piątek, 7 grudnia 2012

Anielska kapela

To już chyba ostatnie prace jakie udało mi się zrobić, jutro muszę jeszcze zrobić porządek z tym całym majdanem. A pojutrze wyruszamy na imprezę.


Chętnych oczywiście zapraszam

Więcej informacji po kliknięciu na link:)
Gwiazdobranie



Witamy i zapraszamy do udziału w Jarmarku!


Witamy i zapraszamy do udziału w Jarmarku! Witamy i zapraszamy do udziału w Jarmarku!
9 grudnia 2012 godz.13.00 – 19.00
Gwiazdobranie i Dawanie
czyli VI Przedgwiazdkowy Jarmark Ogólnojózkowy
Aula Gimnazjum nr 1
ul. Leśna 39 
Józefów

16 komentarzy:

  1. Joasiu droga, przede wszystkim życzę udanego i miłego kiermaszowania:) Wszystkie Twoje aniołki są piękne i inne prace też budzą mój zachwyt. Jestem też pewna, że zachwycą odwiedzających jarmark świąteczny. Ja mam dość wszystkiego, o jednym marzę - świętym ... (nie Mikołaju) tylko spokoju. Na pewno jednak wykrzesam resztkę sił, żeby z Jankiem upiec pierniczki i tyle:) Buziaczki. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudeńka ... zycze super jarmarku pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Grubaski są pezesłodkie. Środkowy najprzystojniejszy. A o kiermasz się nie martw, na pewno zachwycisz wszystkich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne janioły:). Na pewno Twoje prace zrobią furorę!
    Tak mi skoda, że nie mogę przyjechać (za daleko...).
    Buziaki i wspaniałego kiermaszu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapela super....)))Szkoda , że mam daleko......Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś moją idolką!Taką wiesz...idolką idolką ;)
    cytat z "Barbie opowieść wigilijna" ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna gromadka!!!!Udanego kiermaszowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że mogę tam być:))udanej imprezy:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka fajna kapela :) Będzie zapewne wesoło grać na kiermaszu :) Udanego kiermaszu!

    OdpowiedzUsuń
  10. coś czuje, że na tym jarmarku Twoje aniołki zrobią furorę, są tak niepowtarzalne, że powinny szybko znależć nowy dom.
    Co do zdjęć pokazujących całe pomieszczenie to robiąc je wyginam się, przytlulam sie do ściany, staję na jednej nodze... prawdziwa gimnatyka żeby w ujęciu znalazło się więcej przestrzeni. Z pewnością śmiesznie wyglądam ale przynajmniej coś wychodzi. Po raz pierwszy od dawna udało mi sie odrazu wejśc na Twojego posta i bez problemu piszę kmentarz, zwykle gdy wystukuje literki, to zanim pojawią sie kolejne muszę odczekać kilka sekund. Pozmieniałas coś?
    Trzymam kciuki za udział w jarmarku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest impreza, jest zabawa, bawcie się dobrze. Zresztą z taką kapelą to gwarantowane:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę,że Twoje ozdoby znajdą bardzo szybko nabywców.Anioły są bezkonkurencyjne,ślę życzenia udanego kiermaszu,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. No nic tylko pozazdrościć, że mnie tam nie ma :))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta choinka zrobiona z gazy jest piekna i pomyslowa, az ochota mnie bierze, by taka zrobic a zawieszki te i kilka postow wstecz sa fajniusie,.Widze ze u Ciebie tez praca wrze na pelen gwizdek,Dzieki za odwiedzinki u mnie.Szyje duzo na swieta ale same bzdety bo obrusy, materialowe serwetki obiadowe , poduchy pikowane i takei tam..moze zrobie posta , jak skoncze..Zycze udanego tygodnia .)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna anielska orkiestra :) oczywiście czekam na relację z jarmarku!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że chcecie pozostawić ślad swoich odwiedzin w postaci komentarza, każdy z nich traktuję jak wyróżnienie bo zechcieliście poświęcić swój czas i energię by go napisać.