sobota, 29 grudnia 2012

Koniec roku

Koniec roku to dla nas pracowity okres, remanent, podsumowanie , więc nie mam zupełnie czasu ani ochoty na robótkowanie. Z zazdrością patrzę jak powstają u Was nowe wspaniałe prace. To nic też będę się  bawić w robótkowanie zaraz po Nowym Roku, ale bardzo chciałam jeszcze raz podziękować, teraz już na forum bo osobiście zrobiłam to natychmiast po otrzymaniu przesyłki
Kejti. Nie mam pojęcia czym sobie zasłużyłam ale od Kasi dostałam niezwykłą przesyłkę, serwetki, o istnieniu których nie miałam nawet pojęcia, pierniczki tak pyszne, że potem wstydziłam się dać do spróbowania swoje, własnoręcznie zrobioną śliczną zawieszkę  i trzy cudowne naczynka na przystawki, własnoręcznie zrobioną kartkę z pięknymi życzeniami i wielki kawałek serca. Zrobiło mi się wstyd. Ja o Kasi nie wysłałam nic na te Święta, co nie znaczy że o niej nie pamiętam i kiedyś też jej zrobię taką niesamowitą niespodziankę, jak już blask świec nieco przygaśnie.



To był piękny koniec roku, spotkałam się z ogromną życzliwością z Waszej strony, poznałam nowe blogi, ciekawych ludzi którzy tworzą, uczestniczyłam w ciekawych wydarzeniach. Jestem wdzięczna losowi że mi to umożliwił i gdzieś w duchu myślę sobie że to początek kolejnej drogi którą będę zmierzać.

Chciałabym już dzisiaj złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia na Nowy Rok, niech los obdzieli Was wedle potrzeb, miłością, zdrowiem, mądrością , weną i czym tylko sami zapragniecie.

Dzisiejszy zachód słońca, jeszcze nigdy nie widziałam takich barw na niebie, może to jakiś znak:)



Do miłego, pewnie już w Nowym 2013 roku

52 komentarze:

  1. Niech Ci, Mamonku w Nowym Roku słońce wschodzi i zachodzi najpiękniej jak umie:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w nowym roku nauczę się robić im zdjęcia:)

      Usuń
  2. Jak slicznie Joasiu napisałaś o tej nowej drodze. Czuję to samo i jestem wdzięczna losowi, że pozwolił mi poznać wielu cudownych ludzi. Będę trzymać kciuki za Twoja dalszą drogę twórczą i chociaż wiem, że jesteś szczęśliwa to tego szczęścia życzę Ci w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu czego i Tobie z serca życzę

      Usuń
  3. Joasiu! Wspaniałego Nowego Roku! Żebyś była zdrowa, szczęśliwa i z radością działała we wszystkich dziedzinach:). Wszystkiego co najlepsze!!!
    Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś wszystkiego najlepszego również dla Ciebie i bliskich niech ten Nowy Rok , przyniesie Ci więcej spokoju i czasu na realizację pomysłów.

      Usuń
  4. Asiu super prezenty i piękne zdjęcia zachodu słońca! Ja również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i mnóstwa pomysłów na nowe prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję, mam nadzieję że w Nowym Roku będą się do Ciebie ustawiać kolejki fanów zamawiających Twoją nietuzinkową ceramikę

      Usuń
  5. jako już stała zaglądaczka nie chowająca się po karkach ;) również życzę by nadchodzący rok przyniósł wiele twórczych projektów i samych dobrych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego , dobrego nadchodzącego roku, spełnienia choć części zamierzeń i wszelakiej pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielo bardzo dziękuję:) Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze.

      Usuń
  7. Mamonku, najlepszego dla Ciebie i Twoich bliskich - wszystkiego tego co pragniesz.
    A ten kolor nieba rzeczywiście niesamowity.Dlaczego tylko u Ciebie był taki zachód słońca? W końcu nie mieszkamy tak daleko od siebie ( w linii prostej.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell u Ciebie też musiał być taki piękny, bo ja go oglądałam patrząc w Twoją stronę.Wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok

      Usuń
  8. Szczęśliwego i wspaniałego roku 2013!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycający zachód słońca...niesamowite kolory...
    Uroczy prezent od Kejti dostałaś :)
    Asieńko, duuużo szczęścia i radości Tobie i Twoim bliskim w Nowym roku życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oksanko dla Ciebie też wszystkiego co najlepsze, wszelkiej pomyślności:)))

      Usuń
  10. dziekujemy i zyczę duuuzo nowych fantastycznych pomysłow, mnostwo zapału i czasu do pracy nad tymi cudenkami, ktore tworzysz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, oczywiście dla Ciebie równie piękne życzenia

      Usuń
  11. Niesamowicie uroczy i intrygujący ten zachód:)
    Wszystko co najlepsze niech Ciebie i Twoich najbliższych spotyka w tym nadchodzącym Nowym Roku. A jeżeli niespodzianki to tylko te same radosne:))
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutko jak się cieszę że napisałaś, wiesz czego Ci życzę z całego serca. Dużo zdrowia, uśmiechu, spełniania, samych słonecznych dni.

