrawiam i życzę radosnych świat:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj Kochana cóż tam szopka, przy TYM przepięknym Twoim lampioniku, od którego trudno wzrok oderwać:)Piękne prezenty dostałaś.
    Bombka jest urocza.
    Taki Leoś to ma klawe życie:))
    A patrząc na niego, myślę sobie. Po co my tak gonimy, czy warto? Może najwyższa pora zwolnić i przestać tak się zamartwiać tym brakiem czasu:)))
    Moc Serdeczności ,Cudownych Rodzinnych Świąt.
    Oraz Następnych Wspaniałych Wspólnych Rocznic życzę Tobie i Twoim Najbliższym.Juta.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie oczywiście...
    Życzę samego dobra świątecznie i noworocznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Radosnych, magicznych i pełnych rodzinnego ciepła Świąt Bożego Narodzenia!

    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  24. Joasiu

    Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze.

    Niech piękne będą dla Ciebie te Święta!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dekoracje świąteczne piękne
    Zdrowych i pogodnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrowych i radosnych Świąt. Niech będą piękne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
    Przyniesie Ci spokój i radość.
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
    Żyje własnym pięknem,
    Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
    Niech spełniają się wszystkie Twe marzenia.
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  28. Osz cholerka, jaka piękna ta bombka! Malowane cudo :))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.