piątek, 14 grudnia 2012

Duperelki

Rodzina raczej była przyzwyczajona do bombek, więc dla odmiany  machnęłam wianki, bombki były w zeszłym roku i dwa lata temu,  mam jeszcze parę drobiazgów do zrobienia chciałabym w przyszłym tygodniu zająć się już tylko domem, czas nieubłaganie goni a ja się prawie potykam o własne stopy, ale każdego dnia w tym tygodniu spotkało mnie coś bardzo miłego, więc mimo natłoku pracy, cieszę się miłymi spotkaniami i podarunkami jakie na mnie spadały.
A wczoraj zapukał do mnie ulubiony pan listonosz i zobaczcie co przyniósł:))))
Ula z bloga "Przyjemne z pożytecznym" obdarowała mnie taką cudowną bombką jest ogromna i przepiękna
ale jestem szczęściarą:)



To moje wytwory niektóre są nie po mojemu ale też nie dla mnie więc rozrzut tematyczny będzie ogromny:)))
Pierwszy  wianek to styropianowe koło wyklejone serwetką, minimalistyczne.



Drugi na tej samej bazie, owinięty kawałkiem podszewki nie pamiętam w jakim celu  kupionej ale kawałek został więc go wykorzystałam , klejem w pistolecie ponaklejałam serduszka z masy porcelanowej  kilka gałązek jodły co  samochód wysoki oberwał sąsiadom i styropianowe kule własnej produkcji.


 Trzeci na tej samej bazie z brudno różowym lnem,też resztka mi została od czegoś, czego w dodatku nie pamiętam, resztę znacie:) Ot i wszystko co udało mi się zrobić w tym tygodniu, niewiele ale przecież oprócz robótek toczy się normalne życie:)
Przesyłam wszystkim gorące uściski bo mróz na dworze, witam nowych gości co przytulili się do mojego bloga i życzę wszystkim spokojnego weekendu.

49 komentarzy:

  1. Przeszliczne wianki! to ostatnie najbardziej mi się podoba:)
    a bombkę rzeczywiście cudną dostałaś! tylko pozazdrościć:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Nowy gość z tej strony :). Bardzo ładne rzeczy, chętnie bym coś takiego porobiła, ale nie wyrabiam się z zamówieniami świątecznymi...:)
    Pozdrawiam, będziemy zaglądać... i zapraszamy na nasz blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie dziewczyny ja też będę do Was zaglądać

      Usuń
  3. Asiu, no śliczności same! Gdybym miała wybierać to słowo daję nie wiedziałabym który?? Bardzo, bardzo mi się podobają tę wianki.
    Bombka od Uli - cudoooo.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oxi ja po obejrzeniu Twoich bombek nie mam ochoty już nic robić, mogę tylko wzdychać:)

      Usuń
  4. Koronkowa bombka powalająca! A wianek....tak zdecydowanie ten minimalistyczny wybieram:)) Jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Snow:), zastanawiałam się czy nie powiesić go na cienkiej czerwonej aksamitce zamiast tej kokardy, byłby jeszcze skromniejszy

      Usuń
  5. Bardzo ładne wianki. Mi najbardziej podoba się ten z różowymi bombeczkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się to znaczy że każdy coś dla siebie wśród tych wianków znajdzie

      Usuń
  6. Przepiękny prezent dostałaś! A wianki cudne, każdy następny podoba mi się coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula robi cudowne rzeczy a oglądanie ich na żywo to dopiero przyjemność

      Usuń
  7. Prześliczne, cudna ozdoba.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna bombkę dostałaś,wianuszki też czarują,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarują zawsze Twoje wianki, moje to coś z niczego robione na wariata:)