      Usuń
  12. wiesz... dostałam od Ciebie piękną bransoletkę z dodatkami jakiś czas temu, pamiętasz Asiu? :) więc nie mogło być inaczej.....
    taki zachód to na pewno dobra wróżba na nadchodzący Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu chcę w to wierzyć że to dobra wróżba, podobno dobre myśli trzeba przywoływać. Życzę Tobie i Twoim chłopakom żeby ten nadchodzący Rok 2013, przyniósł Wam dużo radosnych niespodzianek, spełnienia najskrytszych marzeń, dużo radości zdrowia, mało trosk.Jednym słowem wszystkiego co najlepsze.

      Usuń
    2. Dziękujemy pięknie :)

      Usuń
  13. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dla Ciebie też wszystkiego co najlepsze

      Usuń
  14. Dużo miłości i zdrowia w całym 2013 roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dla Ciebie też wszelkiej pomyślności

      Usuń
  15. ... niech szczęście, zapał i wena trwają przy Twym boku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachód słońca powalający w swych kolorach!
    Asiu,ja za każdym razem się cieszę jak ktoś Cię obdarowuje!
    A jeśli chodzi o blogowanie to mam zupełnie podobne odczucia.
    Z całego serca życzę Ci wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu dobry duchu, ja Tobie też życzę samych dobrych rzeczy, samych miłych chwil ze swoim małym skrzacikiem, dużo wszelkiej pomyślności, niech Ci się darzy:)

      Usuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku !:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziękuję pięknie, dla Ciebie również

      Usuń
  18. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!I mnóstwa dobrych znaków na niebie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dla Ciebie też po wielokroć:)

      Usuń
  19. Dużo zdrowia i spełnienia marzeń życzę w Nowym Roku.
    Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu mam nadzieję że ten Nowy Rok przyniesie Ci jeszcze więcej radości, wspaniałych doświadczeń i magicznych spotkań z ciekawymi ludźmi.:)

      Usuń
  20. Asiu i dla Ciebie wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Asiu, w Nowym Roku życzę Ci więcej zdrowia i czasu, a reszta niech pozostanie bez zmian:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko tego czasu to i Tobie życzę, spełnienia w pracy i w domu, wszelkiej pomyślności dla całej Twojej rodziny.

      Usuń
  22. Asieńko też czasami myślę nad poplątanymi śnieżkami losu, które sprawiają, że gdy wyślę coś do kogoś zdarza się, że zaraz dostaję upominek od zupełnie innej osoby...

    Tobie Asiu w Nowym Roku też posyłam najlepsze życzenia czego tylko chcesz :)

    Cieplutko pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj moja imienniczko, jesteś jak anioł w tym blogowym świecie zjawiasz się i odwiedzasz tych którzy właśnie Cie potrzebują, potem znikasz na długi czas by znowu pojawić się w najodpowiedniejszym momencie. Życzę Ci tej niezwykłej intuicji by nigdy jej nie zabrakło i wszelkiej pomyślności:)

      Usuń
    2. Jestem Asieńko u Ciebie częściej niż myślisz, choć jak każdemu brakuje mi czasu tyle ile chciałabym każdemu poświęcić.
      Buziaki sylwestrowe :*

      Usuń
  23. Z okazji Roku Nowego życzę Ci Asiu wszystkiego najlepszego i niech kolejny przyniesie Ci podobnie jak odchodzący dużo ciepłych chwil, znajomości i wydarzeń. Wszystkiego co najlepsze i pozdrawiam serdecznie.
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  24. Grażynko dla Ciebie też wszystkiego co najlepsze żebyś wreszcie odpoczęła i mogła się cieszyć wyremontowanym domem żeby kolejny rok przyniósł same radości, spełnienie, zdrowie i wszelką pomyślność.

    OdpowiedzUsuń
  25. Na ten Nowy Rok 2013 życzę Ci wszelkiej pomyślności, radości, pięknych chwil, miłości, dobrej przyjaźni, uśmiechu, spełnienia marzeń i nadziei, zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów!

    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Asiu,życzę Ci dużo marzeń ,które się spełniają,dobrych ludzi na Twojej drodze i dużo słoneczka nawet w najbardziej pochmurne dni

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczęścia , zdrowia i głowy pełnej pomysłów życzę Ci Asiu w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  28. Od pewnego czasu przeglądam ten blog i jest dla mnie ogromną inspiracją, nie tylko rękodzielniczą, ale i jak mówią w Warszawie, lifestylową :-). Wahałam się czy się odzywać, bo tak wiele jest tu przyjaciółek i zaprzyjaźnionych blogerek (wszystkie oczywiście pozdrawiam, choć nie ogarniam), że gdzieś pewnie zginę w nawale komentarzy. Sama jestem neofitką natury. Od prawie czterech lat mieszkam pod lasem i wreszcie wiem, że żyję. Długo by mówić co się zmieniło i jak - ale najważniejsze, że zmiany, które w sobie widzę trochę mnie przerażają .. łagodnieję... Założyłam ogród, robię przetwory i nalewki - kompletnie nie do pomyślenia dla mojej starej ja. Od niedawna również dekupażuję i założyłam dekupażowego bloga (to dopiero rewolucja) - i to główny powód że trafiłam na tego bloga. Podziwiam i bardzo serdecznie pozdrawiam. Iwona

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.