      Usuń
  9. Cudna bombka :-)
    A wianki wspaniałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. To coś tak jak u mnie. Ale najważniejsze było spotkanie, jak dla mnie.Uświadomiłaś mi, że od kilku lat przymierzam się do zrobienia takiego nieco innego wianka,a potem robię "standard" typu kółko z gałązek i jakieś "wisiorki". No ale gdybym miała słuchać "margania" typu a co to, po co, dlaczego, to dla świętego spokoju robię standard. Podobają mi się wszystkie Twoje wianki,minimalistyczny również.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkania z ludźmi, możliwość porozmawiania są zawsze najważniejsze :)

      Usuń
  11. Olá!
    Lindos trabalhos para o Natal.
    Bjs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olá que bom que você me visitou :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Kasiu cieszę się że Ci się spodobały:)

      Usuń
  13. Piękna bombka.
    Wianki minimalistyczne i urokliwe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula napisała że robi jeszcze ładniejszą chociaż trudno mi sobie to wyobrazić:)

      Usuń
  14. uśmiechy, zabiegana kobietko :) nie zgub w tym biegu pasji, trzymam za to kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj mocno, nie długo będzie przerwa, muszę nabrać dystansu i poczuć głód i chęć tworzenia na nowo, ale do świąt jeszcze szaleństwo:)))

      Usuń
  15. Fantastyczne wianki - różowy - lniany podoba mi się najbardziej :) Bombowy prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Joasiu prezent prześliczny:) A Twoje wianuszki są urocze. Mnie się podoba baaardzo ten pierwszy minimalistyczny, bo ja lubię święta tradycyjnie biło, zielone, czerwone i złote:) Kartki zrobione z ludzką pomocą:) Sama zrobiłam chyba ze 150:) Najwięcej palcowych bałwanków bo się bardzo podobały. Wyobraź sobie że mimo zamówienia na 512, powstała nadprodukcja. Będzie jak znalazł na przyszły rok:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Aniu że to Twoje ulubione kolory świąteczne, niesamowicie się rozpędziliście w tworzeniu tych karteczek, ciekawa jestem jak kiermasz szkolny się udał. Aniu już tylko kilka dni i święta. Buziaki Ci posyłam

      Usuń
  17. Bombka faktycznie przecudna:) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie wianuszki mi się podobają ,prezent też przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zachwycona tą bombką od Uli:)

      Usuń
  19. Asiu wspaniałe prezenty te od Ciebie jak i dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję i buziaczki Ci posyłam

      Usuń
  20. Asiu ściskam mocno!
    A Twoje wianuszki są przepiękne po prostu!Każdy jeden jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula dzisiaj bratowa była u mnie i oglądała Twoje dzieło pełna zachwytu, a co najważniejsze ta bombka będzie moją dekoracją cały rok, jest na tyle uniwersalna. Po za tym szkoda by było ją schować , prawda:)

      Usuń
  21. Cudnie wykorzystałaś wianki:) Najbardziej podoba mi się ten minimalistyczny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób taki sam masz kółko? jak nie to jedno mi zostało:) serwetki też mam.

      Usuń
  22. Bombka śliczna!
    A wianki urocze - jak jeden mąż! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu nigdy tylu dobrych fluidów wokół mnie nie było, w każdym kąciku domu mam fragment Was, blogowych koleżanek dobrych duchów:)karteczko choinki śnieżynki, to takie miłe.

      Usuń
  23. sliczna ta bombka, taka pajeczynka, podoba mi sie ten wianek bialo czerowny , lubie minimalistyczne podejscie do tematu;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne wianki a bombka extra klasa, fakt:))

    OdpowiedzUsuń
  25. mi najbardziej podoba się środkowy wianek :) chociaż każdy ma swój urok!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale się zdziwiłam:))Ponieważ byłam TU pisałam nawet kilka słów i ich nie ma.Wiem ,że nikt nie ukradł tego komentarza.Po prostu jest gdzieś w "kosmosie":)))Najgorsze, że to nie pierwszy raz:)))))
    A pisałam, że mi się te "duperelki bardzo podobają" co nadal twierdzę i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.